داروتو
تصویر  فوم شستشوی صورت وچه پوست خشک و حساس ۱۵۰ میلی لیتر

فوم شستشوی صورت وچه پوست خشک و حساس ۱۵۰ میلی لیتر

Voche Dry & Sensitive Skin Cleaning Foam 150ml

دسته بندی : فوم شستشو
ویژگی ها

شستشوی ملایم بدون ایجاد خشکی و احساس کشیدگی

سازگار با پوست و مناسب برای شستشوی روزانه

حاوی عصاره عسل، عصاره گل ختمی و عصاره آلوئه ورا و بابونه

افزایش نرمی، شفافیت پوست و لطافت

فاقد سولفات، مواد صابونی و پارابن

در حال تامین

پاکسازی و شستشوی صورت یکی از مهم ترین مراحل مراقبت و سلامت پوست است. استفاده از شوینده مناسب نقش مهمی در حفظ شادابی و زیبایی پوست دارد و فوم شستشو با خاصیت شویندگی ملایم، در کنار پاکسازی عمیق آلودگی، چربی و مواد آرایشی، رطوبت و چربی طبیعی پوست را حفظ کرده و باعث احساس خشکی و کشیدگی در پوست نخواهد شد. فوم شستشوی صورت وچه پوست خشک و حساس  انواع آرایش را پاک کرده و پوست را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند. با استفاده از این محصول التهاب و قرمزی پوست کاهش یافته و پوستی تمیز و لطیف خواهید داشت. این فوم دارای pH سازگار با پوست بوده و کاملا فاقد پارابن، صابون و سولفات است، به همین علت سبب بروز حساسیت یا خشکی پوست نشده و برای شستشوی روزانه گزینه‌ای ایده آل است. محصول تولید شده آنتی باکتریال بوده و پوست را از هرگونه آلودگی پاکسازی می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به کاهش منافذ باز پوست

-افزایش نرمی و رطوبت پوست

-پاک کننده صورت از چربی و آلودگی

-حای روغن رز هیپ و دکسپانتنول

-آنتی باکتریال

-آبرسان عمقی و ضد التهاب

نحوه مصرف: مقدار کافی از فوم را روی پوست خیس و مرطوب صورت پخش کرده و به آرامی به صورت دورانی ماساژ دهید. پس از چند ثانیه آبکشی نمائید.

ترکیبات: آب دیونیزه، کوکامید و پروپیل بتائین، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، سدیم کوکوآمفواستات، عصاره عسل، عصاره گل ختمی، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، روغن میوه گل رز، دسیل گلوکوزید، پلی کواترنیون-۷، پی ای جی – ۱۵۰ دی استئارات، دکسپانتنول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، سدیم کلراید، متیل کلرو ایزوایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، اسید سیتریک

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند وچه - Voche
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاک آندرل
به سفارش توسعه وشه خاورمیانه
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
حاوی عصاره آلوئه ورا، بابونه و روغن رز هیپ
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف شستشوی ملایم پوست خشک و حساس بدون ایجاد خشکی و احساس کشیدگی
ترکیبات آب دیونیزه، کوکامید و پروپیل بتائین، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، سدیم کوکوآمفواستات، عصاره عسل، عصاره گل ختمی، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، روغن میوه گل رز، دسیل گلوکوزید، پلی کواترنیون-۷، پی ای جی – ۱۵۰ دی استئارات، دکسپانتنول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، سدیم کلراید، متیل کلرو ایزوایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، اسید سیتریک
روش مصرف مقدار کافی از فوم را روی پوست خیس و مرطوب صورت پخش کرده و به آرامی به صورت دورانی ماساژ دهید. پس از چند ثانیه آبکشی نمائید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک، دور از نور خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید