داروتو
تصویر  شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت ۲ ابوت ۳۶۰ گرم
تصویر  شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت ۲ ابوت ۳۶۰ گرم

شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت ۲ ابوت ۳۶۰ گرم

Abbott Similac Total Comfort 2 360gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از ۶ تا ۱۲ ماه

قابلیت هضم آسان

حاوی مخلوطی از چربی‌های گیاهی

حاوی پروتئین شیر نسبتا هیدرولیز شده

فرمولاسیون تغذیه‌ای کامل حاوی AA و DHA

در حال تامین

شیر مادر بهترین غذا برای کودک شیرخوار است و تا حد امکان در طول دوران شیرخوارگی مصرف شیر مادر توصیه می‌شود. در صورتی که تغذیه با شیر مادر انجام نگیرد، شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت ۲ ابوت فرمولاسیونی با قابلیت هضم آسان همراه با مواد مغذی کامل است که می‌تواند توسط پزشک تجویز شود. شیر خشک سیمیلاک ۲ با توجه به نیازهای تغذیه‌ای متغیر در مراحل مختلف رشد کودک شما تهیه شده است و از آنجایی که برای سازگاری با معده کوچک کودکان طراحی شده، راحتی و مراقبت ویژه‌ای را فراهم می‌کند. به منظور هضم آسان، حاوی پروتئین شیر نسبتا هیدرولیز شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب شیرخواران از ۶ تا ۱۲ ماه

-قابلیت هضم آسان

-حاوی مخلوطی از چربی‌های گیاهی

-حاوی پروتئین شیر نسبتا هیدرولیز شده

-فرمولاسیون تغذیه‌ای کامل حاوی AA و DHA

نحوه مصرف: شیشه شیر، سرشیشه، درپوش و همه لوازمی که برای آماده سازی وعده غذایی استفاده می‌شوند را کاملا بشویید. پس از شستن لوازم، آن‌ها را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید. سطحی تمیز فراهم نمایید تا شیرخشک را روی آن آماده کنید. در ظرفی دیگر، آب را به مدت ۵ دقیقه کاملا بجوشانید و اجازه دهید تا سرد شود. مقداری دقیق از آب گرم و قبلا جوشیده شده را در شیشه شیر استریل شده بریزید. پیمانه موجو در داخل قوطی را پر کنید، سپس سطح محتوای پیمانه را با لبه چاقو صاف کنید. یک پیمانه سر صاف از شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت ۲ ابوت را به ازای هر ۶۰ میلی لیتر آب ولرم، داخل شیشه شیر اضافه کنید. به هم بزنید تا کاملا حل شود. دما را امتحان کنید و کودک را تغذیه نمایید.

ترکیبات: انرژی، پروتئین، چربی، اسید لینولئیک، اسید آراشیدونیک، ویتامین E، اسید دوکوزاهگزانوئیک، کربوهیدرات، فیبر غذایی، تائورین، ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین K1، ویتامین C، اسید فولیک، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، نیاسین، اسید پانتوتنیک، بیوتین، کولین، سدیم، پتاسیم، کلر، کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن، روی، منگنز، مس، ید، لوتئین، بتاکاروتن

هشدار مصرف: این شیر خشک برای کودکان مبتلا به گالاکتوزمیا مناسب نیست. به محض باز شدن درب قوطی، محتویات آن باید ظرف مدت سه هفته مصرف شود. برای آماده سازی یا گرم کردن شیر خشک هرگز از دستگاه مایکروویو استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند ابوت - Abbott
کشور سازنده اسپانیا
شرکت سازنده ابوت
شرکت وارد کننده بهستان بهداشت
وزن 360 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۶-۱۲ ماه
موارد مصرف شیر خشک
ترکیبات انرژی، پروتئین، چربی، اسید لینولئیک، اسید آراشیدونیک، ویتامین E، اسید دوکوزاهگزانوئیک، کربوهیدرات، فیبر غذایی، تائورین، ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین K1، ویتامین C، اسید فولیک، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، نیاسین، اسید پانتوتنیک، بیوتین، کولین، سدیم، پتاسیم، کلر، کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن، روی، منگنز، مس، ید، لوتئین، بتاکاروتن
روش مصرف شیشه شیر، سرشیشه، درپوش و همه لوازمی که برای آماده سازی وعده غذایی استفاده می‌شوند را کاملا بشویید. پس از شستن لوازم، آن‌ها را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید. سطحی تمیز فراهم نمایید تا شیرخشک را روی آن آماده کنید. در ظرفی دیگر، آب را به مدت ۵ دقیقه کاملا بجوشانید و اجازه دهید تا سرد شود. مقداری دقیق از آب گرم و قبلا جوشیده شده را در شیشه شیر استریل شده بریزید. پیمانه موجو در داخل قوطی را پر کنید، سپس سطح محتوای پیمانه را با لبه چاقو صاف کنید. یک پیمانه سر صاف از شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت ۲ ابوت را به ازای هر ۶۰ میلی لیتر آب ولرم، داخل شیشه شیر اضافه کنید. به هم بزنید تا کاملا حل شود. دما را امتحان کنید و کودک را تغذیه نمایید.
هشدار مصرف این شیر خشک برای کودکان مبتلا به گالاکتوزمیا مناسب نیست. به محض باز شدن درب قوطی، محتویات آن باید ظرف مدت سه هفته مصرف شود. برای آماده سازی یا گرم کردن شیر خشک هرگز از دستگاه مایکروویو استفاده نکنید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک و خارج از یخچال (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید