داروتو
تصویر  شیر خشک از ۱۲ ماهگی به بعد بیومیل ۳ فاسبل ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از ۱۲ ماهگی به بعد بیومیل ۳ فاسبل ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از ۱۲ ماهگی به بعد بیومیل ۳ فاسبل ۴۰۰ گرم

شیر خشک از ۱۲ ماهگی به بعد بیومیل ۳ فاسبل ۴۰۰ گرم

Fassbel Biomil 1 Milk Powder Adapted Milk Formula From 1 to 3 years 400gr

ویژگی ها

مناسب برای شیرخواران از ۱۲ ماهگی به بعد

دارای طعم و بوی کاملا طبیعی و مطلوب و نزدیک به شیر مادر

بدون ساکارز و گلوتن مناسب استفاده بیماران سلیاکی

پذیرش بالای گوارشی در شیرخواران

غنی شده با آهن

در حال تامین

شیر خشک ۱۲ ماهگی به بعد بیومیل ۳ فاسبل، براساس شیر مادر و حاوی تمام مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز کودک تهیه شده است. این شیر خشک سرشار از کربوهیدرات، روغن‌های گیاهی و مواد معدنی یوده و فرمولاسیون به گونه ای است که طعم و بویی نزدیک به شیر مادر دارد، همچنین این محصول حاوی امگا۳، امگا۶، پروتئین، آهن، اسیدهای چرب و سایر مواد مغذی و مورد نیاز برای رشد کودک می‌باشد. این محصول مناسب برای شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماه است.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای شیرخواران از ۱۲ ماهگی به بعد

-غنی شده با آهن

-با طعم وانیل

-فاقد گلوتن و سوکروز و مواد نگهدارنده

-بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم بهتر

-حاوی پره بیوتیک، نوکلئوتیدها، امگا ۳ و امگا ۶

-نزدیک بودن به شیر مادر به جهت ترکیبات پروتئین (تائورین)، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها

نحوه مصرف: پس از شستن دست ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و تا زمان استفاده محفوظ نگهدارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید و بگذارید تا دمای حدود تا ۴۰ درجه سانتی گراد (۱۰۴ درجه فارنهایت) خنک شود. حدود ۳/۲ مقدار لازم از آب ولرم را در شیشه شیرخوری بریزید. به تعداد لازم (دقیقا مطابق جدول تغذیه)، با پیمانه داخل قوطی، پودر بیومیل ۱ فاسبل را اضافه کرده، در آن را بسته و آن را خوب تکان دهید تا کاملا حل شود. باقی مانده آب را به شیشه اضافه کرده و دوباره تکان دهید. پس از تغذیه، شیر را کاملا تخلیه نمایید، سپس شیشه شیرخوری، سرپوش شیشه و پستانک را به خوبی بشویید.

ترکیبات: لاکتوز، روغن‌های گیاهی، شیر چربی گرفته شده، وی پروتئین فاقد مواد معدنی، مالتو دکسترین، مواد معدنی، لسیتین، ویتامین‌ها، کولین بی تارترات، تورین، AA ،DHA، اینوزیتول، ال-کارنیتین

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند بیومیل - Biomil
کشور سازنده بلژیک
شرکت سازنده فاسبل
شرکت وارد کننده بهداشت کار
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان از ۱۲ ماه به بالا
حاوی DHA ،AA، آهن، امگا۳، امگا۶
موارد مصرف شیر خشک
ترکیبات لاکتوز، روغن‌های گیاهی، شیر چربی گرفته شده، وی پروتئین فاقد مواد معدنی، مالتو دکسترین، مواد معدنی، لسیتین، ویتامین‌ها، کولین بی تارترات، تورین، AA ،DHA، اینوزیتول، ال-کارنیتین
روش مصرف پس از شستن دست ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و تا زمان استفاده محفوظ نگهدارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید و بگذارید تا دمای حدود تا ۴۰ درجه سانتی گراد (۱۰۴ درجه فارنهایت) خنک شود. حدود ۳/۲ مقدار لازم از آب ولرم را در شیشه شیرخوری بریزید. به تعداد لازم (دقیقا مطابق جدول تغذیه)، با پیمانه داخل قوطی، پودر بیومیل ۱ فاسبل را اضافه کرده، در آن را بسته و آن را خوب تکان دهید تا کاملا حل شود. باقی مانده آب را به شیشه اضافه کرده و دوباره تکان دهید. پس از تغذیه، شیر را کاملا تخلیه نمایید، سپس شیشه شیرخوری، سرپوش شیشه و پستانک را به خوبی بشویید.
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید