داروتو
تصویر  شیر خشک از ۳ سالگی به بعد نان کید نستله ۴۰۰ گرم

شیر خشک از ۳ سالگی به بعد نان کید نستله ۴۰۰ گرم

Nestle NanKid Milk Powder 400gr

دسته بندی : غذای کمکی کودک
ویژگی ها

مناسب کودکان از ۳ سالگی به بعد

تقویت سیستم ایمنی

کمک به رشد دندان‌های سالم

کمک به ایجاد فلور میکروبی سالم در دهان

حاوی باکتری‌های طبیعی محافظت کننده (لاکتوباسیلی)

کمک به مصرف بهینه انرژی در بدن و تامین نیازهای انرژی کودک

در حال تامین

عنصر آهن برای حفظ سلامتی کودکان ضروری است و اگر آهن به اندازه کافی به بدن کودک نرسد، خطر مشکلات مغزی و شناختی افزایش پیدا می‌کند. این عنصر با ساخت گلبول‌های قرمز به انتقال اکسیژن در بدن کمک می‌کند. در نتیجه، میزان اکسیژنی که به بدن می‌رسد افزایش می‌یابد و این موضوع می‌تواند برای ارتقا سلامتی موثر باشد. آهن یکی از مواد مغذی مهمی است که در شیر خشک از ۳ سالگی به بعد نان کید نستله، به کار رفته است و سبب شده است این محصول به محصولی ویژه برای کودکان تبدیل شود. 

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب کودکان از ۳ سالگی به بعد

-کمک به رشد دندان‌های سالم

-کمک به ایجاد فلور میکروبی سالم در دهان

-حاوی باکتری‌های طبیعی محافظت کننده (لاکتوباسیلی)

-کمک به مصرف بهینه انرژی در بدن و تامین نیازهای انرژی کودک

-حاوی اسیدهای چرب مهم برای رشد و تکامل ذهنی و بینایی کودک

نحوه مصرف: قبل از تهیه شیر برای کودک، دست‎ها‎ی خود را خوب بشویید. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را کاملا و با دقت بشویید، بطوری که اثری از شیر باقی نماند. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و تا هنگام مصرف روی آن را بپوشانید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید تا حد دمای بدن خنک شود. آب جوشیده را طبق مقدارهای تعیین ‎شده در جدول تغذیه داخل شیشه پستانک بریزید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید طبق جدول تغذیه، مقدار شیر لازم و مناسب با سن شیرخوار را (با استفاده از پیمانه) در داخل شیشه بریزید. شیشه را تکان دهید تا شیر خشک کاملا حل شود و فورا به شیرخوار بخورانید.

ترکیبات: شیر بدون چربی، لاکتوز، روغن‎های گیاهی، مواد معدنی، لسیتین سویا، ویتامین‌ها، روغن ماهی (منبع LCPUFA)، پروپیوتیک‌ها (باکتری‌های بیفیدوس و لاکتوباسیلوس)

هشدار مصرف: بعد از هربار مصرف باقی ‎مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. محتویات قوطی باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی شود.

عنوان مشخصه
برند نستله - Nestle
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نستله
تحت لیسانس سوئیس
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۳ سال
موارد مصرف شیر خشک جایگزین شیر مادر
ترکیبات شیر بدون چربی، لاکتوز، روغن‎های گیاهی، مواد معدنی، لسیتین سویا، ویتامین‌ها، روغن ماهی (منبع LCPUFA)، پروپیوتیک‌ها (باکتری‌های بیفیدوس و لاکتوباسیلوس)
روش مصرف قبل از تهیه شیر برای کودک، دست‎ها‎ی خود را خوب بشویید. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را کاملا و با دقت بشویید، بطوری که اثری از شیر باقی نماند. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و تا هنگام مصرف روی آن را بپوشانید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید تا حد دمای بدن خنک شود. آب جوشیده را طبق مقدارهای تعیین ‎شده در جدول تغذیه داخل شیشه پستانک بریزید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید طبق جدول تغذیه، مقدار شیر لازم و مناسب با سن شیرخوار را (با استفاده از پیمانه) در داخل شیشه بریزید. شیشه را تکان دهید تا شیر خشک کاملا حل شود و فورا به شیرخوار بخورانید.
هشدار مصرف بعد از هربار مصرف باقی ‎مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. محتویات قوطی باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی شود.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سرپوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید