داروتو
تصویر  شکم بند لاغری مدل A-03 تینور سایز ایکس لارج
تصویر  شکم بند لاغری مدل A-03 تینور سایز ایکس لارج

شکم بند لاغری مدل A-03 تینور سایز ایکس لارج

Tynor Tummy Trimmer Model A-03 X-Large

دسته بندی : شکم بند
ویژگی ها

سایز ایکس لارج

باکیفیت و بادوام

مناسب استفاده بعد از زایمان

ثابت و بدون چرخش یا خم شدن روی شکم

1,066,500 تومان

شکم بند لاغری تینور مناسب افرادی است که قصد دارند چربی شکم خود را زودتر آب کنند. این شکم بند همچنین می‌تواند وسیله خوبی برای افرادی باشد که به تازگی عمل جراحی انجام داده و یا وضع حمل کرده‌اند. طراحی شبکه‌ای و پر از منفذ شکم بند لاغری تینور باعث بالا رفتن میزان تهویه و راحتی مصرف کننده می‌شود. نوار چسبنده‌ی عریض این محصول باعث می‌شود شکم بند به راحتی باز نشده و همچنین انعطاف زیادی به تنظیم اندازه‌ی آن می‌بخشد. فشرده سازی مطلوب این محصول عضلات شکم را تقویت کرده و می‌تواند کمک مناسبی برای افرادی باشد که به تازگی عمل جراحی کرده و یا در دوران پس از زایمان به سر می‌برند. فشار مناسب محصول باعث شده حتی افرادی که دارای مشکلات فتق هستند نیز بتوانند از آن استفاده کنند. فشرده سازی مناسب و بهینه‌ی شکم بند لاغری تینور باعث می‌شود برش‌های حاصل از عمل‌های جراحی راحت تر جوش خورده و به درمان این برش‌ها روی شکم و حتی سینه کمک می‌کند. همچنین این قابلیت می‌تواند درد حاصل از راه رفتن و یا سرفه کردن را برای این افراد کاهش دهد. در طراحی این محصول از نخ‌های نایلونی مخصوصی استفاده شده که علاوه بر کمک به تهویه، باعث ثابت ماندن شکم بند می‌شوند. این محصول به صورت شبکه‌ای و دارای منافذ زیادی است که با استفاده از مواد ارتوپدیک درجه یک ساخته شده‌اند. استفاده از این مواد باعث دوام بسیار بالای محصول شده و همچنین انعطاف زیادی به آن می‌بخشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-باکیفیت و بادوام

-قابل استفاده پس از زایمان

-تولید شده با استفاده از مواد قابل تنفس

-تولید شده به صورت ثابت یعنی بر روی شکم خم یا دولا نمی‌شود.

نحوه مصرف: شکم بند لاغری تینور را دور شکم بیاندازید. با توجه به لیبل شکم بند لاغری آن را به صورت صحیح روی شکم خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که قسمت پایینی شکم بند باید با انتهای ستون فقرات شما منطبق باشد. در حالی که شکم بند فشار مناسبی دارد، نوارچسب‌ها را به یکدیگر بچسبانید.

ترکیبات: پلی استر، ابریشم، پلی اورتان، نخ، پلی آمید

هشدار مصرف: در صورت بروز مشکلاتی همچون بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید.
استفاده‌ی نادرست از این محصول می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود. از این محصول تحت نظر یک پزشک دارای صلاحیت استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند تینور - Tynor
کشور سازنده هند
شرکت سازنده تینور
نوع محصول شکم بند
جنسیت مصرف عمومی
سایز XL
قابل استفاده برای شکم و پهلو
موارد مصرف شکم بند لاغری
ترکیبات پلی استر، ابریشم، پلی اورتان، نخ، پلی آمید
روش مصرف شکم بند لاغری تینور را دور شکم بیاندازید. با توجه به لیبل شکم بند لاغری آن را به صورت صحیح روی شکم خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که قسمت پایینی شکم بند باید با انتهای ستون فقرات شما منطبق باشد. در حالی که شکم بند فشار مناسبی دارد، نوارچسب‌ها را به یکدیگر بچسبانید.
هشدار مصرف در صورت بروز مشکلاتی همچون بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید. استفاده‌ی نادرست از این محصول می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود. از این محصول تحت نظر یک پزشک دارای صلاحیت استفاده شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با مواد شوینده‌ی ملایم و با آب کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد بشویید. در شستشوی محصول از مواد سفید کننده استفاده نکنید. از اتو کردن محصول خودداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید