داروتو
تصویر  فوم شستشوی صورت ملالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت ملالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت ملالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت ملالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر

فوم شستشوی صورت ملالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر

Dermalift Melalift Cleansing Syndent Foam 150ml

دسته بندی : فوم شستشو
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب پوست‌های دارای لک و تیرگی

شوینده غیر صابونی

مناسب جهت شستشوی روزانه صورت

کمک به رفع لک‌ها و تیرگی‌های پوست

فاقد پارابن، مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی

حاوی قوی ترین و جدید ترین ترکیبات روشن کننده

در حال تامین

فوم شستشوی صورت ملالیفت درمالیفت محصولی جهت شستشوی روزانه صورت است که به رفع لک‎ها و تیرگی‎های پوست می‎پردازد. این محصول حاوی قوی ترین و جدیدترین ترکیبات روشن کننده پوست بوده و همچنین به دلیل عدم وجود پارابن و سولفات برای شستشوی روزانه صورت مناسب است. لک و تیرگی پوست ناشی از آن و تاثیرات روانی که به دنبال دارد یکی از دغدغه‎های پوستی است که امروزه بسیاری از افراد را درگیر کرده است. عوامل زیادی همچون نور آفتاب افزایش سن و تغییرات هورمونی از جمله عواملی هستند که در ایجاد و افزایش لک تاثیر عمده‎ای دارند. در اثر برخورد اشعه ماوراء بنفش UV به پوست سلول‎های ملانوسیت تحریک شده و با فعال کردن آنزیم تیروزیناز موجب ساخت ملانین می‎گردند. تولید بیش از مقدار طبیعی و تجمع ملانین موجب ایجاد لک و تیرگی در پوست می‎شود. فوم روشن کننده درمالیفت یکی از بهترین محصولات بهداشتی می‌باشد که می‌توان برای روشن کردن پوست‌های تیره استفاده کرد. استفاده از این محصول باعث می‌شود تا پوست یکنواخت و صاف شود. در ترکیبات این محصول از مواد نگهدارنده مانند پارابن و ترکیبات صابونی استفاده نشده است به همین دلیل در زمان استفاده هیچ آسیبی به پوست نمی‌رساند و افرادی که دارای پوست حساس هستند می‌توانند به راحتی و بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند.

ویژگی‌های خاص:

-روشن کننده و ضد تیرگی

-کمک به رفع لک‌های پوستی

-کامل کننده سایر درمان‌های روشن کننده پوست

-حاوی قوی ترین و جدید ترین ترکیبات روشن کننده

-برطرف کننده تیرگی های پوستی در اثر عوامل مختلف

نحوه مصرف: ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از فوم را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدوپروپیل بتایین، آلفا هیدروکسی اسید، آربوتین، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، سی 12 13 الکیل لاکتات، آزلائیک اسید، بوتیل رزورسینول، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل لیزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع شیمیایی اریس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی قوی ترین و جدید ترین ترکیبات روشن کننده
فاقد پارابن، مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده غیر صابونی
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدوپروپیل بتایین، آلفا هیدروکسی اسید، آربوتین، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، سی 12 13 الکیل لاکتات، آزلائیک اسید، بوتیل رزورسینول، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل لیزوتیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از فوم را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید