داروتو
تصویر  شربت پلیوم بهشاد دارو ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت پلیوم بهشاد دارو ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت پلیوم بهشاد دارو ۱۲۰ میلی لیتر

شربت پلیوم بهشاد دارو ۱۲۰ میلی لیتر

Behshad Peliom Syrup 120ml

دسته بندی : ضد سرفه بزرگسالان
ویژگی ها

دارای تاثیرگذاری بالا

درمان سریع سرماخوردگی و کاهش شدت علائم آن

افزایش سرعت بهبود بیماری‌های تنفسی فوقانی (در حداقل زمان ممکن)

افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلای مجدد به بیماری‌های تنفسی

بهبود علائم بیماری‌های تنفسی فوقانی با علائم گلودرد، احتقان و آبریزش بینی، سرفه

در حال تامین

گیاه پلارگونیوم سیدوئیدز یک گیاه دارویی بومی آفریقای جنوبی است. از دیرباز عصاره ریشه این گیاه در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده می‌شده است. شربت پلیوم بهشاد دارو حاوی عصاره ریشه گیاه پلارگونیوم سیدوییدز با طعم توت فرنگی برای رفع بیماری‌های تنفسی مفید می‌باشد. استفاده از این فرآورده موجب تامین نیاز شما برای بهبود بیماری‌هایی همچون آبریزش بینی و علائم سرماخوردگی می‌شود. این شربت برای بهبود عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی شامل سرماخوردگی، گلودرد، سرفه، گرفتگی و آبریزش بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با طعم مطلوب توت فرنگی مناسب کودکان نیز می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای تاثیرگذاری بالا

-پیشگیری از ایجاد مقاومت باکتریایی

-پیشگیری از مصرف آنتی بیوتیک در موارد غیر ضروری

-کاهش هزینه‌های درمان به علت کاهش ابتلا به بیماری‌های تنفسی

-افزایش سرعت بهبود بیماری‌های تنفسی فوقانی (در حداقل زمان ممکن)

-افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلای مجدد به بیماری‌های تنفسی

نحوه مصرف: زیر ۶ سال: ۱.۵ تا ۳ میلی لیتر، ۳ بار در روز قبل از غذا و بین ۶ تا ۱۲ سال: ۵ میلی لیتر، ۳ بار در روز قبل از غذا و بالای ۱۲ سال: ۵ تا ۱۰ میلی لیتر، ۳ بار در روز قبل از غذا

ترکیبات: هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی ۰.۲۴۴ گرم عصاره ریشه گیاه پلارگونیوم سیدوییدز

هشدار مصرف: پیش از مصرف، بطری را خوب تکان دهید. برای مصرف از پیمانه اندازه گیری استفاده شود. توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بازگشت بیماری بعد از بهبود علائم تا ۲ تا ۳ روز مصرف دارو را ادامه دهید. مصرف بیش از دو هفته بدون تجویز پزشک توصیه نمی‌گردد. اگر یک وعده را فراموش کردید، مصرف وعده بعدی را دو برابر نکنید. اگر دارو را بیش از حد مجاز مصرف کردید با پزشک خود مشورت کنید. موارد عدم مصرف در؛ حساسیت مفرط به ماده موثره یا مواد جانبی تشکیل دهنده، احتمال وقوع خون ریزی به دلیل دارویی یا غیر دارویی، بیماران مبتلا به مشکلات کبد یا کلیه بدلیل در دسترس نبودن اطلاعات کافی. از مصرف همزمان این دارو با داروهای ضد انعقاد خون و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی اجتناب شود. در بیماران مبتلا به خود ایمنی مانند مالتیپل اسکروزیس ،آرتریت رماتویید، لوپوس اریتروماتوس سیستمیک با احتیاط مصرف شود.

عوارض جانبی: درد معده، سوزش سر دل، تهوع و اسهال از عوارض غیر معمول این دارو می‌باشد. خونریزی ملایم در لثه و بینی و به صورت نادر در دوزهای اول مصرفی ممکن است کهیر یا خارش پوستی ایجاد شود. بسیار به ندرت واکنش حساسیتی شدید، به شکا ادم و یا افت فشار خون ممکن است اتفاق بیافتد. در موارد بسیار نادر ممکن است روی TSA، TLA، PLA تاثیر بگذارد.

تداخل دارویی: با توجه به اثر گیاه پلارگونیوم روی پارامترهای انعقادی، این محصول می‌تواند اثر داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین را افزایش دهد و نباید همزمان با یکدیگر مصرف شوند. پلارگونیوم می‌تواند موجب تقویت سیستم ایمنی شود و در نتیجه ممکن است با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی تداخل داشته باشد. لذا از مصرف همزمان این دارو با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند آزاتیوپورین، سیکلوسپورین ،مایکوفنولات، تاکرولیموس، سیرولیموس، اورولیموس، پردنیزون و سایر گلوکوکورتیکوئیدها اجتناب کنید.

عنوان مشخصه
برند بهشاد دارو - Behshad
کشور سازنده کره جنوبی
شرکت سازنده کمپانی کلمار
شرکت وارد کننده بهشاد دارو
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف بهبود سرماخوردگی
تداخل دارویی با توجه به اثر گیاه پلارگونیوم روی پارامترهای انعقادی، این محصول می‌تواند اثر داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین را افزایش دهد و نباید همزمان با یکدیگر مصرف شوند. پلارگونیوم می‌تواند موجب تقویت سیستم ایمنی شود و در نتیجه ممکن است با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی تداخل داشته باشد. لذا از مصرف همزمان این دارو با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند آزاتیوپورین، سیکلوسپورین ،مایکوفنولات، تاکرولیموس، سیرولیموس، اورولیموس، پردنیزون و سایر گلوکوکورتیکوئیدها اجتناب کنید.
عوارض جانبی درد معده، سوزش سر دل، تهوع و اسهال از عوارض غیر معمول این دارو می‌باشد. خونریزی ملایم در لثه و بینی و به صورت نادر در دوزهای اول مصرفی ممکن است کهیر یا خارش پوستی ایجاد شود. بسیار به ندرت واکنش حساسیتی شدید، به شکا ادم و یا افت فشار خون ممکن است اتفاق بیافتد. در موارد بسیار نادر ممکن است روی TSA، TLA، PLA تاثیر بگذارد.
ترکیبات هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی ۰.۲۴۴ گرم عصاره ریشه گیاه پلارگونیوم سیدوییدز
روش مصرف زیر ۶ سال: ۱.۵ تا ۳ میلی لیتر، ۳ بار در روز قبل از غذا و بین ۶ تا ۱۲ سال: ۵ میلی لیتر، ۳ بار در روز قبل از غذا و بالای ۱۲ سال: ۵ تا ۱۰ میلی لیتر، ۳ بار در روز قبل از غذا
هشدار مصرف پیش از مصرف، بطری را خوب تکان دهید. برای مصرف از پیمانه اندازه گیری استفاده شود. توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بازگشت بیماری بعد از بهبود علائم تا ۲ تا ۳ روز مصرف دارو را ادامه دهید. مصرف بیش از دو هفته بدون تجویز پزشک توصیه نمی‌گردد. اگر یک وعده را فراموش کردید، مصرف وعده بعدی را دو برابر نکنید. اگر دارو را بیش از حد مجاز مصرف کردید با پزشک خود مشورت کنید. موارد عدم مصرف در؛ حساسیت مفرط به ماده موثره یا مواد جانبی تشکیل دهنده، احتمال وقوع خون ریزی به دلیل دارویی یا غیر دارویی، بیماران مبتلا به مشکلات کبد یا کلیه بدلیل در دسترس نبودن اطلاعات کافی. از مصرف همزمان این دارو با داروهای ضد انعقاد خون و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی اجتناب شود. در بیماران مبتلا به خود ایمنی مانند مالتیپل اسکروزیس ،آرتریت رماتویید، لوپوس اریتروماتوس سیستمیک با احتیاط مصرف شود.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد، دور از نور و دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید