داروتو
تصویر  شیر خشک شیرخوران از ۶ تا ۱۲ ماه نان ۲ نستله ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک شیرخوران از ۶ تا ۱۲ ماه نان ۲ نستله ۴۰۰ گرم

شیر خشک شیرخوران از ۶ تا ۱۲ ماه نان ۲ نستله ۴۰۰ گرم

Nestle Nan 2 Milk Powder 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب نوزادان از ۶ ماهگی تا یک سالگی

دارای اسیدهای چرب مهم

دارای ترکیب پروتئینی ارتقا یافته برای رشد مطلوب کودک

فعال‎ کردن سیستم ایمنی کودک شما در دوران تغذیه تکمیلی

کمک به‎ سیستم ایمنی، تکامل مغزی و افزایش قوه‎ بینایی کودک

دارای باکتری‎های طبیعی مفید و زنده جهت افزایش ایمنی بدن کودک

در حال تامین

شیر خشک شیرخوران نان ۲ نستله، مناسب برای کودک بعد از پایان ۶ ماهگی است. این شیر خشک حاوی مواد مغذی مورد نیاز بدن کودکان است و آن‌ها را در مسیر وزن گیری قرار می‌دهد. در این شیر از موادی مشابه به شیر مادر استفاده شده است و همین امر سبب شده است که کودک پس از مصرف آن حس خوبی داشته باشد و دچار دل درد، یبوست یا سو هاضمه نشود. همچنین، استفاده از شیر خشک نان ۲ خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی را کاهش می‌دهد و به حفظ سلامت دستگاه تنفسی کودکان کمک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای اسیدهای چرب مهم

-دارای ترکیب پروتئینی ارتقا یافته برای رشد مطلوب کودک

-فعال‎ کردن سیستم ایمنی کودک شما در دوران تغذیه تکمیلی

-کمک به‎ سیستم ایمنی، تکامل مغزی و افزایش قوه‎ بینایی کودک

-دارای باکتری‎های طبیعی مفید و زنده جهت افزایش ایمنی بدن کودک

نحوه مصرف: قبل از تهیه شیر برای کودک، دست‎ها‎ی خود را خوب بشویید. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را کاملا و با دقت بشویید، بطوری که اثری از شیر باقی نماند. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و تا هنگام مصرف روی آن را بپوشانید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید تا حد دمای بدن خنک شود. آب جوشیده را طبق مقدارهای تعیین ‎شده در جدول تغذیه داخل شیشه پستانک بریزید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید طبق جدول تغذیه، مقدار شیر لازم و مناسب با سن شیرخوار را (با استفاده از پیمانه) در داخل شیشه بریزید. شیشه را تکان دهید تا شیر خشک کاملا حل شود و فورا به شیرخوار بخورانید.

ترکیبات: شیر بدون چربی، لاکتوز، روغن‎ها‎ی گیاهی، پروتئین آب پنیر املاح گرفته شده، لسیتین سویا، روغن ماهی منبع (LCPUFA)، باکتری بیفیدوس، ویتامین‎ها‎، مواد معدنی

هشدار مصرف: بعد از هربار مصرف باقی ‎مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. محتویات قوطی باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی شود.

عنوان مشخصه
برند نستله - Nestle
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نستله
تحت لیسانس سوئیس
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۶-۱۲ ماه
حاوی اسیدهای چرب مهم
موارد مصرف نزدیکترین فرمول به شیر مادر، کمک به رشد سیستم ایمنی
ترکیبات شیر بدون چربی، لاکتوز، روغن‎ها‎ی گیاهی، پروتئین آب پنیر املاح گرفته شده، لسیتین سویا، روغن ماهی منبع (LCPUFA)، باکتری بیفیدوس، ویتامین‎ها‎، مواد معدنی
روش مصرف قبل از تهیه شیر برای کودک، دست‎ها‎ی خود را خوب بشویید. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را کاملا و با دقت بشویید، بطوری که اثری از شیر باقی نماند. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و تا هنگام مصرف روی آن را بپوشانید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید تا حد دمای بدن خنک شود. آب جوشیده را طبق مقدارهای تعیین ‎شده در جدول تغذیه داخل شیشه پستانک بریزید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید طبق جدول تغذیه، مقدار شیر لازم و مناسب با سن شیرخوار را (با استفاده از پیمانه) در داخل شیشه بریزید. شیشه را تکان دهید تا شیر خشک کاملا حل شود و فورا به شیرخوار بخورانید.
هشدار مصرف بعد از هربار مصرف باقی ‎مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. محتویات قوطی باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی شود.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سرپوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید