داروتو
سیگل فوم بهداشتی بانوان  میل150
سیگل فوم بهداشتی بانوان  میل150

فوم بهداشتی بانوان انواع پوست سی گل ۱۵۰میلی لیتر

Seagull Intime Genital Cleansing Foam 150ml

دسته بندی : ژل بهداشتی بانوان
ویژگی ها

کاهش التهاب، خارش و کاهش بروز مکرر التهابات واژن

حفظ تعادل pH طبیعی ناحیه واژن

ضد باکتری و رفع بوی نامطبوع

تمیز کننده و مرطوب کننده

در حال تامین

بهداشت در بین بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ناحیه تناسلی به دلیل موقعیتی که دارد بسیار در معرض میکروب‌ها و باکتری‌ها قرار می‌گیرد و عدم رعایت بهداشت و توجه، سبب به موجود آمدن بیماری‌های مختلف این ناحیه می‌شود. فوم بهداشتی سی گل برای مصرف روزانه در ناحیه تناسلی بانوان می‌باشد. این فوم حاوی عصاره هایی نظیر عصاره بابونه و کالاندولا است. همچنین ضد التهاب می‌باشد و از انواع عفونت‌های قارچی و باکتریایی پیشگیری می‌کند. ترکیبات موجود در این فوم باعث کاهش خارش، التهاب و کاهش بروز مکرر التهاب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضد باکتری بودن آن اشاره کرد که باعث رفع بوی نامطبوع نیز می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای بانوان

-مرطوب کننده

-ضد باکتری

-کاهش التهاب و خارش

-کمک به رفع بوی نامطبوع

-کنترل میزان pH ناحیه تناسلی

-تمیز کننده

-حاوی عصاره آلوئه ورا، بابونه، بلوط، خیار، کالاندولا و روغن درخت چای

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، ناحیه مورد نظر را مرطوب نمایید مقداری از فوم را روی پارچه ای تمیز ریخته و روی قسمت خارجی استفاده کنید سپس ناحیه را آبکشی نمایید.

ترکیبات: سدیم لوریل اتر سولفات، لوریل گلوکوزید، کوکامیدو پروپیل بتائین، پروپیلن گلیکول، گلیسرین، عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، روغن درخت چای، عصاره بلوط، عصاره خیار، عصاره کالاندولا، سدیم لاکتات، پیروکتون اولامین، صمغ گزانتان، سوربیک اسید، بنزیل الکل، اسانس

هشدار مصرف: در صورتی که برای اولین بار از فوم واژن سی گل استفاده می‌کنید، ابتدا مقداری از آن را بر روی بخش کوچکی از دستگاه تناسلی خارجی استفاده کنید و اگر پس از ۲۴ ساعت حساسیتی نداشتید، مطابق با دستورالعمل بالا مصرف کنید. به محض بروز هرگونه واکنش حساسیتی، مصرف آن قطع و بلافاصله با پزشک تماس گرفته شود. این فوم تنها برای استفاده خارجی است.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره آلوئه ورا، بابونه، بلوط، خیار، کالاندولا و روغن درخت چای
قابل استفاده برای دستگاه تناسلی بانوان
موارد مصرف تمیز کننده و مرطوب کننده واژن
ترکیبات سدیم لوریل اتر سولفات، لوریل گلوکوزید، کوکامیدو پروپیل بتائین، پروپیلن گلیکول، گلیسرین، عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، روغن درخت چای، عصاره بلوط، عصاره خیار، عصاره کالاندولا، سدیم لاکتات، پیروکتون اولامین، صمغ گزانتان، سوربیک اسید، بنزیل الکل، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، ناحیه مورد نظر را مرطوب نمایید مقداری از فوم را روی پارچه ای تمیز ریخته و روی قسمت خارجی استفاده کنید سپس ناحیه را آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورتی که برای اولین بار از فوم واژن سی گل استفاده می‌کنید، ابتدا مقداری از آن را بر روی بخش کوچکی از دستگاه تناسلی خارجی استفاده کنید و اگر پس از ۲۴ ساعت حساسیتی نداشتید، مطابق با دستورالعمل بالا مصرف کنید. به محض بروز هرگونه واکنش حساسیتی، مصرف آن قطع و بلافاصله با پزشک تماس گرفته شود. این فوم تنها برای استفاده خارجی است.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید