داروتو
تصویر  شیر خشک از ۱۲ ماهگی به بعد اس ام ای پرو ۳ نستله ۴۰۰ گرم

شیر خشک از ۱۲ ماهگی به بعد اس ام ای پرو ۳ نستله ۴۰۰ گرم

SMA Pro 3 Milk Powder 400gr

ویژگی ها

مناسب کودکان یک سال به بالا

مناسب وزن گیری کودک

فاقد پروتئین، شیر و لاکتوز

کمک به رشد سیستم ایمنی

نزدیک ترین فرمول به شیر مادر

رشد قابل توجه ذهنی، بینایی و تکلم

حاوی آهن، فولیک اسید، ید، منیزیم، زینک و فسفات

در حال تامین

شیر خشک اس ام ای پرو ۳ مخصوص کودکان یک سال به بالا است که یک شیر خشک کاملا مغذی، حاوی امگا۳ و ۶، ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B12 و با دارا بودن مخلوط منحصر به فردی از مواد تنظیم کننده سیستم ایمنی شامل آنتی اکسیدان‌ها و پربیوتیک‌ها به بهبود سیستم دفاعی طبیعی بدن کودک کمک می‌کند. این محصول جزو مرغوب ترین شیر خشک‌های نوزادان و نزدیک ترین فرمول به شیر مادر در جهت رشد و نمو نوزاد است. اهمیت شیر مادر در تغذیه نوزاد غیرقابل انکار است اما اگر در هر صورتی شیر مادر میسر نبود شیر خشک اس ام ای پرو مناسب ترین گزینه برای جایگزینی یا استفاده همزمان به عنوان مکمل غذایی کودک به شمار می‌رود و مناسب جهت وزن دهی نیز می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-هضم آسان برای کودکان یک سال به بالا

-حاوی AA و DHA

-سرشار از امگا۳ و ۶

-فاقد پروتئین، شیر و لاکتوز

-کمک به رشد سیستم ایمنی

-نزدیکترین فرمول به شیر مادر

نحوه مصرف: بطری، سر پستانک و سر پوش بطری را قبل از استفاده به دقت بشویید و خوب بجوشانید. آب آشامیدنی تمیز را بجوشانید و صبر کنید تا حدودا ۵۰ درجه سانتیگراد ولرم شود. حدودا دو سوم آب جوشانده شده مورد نیاز را در داخل بطری تمیز و ضد عفونی شده بریزید. پیمانه داخل قوطی را از پودر شیر پر کرده و با لبه کند کارد سطح آن را صاف کنید و میزان مورد نیاز را برابر جدول تغذیه در بطری بریزید. در بطری را ببندید و حدودا ۱۵ تا ۲۰ ثانیه بطری را خوب تکان دهید و بقیه آب مورد لزوم را به آن اضافه کنید و بطری را مجددا تکان دهید. پستانک را سر بطری قرار دهید و دقت نمایید شیر آماده شده دارای درجه حرارت حدودا ۳۷ درجه سانتی گراد مناسب باشد.

ترکیبات: لاکتوز، مخلوط روغن‌های گیاهی، پروتئین آب پنیر املاح گرفته شده، شیر خشک بدون چربی، الیگوساکاریدها، مخلوط موادمعدنی، اسیدهای چرب بلند زنجیر چند غیر اشباعی (شامل دوکوزاهگزانوئیک اسید و آراشیدونیک اسید)، امولسیفایر (لسیتین سویا)، مخلوط ویتامین‌ها ( حاوی تورین و لوتئین)، کولین

هشدار مصرف: مصرف بیشتر یا کمتر از مقادیر تعیین شده پودر شیر سبب کاهش آب بدن یا عدم تغذیه صحیح کودک می‌شود. بدون تجویز پزشک مقادیر تعیین شده را تغییر ندهید. در این سن اغلب توصیه می‌شود که به تدریج از غلات و متعاقبا سبزیجات، میوه، گوشت، مرغ و ماهی در تغذیه کودک استفاده شود. قوطی باز نشده را در دمای معمولی اتاق نگه دارید به محض باز شدن در قوطی، محتویات آن باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند اس ام ای - SMA
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نستله
تحت لیسانس سوئیس
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۱ سال
حاوی آهن، فولیک اسید، ید، منیزیم، زینک، فسفات، AA و DHA، امگا۳ و ۶
فاقد پروتئین، شیر و لاکتوز
موارد مصرف نزدیکترین فرمول به شیر مادر، کمک به رشد سیستم ایمنی
ترکیبات لاکتوز، مخلوط روغن‌های گیاهی، پروتئین آب پنیر املاح گرفته شده، شیر خشک بدون چربی، الیگوساکاریدها، مخلوط موادمعدنی، اسیدهای چرب بلند زنجیر چند غیر اشباعی (شامل دوکوزاهگزانوئیک اسید و آراشیدونیک اسید)، امولسیفایر (لسیتین سویا)، مخلوط ویتامین‌ها ( حاوی تورین و لوتئین)، کولین
روش مصرف بطری، سر پستانک و سر پوش بطری را قبل از استفاده به دقت بشویید و خوب بجوشانید. آب آشامیدنی تمیز را بجوشانید و صبر کنید تا حدودا ۵۰ درجه سانتیگراد ولرم شود. حدودا دو سوم آب جوشانده شده مورد نیاز را در داخل بطری تمیز و ضد عفونی شده بریزید. پیمانه داخل قوطی را از پودر شیر پر کرده و با لبه کند کارد سطح آن را صاف کنید و میزان مورد نیاز را برابر جدول تغذیه در بطری بریزید. در بطری را ببندید و حدودا ۱۵ تا ۲۰ ثانیه بطری را خوب تکان دهید و بقیه آب مورد لزوم را به آن اضافه کنید و بطری را مجددا تکان دهید. پستانک را سر بطری قرار دهید و دقت نمایید شیر آماده شده دارای درجه حرارت حدودا ۳۷ درجه سانتی گراد مناسب باشد.
هشدار مصرف مصرف بیشتر یا کمتر از مقادیر تعیین شده پودر شیر سبب کاهش آب بدن یا عدم تغذیه صحیح کودک می‌شود. بدون تجویز پزشک مقادیر تعیین شده را تغییر ندهید. در این سن اغلب توصیه می‌شود که به تدریج از غلات و متعاقبا سبزیجات، میوه، گوشت، مرغ و ماهی در تغذیه کودک استفاده شود. قوطی باز نشده را در دمای معمولی اتاق نگه دارید به محض باز شدن در قوطی، محتویات آن باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید