داروتو
شیشه شیر بیبی لند کد 356 ظرفیت 150 میلی لیتر
شیشه شیر بیبی لند کد 356 ظرفیت 150 میلی لیتر

شیشه شیر صفر تا ۶ ماه کد ۳۵۶ بی بی لند ۱۵۰ میلی لیتر

Baby Land Baby Bottle Code 356 150ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

مناسب کودکان از بدو تولد تا ۶ ماه

دارای درجه بندی خوانا

مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی

دارای دهانه‌ای عریض و بادامی شکل

دارای دو دستگیره در دو طرف محصول

مانع ورود هوا به سیستم گوارش کودک و جلوگیری کننده از نفخ

در حال تامین

از پایان شش ماهگی، نوزادان علاوه بر شیر، نیازمند دریافت غذای کمکی هستند، شیشه شیر صفر تا ۶ ماه کد ۳۵۶ بی بی لند به دلیل وجود سرشیشه همراه با نی متحرک، برای شروع این تغییر طراحی شده است. وجود سر شیشه باعث می‌شود نوزاد به روش قبل به شیر خوردن خود ادامه دهد و همزمان وجود نی و رگلاتور اتوماتیک، تجربه مکیدن به روش‌های دیگر را به وی آموزش می‌دهد. با این محصول تغذیه به دو حالت خوابیده و ایستاده میسر است. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث می‌شود سر شیشه، در زمان مکیدن در هر حالتی پر از شیر بوده و در نتیجه میزان ورود هوا به جریان شیر را کنترل و مانع از نفخ کودک می‌شود. ضد نفخ بودن شیشه شیر بی بی لند با سر شیشه‌های جدید و قدرتمند این محصول، دوچندان می‌شود. همچنین این محصول دارای دو دسته پلاستیکی در دو طرف شیشه بوده و با طرحی ارگونومیک، استفاده و به دست گرفتن شیشه را برای کودک راحت تر می‌کند. این شیشه شیر دارای درجه بندی بوده و یک درپوش پلاستیکی نیز دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان 

-دارای درجه بندی خوانا

-مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی

-دارای دهانه‌ای عریض و بادامی شکل

-دارای دو دستگیره در دو طرف محصول

-مانع ورود هوا به سیستم گوارش کودک و جلوگیری کننده از نفخ

نحوه مصرف: قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.

هشدار مصرف: بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
موارد مصرف شیشه شیر ضد نفخ
روش مصرف قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.
هشدار مصرف بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.
شرایط نگهداری سر شیشه و شیشه شیر را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی سر شیشه می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از سر شیشه آن را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید