داروتو
تصویر  شیشه شیر آنتی کولیک ۶ تا ۱۸ ماه کد ۲۴۱ بی بی لند ۲۴۰ میلی لیتر

شیشه شیر آنتی کولیک ۶ تا ۱۸ ماه کد ۲۴۱ بی بی لند ۲۴۰ میلی لیتر

Baby Land Bottle Of Milk Code 241 For 6-18months 240ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

مناسب کودکان از ۶ تا ۱۸ ماه

طراحی جذاب و ساده

دارای درپوش

آنتی کولیک

فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی

در حال تامین

یکی از مهم ترین دغدغه‌های والدین، سلامت و تغذیه فرزندانشان است و به همین دلیل به دنبال انتخاب بطری شیر مناسب و با کیفیت هستند. یکی از بهترین گزینه‌ها، شیشه شیرهای ضد نفخ می‌باشند زیرا در این مدل از شیشه شیر هیچ هوایی همراه با نوشیدنی وارد دهان کودک نمی‌شود همچنین تمیز کردن درست و دقیق شیشه‌ شیر و سر شیشه‌ها و استفاده صحیح شیر خشک، از شکل و مدل آن‌ها مهم ‌تر است و نظافت درست این وسایل بهترین کاری است که می‌توانید برای اطمینان از ایمنی تغذیه با شیر خشک انجام دهید. شیشه شیر آنتی کولیک ۶ تا ۱۸ ماه کد ۲۴۱ بی بی لند با طراحی زیبا و ارگونومیکی علاوه بر جذابیت برای کودک، با انحنایی که در میانه شیشه وجود دارد سبب در دست گرفتن راحت شیشه شیر توسط کودک شده است. این شیشه دارای یک درب پلاستیکی جهت تمیز نگه داشتن سری شیشه شیر و درجه بندی روی آن است. در بسته بندی این محصول یک سری بادامی شکل بوده که مناسب کودکان ۶ تا ۱۸ ماه است.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای درجه بندی خوانا

-استفاده آسان

-دارای سیستم ضد نفخ، قولنج و رفلاکس کودکان

-دارای درجه بندی

-قابلیت شستشو با دست

-فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی

نحوه مصرف: قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.

ترکیبات: سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن

هشدار مصرف: بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه و بطری شیر خوری را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 240 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۶-۱۸ ماه
فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی
موارد مصرف شیشه شیر ضد نفخ
ترکیبات سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن
روش مصرف قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.
هشدار مصرف بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه و بطری شیر خوری را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.
شرایط نگهداری سر شیشه و شیشه شیر را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی سر شیشه می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از سر شیشه را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید