داروتو
تصویر  قرص آترومد – بی باریج اسانس ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص آترومد – بی باریج اسانس ۱۰۰ عددی

قرص آترومد – بی باریج اسانس ۱۰۰ عددی

Barij Essence Atheromod-B 100Tabs

دسته بندی : کبد
ویژگی ها

پیشگیری از تصلب شرائین

کاهش کلسترول، LDL و تری گلیسیرید

افزایش HDL

کاهش قند خون

آنتی اکسیدان و محافظ کبد

در حال تامین

افزایش چربی‌های خون بویژه کلسترول یک عامل جهانی شناخته شده برای افزایش خطر تصلب شرایین (آترواسکلروز) است که از بیماری‌های شایع در سنین بالا و عامل مهمی در مرگ و میر است. گیاهان متعددی برای کنترل و درمان فاکتورهای خطر قلبی عروقی مطرح هستند اما آنچه گیاه کنگر فرنگی را از بقیه گیاهان دارویی متمایز نموده، اثرات بالقوه مفید آن در کنترل و درمان فاکتورهای مختلفی مانند دیابت و افزایش کلسترول خون است. براساس نتایج تحقیقات متعدد این گیاه موجب کاهش کلسترول، LDL و تری گلیسیرید، افزایش HDL و کاهش قند خون میشود لذا برای پیشگیری از تصلب شرائین و کاهش هزینه‌های درمان مفید خواهد بود. قرص آترومد – بی باریج اسانس با دارا بودن کنگر فرنگی (Cynara Scolymus) را برای مشکلات کبد و کیسه صفرا و موارد کم بودن اشتها مناسب بوده و این گیاه برای درمان اختلالات سو هاضمه به کار می‌رود و در کاهش خطر تصلب شرایین تاثیر بسزایی دارد. 

ویژگی‌های خاص:

-افزایش HDL

-کاهش قند خون

-پیشگیری از تصلب شرائین

-آنتی اکسیدان و محافظ کبد

-کاهش کلسترول، LDL و تری گلیسیرید

نحوه مصرف: سه بار در روز، هر بار ۱ الی ۲ قرص همراه با غذا میل شود.

ترکیبات: مشتقات اسید کافئیک از جمله اسید کلروژنیک و سینارین، ۲۱/۲ میلی گرم اسید کلروژنیک در هر قرص

هشدار مصرف: مصرف قرص آترومد ـ بی در موارد انسداد مسیر صفراوی و وجود حساسیت نسبت به گیاهان تیره کاسنی ممنوع است. هیچ مدرکی دال بر سمیت قرص در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد. با این حال مصرف بیش از اندازه آن ممنوع است. در صورت وجود سنگ کیسه صفرا فقط زیر نظر پزشک مورد استفاده قرار گیرد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد.

عوارض جانبی: ایمنی مصرف و قابلیت پذیرش کنگر که در مطالعات بالینی ثبت گردیده از خوب تا خیلی خوب است. موردی از واکنش حساسیت بعد از خوردن کنگر فرنگی گزارش نشده است با اینحال تماس با گیاه تازه می‌تواند موجب درماتیت تماس شود.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف پیشگیری از تصلب شرائین، کاهش کلسترول، LDL و تری گلیسیرید، افزایش HDL، کاهش قند خون، آنتی اکسیدان و محافظ کبد
عوارض جانبی ایمنی مصرف و قابلیت پذیرش کنگر که در مطالعات بالینی ثبت گردیده از خوب تا خیلی خوب است. موردی از واکنش حساسیت بعد از خوردن کنگر فرنگی گزارش نشده است با اینحال تماس با گیاه تازه می‌تواند موجب درماتیت تماس شود.
ترکیبات مشتقات اسید کافئیک از جمله اسید کلروژنیک و سینارین، ۲۱/۲ میلی گرم اسید کلروژنیک در هر قرص
روش مصرف سه بار در روز، هر بار ۱ الی ۲ قرص همراه با غذا میل شود.
هشدار مصرف مصرف قرص آترومد ـ بی در موارد انسداد مسیر صفراوی و وجود حساسیت نسبت به گیاهان تیره کاسنی ممنوع است. هیچ مدرکی دال بر سمیت قرص در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد. با این حال مصرف بیش از اندازه آن ممنوع است. در صورت وجود سنگ کیسه صفرا فقط زیر نظر پزشک مورد استفاده قرار گیرد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید