داروتو
تصویر  شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه سوپرامیل ۱ فاسکا ۴۰۰ گرم

شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه سوپرامیل ۱ فاسکا ۴۰۰ گرم

Fasska Supramil 1 Milk Powder 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماه

غنی ‎شده با AA و DHA

حاوی پره بیوتیک‎های FOS و GOS

پذيرش بالای گوارشی در شيرخواران

دارای طعم و بوی طبیعی و مطلوب

تقویت سیستم ‎ایمنی نوزاد و کاهش بروز آلرژی

فاقد ساکارز و گلوتن (مناسب استفاده بیماران سلیاکی)

در حال تامین

نوکلئوتیدها تامین کننده اجزای DNA و RNA بوده که جزیی از تمامی سلول‌های بدن می‌باشند. نوکلئوتیدها برای انتقال انرژی در بدن ضروری می‌باشند. علاوه بر این در سلامت و ترمیم دیواره روده‌ای تخریب شده در اثر اسهال یا سوء تغذیه مؤثرند. شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه سوپرامیل ۱ فاسکا، با ۵ نوع نوکلئوتید موجود در شیر مادر غنی شده است و با دارا بودن پره بیوتیک‎های FOS و GOS در مقادیر بهینه و بالا موجب تقویت سیستم ‎ایمنی نوزاد می‎گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماه

-غنی ‎شده با AA و DHA

-حاوی پره بیوتیک‎های FOS و GOS

-پذيرش بالای گوارشی در شيرخواران

-دارای طعم و بوی طبیعی و مطلوب

-تقویت سیستم ‎ایمنی نوزاد و کاهش بروز آلرژی

-فاقد ساکارز و گلوتن (مناسب استفاده بیماران سلیاکی)

-تقویت ضریب هوشی و تکامل سیستم مغزی، بینایی و ‎ایمنی کودک

نحوه مصرف: بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید و بگذارید تا دمای حدود ۴۰ درجه سانتی گراد خنک شود. حدودا ۳/۲ مقدار لازم از آب ولرم را در شیشه شیرخوری بریزید. به تعداد لازم با پیمانه داخل قوطی، پودر بیومیل ای آر را اضافه کنید. درب آن را بسته و خوب تکان دهید تا کاملا حل شود. سپس باقیمانده آب ر ا به شیشه اضافه کرده و دوباره تکان دهید.

ترکیبات: لاکتوز، روغن‎های گیاهی، وی پروتئین فاقد مواد معدنی، شیر چربی گرفته شده، گالاکتو- الیگو ساکارید (GOS)، فروکتو-الیگو ساکارید (FOS)، مواد معدنی، نوکلئوتیدها، ویتامین‎ها، لسیتین، کولین بی تارترات، تورین، ‎اینوزیتول و ال-کارنیتین

هشدار مصرف: محتویات قوطی بازشده حداکثر تا ۴ هفته قابل مصرف است. در قوطی را بعد از هربار مصرف محکم ببندید. هنگام شیردادن نوزاد را در آغوش بگیرید چراکه رهاکردن شیرخوار به حال خود در هنگام شیرخوردن می‎تواند باعث خفگی شود. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‎تواند فرزند شما را بیمار سازد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شده و باعث سوختگی شود. باقی ‎مانده شیر را در شیشه نگه ندارید و آن را دور بریزید. شیر آماده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف نمایید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید.

عنوان مشخصه
برند فاسکا - Fasska
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بهداشت کار ساوه
تحت لیسانس بلژیک
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
حاوی AA و DHA، پره بیوتیک‎های FOS و GOS
فاقد ساکارز و گلوتن
موارد مصرف شیر خشک
ترکیبات لاکتوز، روغن‎های گیاهی، وی پروتئین فاقد مواد معدنی، شیر چربی گرفته شده، گالاکتو- الیگو ساکارید (GOS)، فروکتو-الیگو ساکارید (FOS)، مواد معدنی، نوکلئوتیدها، ویتامین‎ها، لسیتین، کولین بی تارترات، تورین، ‎اینوزیتول و ال-کارنیتین
روش مصرف بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید و بگذارید تا دمای حدود ۴۰ درجه سانتی گراد خنک شود. حدودا ۳/۲ مقدار لازم از آب ولرم را در شیشه شیرخوری بریزید. به تعداد لازم با پیمانه داخل قوطی، پودر بیومیل ای آر را اضافه کنید. درب آن را بسته و خوب تکان دهید تا کاملا حل شود. سپس باقیمانده آب ر ا به شیشه اضافه کرده و دوباره تکان دهید.
هشدار مصرف محتویات قوطی بازشده حداکثر تا ۴ هفته قابل مصرف است. در قوطی را بعد از هربار مصرف محکم ببندید. هنگام شیردادن نوزاد را در آغوش بگیرید چراکه رهاکردن شیرخوار به حال خود در هنگام شیرخوردن می‎تواند باعث خفگی شود. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‎تواند فرزند شما را بیمار سازد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شده و باعث سوختگی شود. باقی ‎مانده شیر را در شیشه نگه ندارید و آن را دور بریزید. شیر آماده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف نمایید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید