داروتو
تصویر  شربت کاراوی میکسچر ایران داروک ۱۴۰ میلی لیتر
تصویر  شربت کاراوی میکسچر ایران داروک ۱۴۰ میلی لیتر
تصویر  شربت کاراوی میکسچر ایران داروک ۱۴۰ میلی لیتر

شربت کاراوی میکسچر ایران داروک ۱۴۰ میلی لیتر

Iran Darouk Caraway Mixture 140ml

ویژگی ها

درمان نفخ

رفع دردهای شکمی و کولیک نوزادی

ضد قولنج روده‌ای 

اسپاسم‌های گوارشی

سوء هاضمه و درد ناشی از آن در نوزادان و کودکان

در حال تامین

نفخ، زمانی اتفاق می‌افتد که اندام‌های دستگاه گوارش کشیده می‌شوند، مثلا وقتی مایع، گاز یا جامدات در بخشی از روده جمع می‌شوند، این اتفاق رخ می‌دهد. همچنین ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که محتویات معده خیلی آهسته در سیستم گوارش حرکت می‌کند. وقتی عضلات ضعیفی در دیواره شکم وجود دارد، یا زمانی که عضله دیافراگم به جای شل شدن منقبض می‌شود، نفخ به وجود می‌آید. شربت کاراوی میکسچر ایران داروک در درمان نفخ، رفع دردهای شکمی و کولیک نوزادی موثر است. نفخ یکی از مشکلات شایع در کودکان و نوزادان است که والدین را آزار می‌دهد. در بسیاری از موارد، نفخ با علائم دیگری مانند گرفتگی معده، آروغ زدن، درد، اسهال، تنگی نفس و کمر درد همراه است. عوامل متعددی می‌تواند موجب نفخ شود. این شربت مکمل مناسبی برای کودکانی است که دچار نفخ شده‌اند. این شربت حاوی رازیانه، نعناع و زیره سیاه است که همه این مواد خاصیت ضد نفخ دارند.

ویژگی‌های خاص:

-موثر در بهبود گرفتگی‌های (اسپاسم) گوارشی

-از بین برنده نفخ

-موثر در بهبود سوء هاضمه و درد ایجاد شده در اثر آن در نوزادان و کودکان

-دارای پایه گیاهی و حاوی زیره سیاه، نعناع و رازیانه

-مناسب برای رفع کولیک در نوزادان

نحوه مصرف: نوزادان ۱ تا ۶ ماه: روزانه ۵ میلی لیتر و نوزادان ۶ ماهه تا ۲ ساله: روزانه ۲ بار، هر بار ۵ میلی لیتر و کودکان بالاتر از ۲ سال: روزانه ۳ بار، هر بار ۵ میلی لیتر

ترکیبات: اسانس خالص زیره سیاه، اسانس نعناع، اسانس خالص رازیانه

هشدار مصرف: در بعضی از کودکان، احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک وجود دارد. در کودکان دیابتیک با نظر پزشک معالج مصرف شود. در زنان باردار و شیرده منع مصرف دارد. مصرف طولانی مدت و بیش از مقادیر توصیه شده این دارو باید با نظر پزشک معالج صورت گیرد. یک ماه پس از باز شدن اولیه درب شیشه شربت، باقی مانده دارو دور ریخته شود. در صورت تغییر رنگ دارو از مصرف آن خودداری کنید. در کودکان زیر یک ماه ممنوعیت مصرف دارد.

عوارض جانبی: در بعضی کودکان احتمال بروز واکنش‌های حساسیتی وجود دارد.

تداخل دارویی: به علت اهمیت pH در شربت کاراوی میکسچر از مصرف همزمان این شربت با داروهای اسیدی خودداری شود. به علت وجود بی کربنات سدیم در این دارو، از مصرف همزمان آن با داروی لیتیم، داروهای ضد قارچ مانند کتوکونازول و سالسیلات‌ها پرهیز نمایید. مصرف همزمان فرآورده‌های حاوی رازیانه با داروهایی نظیر آسپیرین، ترکیبات ضد انعقاد، ضد پلاکت و ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDs) و همچنین گیاهانی نظیر جینکو بیلوبا، سیر و نخل اره‌ای سبب افزایش احتمال خونریزی می‌گردد. مصرف همزمان این دارو با آنتی بیوتیک‌های کینولونی نظیر سیپروفلوکساسین، سبب کاهش غلظت آن‌ها می‌گردد.

عنوان مشخصه
برند ایران داروک - Iran Darouk
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران داروک
حجم 140 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان، کودکان
موارد مصرف ضد نفخ، ضد اسپاسم گوارشی و سوء هاضمه
تداخل دارویی به علت اهمیت pH در شربت کاراوی میکسچر از مصرف همزمان این شربت با داروهای اسیدی خودداری شود. به علت وجود بی کربنات سدیم در این دارو، از مصرف همزمان آن با داروی لیتیم، داروهای ضد قارچ مانند کتوکونازول و سالسیلات‌ها پرهیز نمایید. مصرف همزمان فرآورده‌های حاوی رازیانه با داروهایی نظیر آسپیرین، ترکیبات ضد انعقاد، ضد پلاکت و ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDs) و همچنین گیاهانی نظیر جینکو بیلوبا، سیر و نخل اره‌ای سبب افزایش احتمال خونریزی می‌گردد. مصرف همزمان این دارو با آنتی بیوتیک‌های کینولونی نظیر سیپروفلوکساسین، سبب کاهش غلظت آن‌ها می‌گردد.
عوارض جانبی در بعضی کودکان احتمال بروز واکنش‌های حساسیتی وجود دارد.
ترکیبات اسانس خالص زیره سیاه، اسانس نعناع، اسانس خالص رازیانه
روش مصرف نوزادان ۱ تا ۶ ماه: روزانه ۵ میلی لیتر و نوزادان ۶ ماهه تا ۲ ساله: روزانه ۲ بار، هر بار ۵ میلی لیتر و کودکان بالاتر از ۲ سال: روزانه ۳ بار، هر بار ۵ میلی لیتر
هشدار مصرف در بعضی از کودکان، احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک وجود دارد. در کودکان دیابتیک با نظر پزشک معالج مصرف شود. در زنان باردار و شیرده منع مصرف دارد. مصرف طولانی مدت و بیش از مقادیر توصیه شده این دارو باید با نظر پزشک معالج صورت گیرد. یک ماه پس از باز شدن اولیه درب شیشه شربت، باقی مانده دارو دور ریخته شود. در صورت تغییر رنگ دارو از مصرف آن خودداری کنید. در کودکان زیر یک ماه ممنوعیت مصرف دارد.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید