داروتو
تصویر  صابون پیگمنتا ویرگو ۱۰۰ گرم

صابون پیگمنتا ویرگو ۱۰۰ گرم

Viergo Pigmenta Treatment Soap 100gr

ویژگی ها

ضد لک و لایه بردار

روشن کننده پوست

پیلینگ سطحی پوست

درمان جوش‌های سر سیاه

حاوی ماده موثر کوجیک اسید به همراه ترکیبات لایه بردار

در حال تامین

ماده مؤثره صابون پیگمنتا ویرگو، کوجیک اسید به همراه ترکیبات لایه بردار خاص دیگری می باشد (کوجیک اسید یک ماده آنتی پیگمنات است که لک‌های موجود در سطح پوست را بی‌رنگ و ظاهر پوست را زیبا و شفاف می‌کند. این لک‌ها که طی گذشت عمر در نواحی دست و صورت ظاهر می‌شود به وسیله تابش آفتاب رنگین‌تر و عمیق‌تر می‌شود به همین علت سفر به مناطق کوهستانی و یا لب دریا موجب بروز لک‌های بیشتر می‌شود.) که به صورت همزمان هم لک‌های پوستی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و هم با پیلینگی ظریف در سطح پوست موجب کاهش چین و چروک‌های پوست می‌گردد. این محصول جوش‌های سر سیاه را نیز تحت درمان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های خاص:

-روشن کننده پوست

-پیلینگ سطحی پوست

-درمان جوش‌های سر سیاه

-حاوی ماده موثر کوجیک اسید به همراه ترکیبات لایه بردار

-حاوی روغن نارگیل، روغن سویا و گلیسیرین

نحوه مصرف: ابتدا نقاط مورد نظر را با آب گرم شسته، سپس صابون پیگمنتا ویرگو را بطور یکنواخت روی سطح پوست مالیده، پس از ۲ الی ۳ دقیقه پوست را شستشو دهید.

ترکیبات: تالو، روغن نارگیل، روغن سویا، گلیسیرین، هیدروکسید سدیم، کلرید سدیم، اتیلن دی آمین تترا آستیک اسید، کوجیک اسید، اسانس، دی اکسید تیتانیوم، آب دیونیزه شده

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. در دوران بارداری و شیردهی اقدام به مصرف خودسرانه هیچ فرآورده ضد لک ننمایید و حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید. با مخاط چشم و دهان تماس پیدا نکند.

عنوان مشخصه
برند ویرگو - Viergo
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده شدا کیش
وزن 100 گرم
نوع محصول صابون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ماده موثر کوجیک اسید
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد لک و روشن کننده پوست
ترکیبات تالو، روغن نارگیل، روغن سویا، گلیسیرین، هیدروکسید سدیم، کلرید سدیم، اتیلن دی آمین تترا آستیک اسید، کوجیک اسید، اسانس، دی اکسید تیتانیوم، آب دیونیزه شده
روش مصرف ابتدا نقاط مورد نظر را با آب گرم شسته، سپس صابون پیگمنتا ویرگو را بطور یکنواخت روی سطح پوست مالیده، پس از ۲ الی ۳ دقیقه پوست را شستشو دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. در دوران بارداری و شیردهی اقدام به مصرف خودسرانه هیچ فرآورده ضد لک ننمایید و حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید. با مخاط چشم و دهان تماس پیدا نکند.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید