داروتو
تصویر  قاشق سیلیکونی حرارتی کد ۴۲۹ بی بی لند سایز مدیوم
تصویر  قاشق سیلیکونی حرارتی کد ۴۲۹ بی بی لند سایز مدیوم

قاشق سیلیکونی حرارتی کد ۴۲۹ بی بی لند سایز مدیوم

Baby Land Thermal Spoon Code 429 Medium

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

سایز مدیوم

حساس به حرارت

فاقد BPA

قابل شستشو با دست

دارای سری سیلیکونی

دارای بدنه پلاستیکی

قابل شستشو با دست

طراحی ارگونومیک بدنه، جهت دست گرفتن راحت ‌‌تر

در حال تامین

غذای کودک هنگام سرو نباید گرم ‌تر از دمای بدن باشد. کنترل دمای مناسب غذایی که به کودک داده می‌شود، به طوری که به لثه و دهان کودک آسیبی نرساند، دغدغه اصلی مادران برای تغذیه کودک با غذاهای کمکی می‌باشد. قاشق سیلیکونی حرارتی کد ۴۲۹ بی بی لند به شما این امکان را می‌دهد که بهترین دما را برای غذای کودکتان انتخاب کنید. زمانی که دمای غذا بیشتر از ۴۰ درجه سانتی ‌گراد باشد، سر قاشق حرارتی بی ‌بی لند تغییر رنگ داده و به شما هشدار می‌دهد دمای غذا ممکن است دهان کودک را بسوزاند. جنس مرغوب و نرم سر قاشق حرارتی بی ‌بی لند، از ایجاد آسیب به لثه‌های کودک در هنگام استفاده‌ی نامناسب جلوگیری می‌نماید. رنگ‌های جذاب و نوع طراحی دسته و سر قاشق، سبب ترغیب کودک جهت مصرف غذا گردیده و حس اعتماد به نفس را در وی تقویت می‌نماید.

‌ویژگی‌های خاص:

قابل شستشو با دست

دارای سری سیلیکونی

دارای بدنه پلاستیکی

قابل شستشو با دست

-استفاده آسان 

طراحی ارگونومیک بدنه، جهت دست گرفتن راحت ‌‌تر

نحوه مصرف: قبل از استفاده قاشق را در آب در حال جوش یا داغ استریل نمایید. هم زدن، کلید اصلی تشخیص دمای غذا توسط قاشق سیلیکونی حرارتی بی بی لند است. اگر همه قسمت‌های سر قاشق در تماس با غذا تغییر رنگ دهد، دمای این غذا بسیار بالا است و این دما برای کودک شما مناسب نیست. در صورتیکه بخش‌هایی از سر قاشق در تماس با غذا تغییر رنگ دهد، دمای آن جهت استفاده کودک مناسب است. در صورتیکه هیچ گونه تغییری در رنگ قاشق هنگام تماس با غذا مشاهده نشود دمای آن بسیار پایین است.

ترکیبات: پلی پروپیلن، سیلیکون، پلی کربنات، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن

هشدار مصرف: قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا قاشق را شستشو دهید و استریل نمایید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. 

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول قاشق
جنسیت مصرف عمومی
سایز M
فاقد BPA
موارد مصرف قاشق کودک، تعیین بهترین دما‌ی غذا
ترکیبات پلی پروپیلن، سیلیکون، پلی کربنات، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن
روش مصرف قبل از استفاده قاشق را در آب در حال جوش یا داغ استریل نمایید. هم زدن، کلید اصلی تشخیص دمای غذا توسط قاشق سیلیکونی حرارتی بی بی لند است. اگر همه قسمت‌های سر قاشق در تماس با غذا تغییر رنگ دهد، دمای این غذا بسیار بالا است و این دما برای کودک شما مناسب نیست. در صورتیکه بخش‌هایی از سر قاشق در تماس با غذا تغییر رنگ دهد، دمای آن جهت استفاده کودک مناسب است. در صورتیکه هیچ گونه تغییری در رنگ قاشق هنگام تماس با غذا مشاهده نشود دمای آن بسیار پایین است.
هشدار مصرف قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا قاشق را شستشو دهید و استریل نمایید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید