داروتو
تصویر  شیر خوری کلاسیک فندقی دسته دار بزرگ ۶ تا ۱۸ ماه کد ۳۵۸ بی بی لند ۲۴۰ میلی لیتر
تصویر  شیر خوری کلاسیک فندقی دسته دار بزرگ ۶ تا ۱۸ ماه کد ۳۵۸ بی بی لند ۲۴۰ میلی لیتر

شیر خوری کلاسیک فندقی دسته دار بزرگ ۶ تا ۱۸ ماه کد ۳۵۸ بی بی لند ۲۴۰ میلی لیتر

Baby Land Feeding Bottle Code 358 240ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

مناسب کودکان از ۶ تا ۱۸ ماه

دارای دو دسته پلاستیکی

سرشیشه ضد نفخ

دارای درپوش محافظ سر شیشه

قابلیت تعویض سر شیشه

فاقد BPA

در حال تامین

کودکی که شیر مادر را می‌خورد گاها به دلیل مشغله مادر، شیشه شیر را پیش روی خود می‌بیند، کودکانی که قادر به گرفتن سینه مادر نیستند، مادر شیر خود را دوشیده و در شیشه شیر می‌ریزد و برخی مادرانی که شیرشان خشک می‌شود و به شیر خشک پناه می‌برند، همه از متقاضیان خرید یک شیشه شیر خوب هستند. شیر خوری کلاسیک فندقی دسته دار بزرگ ۶ تا ۱۸ ماه کد ۳۵۸ بی بی لند یک شیشه شیر از جنس شیشه به ظرفیت ۲۴۰ میلی لیتر و وزن ۹۴ گرم و دارای درجه ‌بندی و درپوش برای تمیز نگه داشتن سری شیشه شیر است. با ساختار منحنی و ارگونومیک در میان بطری و دو دستگیره پلاستیکی در طرفین، مناسب برای در دست گرفتن کودک است. سری بادامی شکل و لوله پلاستیکی ضد نفخ (کودک می‌تواند به طور مداوم به مکیدن خود ادامه دهد بدون آنکه دچار نفخ شود) دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان 

-دارای درجه بندی خوانا

-مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی

-دارای سیستم ضد نفخ، قولنج و رفلاکس کودکان

-دارای دو دستگیره در دو طرف محصول

-مانع ورود هوا به سیستم گوارش کودک و جلوگیری کننده از نفخ

نحوه مصرف: قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.

ترکیبات: رنگدانه پلیمری، سیلیکون، پلی پروپیلن

هشدار مصرف: بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 240 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۶-۱۸ ماه
فاقد BPA
موارد مصرف شیشه شیر ضد نفخ
ترکیبات رنگدانه پلیمری، سیلیکون، پلی پروپیلن
روش مصرف قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.
هشدار مصرف بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.
شرایط نگهداری سر شیشه و شیشه شیر را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی سر شیشه می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از سر شیشه را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید