داروتو
شیشه شیر عروسکی ارتودنسی 475 بی بی لند
شیشه شیر عروسکی ارتودنسی 475 بی بی لند
شیشه شیر عروسکی ارتودنسی 475 بی بی لند
شیشه شیر عروسکی ارتودنسی 475 بی بی لند

شیشه شیر ارتودنسی کلاسیک عروسکی دسته دار صفر تا ۶ ماه کد ۴۷۵ بی بی لند ۱۵۰ میلی لیتر

Baby Land Baby Bottle Code 475 150ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

مناسب کودکان از بدو تولد تا ۶ ماه

دارای درجه بندی

با قابلیت ضد نفخ

دارای سر شیشه ارتودنسی نرم

دارای درپوش پلاستیکی ضد چکه

فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی

در حال تامین

یکی از مهم ترین دغدغه‌های والدین، سلامت و تغذیه فرزندانشان است و به همین دلیل به دنبال انتخاب بطری شیر مناسب و با کیفیت هستند. یکی از بهترین گزینه‌ها، شیشه شیرهای ضد نفخ می‌باشند زیرا در این مدل از شیشه شیر هیچ هوایی همراه با نوشیدنی وارد دهان کودک نمی‌شود. شیشه شیر باید به گونه‌ای طراحی شود که کودک به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. با توجه به طرح‌های چاپی شاد روی بدنه بطری و درپوش عروسکی، شیشه شیر ارتودنسی کلاسیک عروسکی دسته دار کد ۴۷۵ بی بی لند این ویژگی را داشته و انتخاب مناسبی برای مصرف شیر و انواع نوشیدنی‌ها به صورت گرم و نیمه گرم تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد است. همچنین وجود دو دسته در طرفین، فاقد BPA و طراحی کودکانه و رنگ ‌بندی شاد، از جمله مشخصه‌های این کار هستند. علاوه بر این ویژگی‌هایی همچون سبک بودن و شکستنی نبودن از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌آیند. این شیشه ‌شیر با بدنه‌ای از جنس پلاستیک ظرفیتی برابر ۱۵۰ میلی‌لیتر دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای دسته

-مدل کمر دار

-دارای درجه بندی خوانا

-قابلیت شستشو با دست

-مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی

-دارای درپوش پلاستیکی ضد چکه

-دارای سیستم ضد نفخ، قولنج و رفلاکس کودکان

نحوه مصرف: قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.

ترکیبات: رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن، سیلیکون، پلی پروپیلن، پلی کربنات

هشدار مصرف: بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی
موارد مصرف شیشه شیر ضد نفخ
ترکیبات رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن، سیلیکون، پلی پروپیلن، پلی کربنات
روش مصرف قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.
هشدار مصرف بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.
شرایط نگهداری سر شیشه و شیشه شیر را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی سر شیشه می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از سر شیشه را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید