داروتو
تصویر  قرص اسلیم کوئیک گل دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص اسلیم کوئیک گل دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص اسلیم کوئیک گل دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص اسلیم کوئیک گل دارو ۳۰ عددی

قرص اسلیم کوئیک گل دارو ۳۰ عددی

Goldaru Slim Quick 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کم کننده اشتها

کاهش دهنده وزن

افزایش متابولیسم چربی‌ها در بدن

کاهش دهنده چربی و فشار خون

در حال تامین

اسانس‌های کرفس و شوید دارای اثر مثبت بر روی مراکز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می‌گردد. افزون بر این فلاونوئیدهای موجود در فرآورده دارای اثر مهاری بر آنزیم‌های مسیر لیپوژنز می‌باشند. آزمایشات بالینی انجام شده اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون قرص اسلیم کوئیک گل دارو را به اثبات رسانده است. قرص اسلیم کوئیک گل دارو برای کاهش وزن و کم کردن اشتها تولید و عرضه شده است. این قرص از عصاره خشك بذر کرفس، گیاه و بذر شوید و چای سبز تشكیل شده است. این ترکیبات با ۳ اثرگذاری بسیار مهم باعث لاغری می شوند: سوخت و ساز چربی را افزایش داده و چربی خون را نیز کاهش می‌دهد، از جذب چربی در روده پیشگیری می‌کند، اسانس‌های کرفس و شوید بر روی مراکز احساس گرسنگی تاثیر گذاشته و به کاهش اشتها می‌انجامد. بنابراین با مصرف این قرص هم از پرخوری و اشتهای شما جلوگیری می‌شود، هم به افزایش سوخت و ساز و در نتیجه چربی سوزی بدن کمک می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-کم کردن اشتها

-کاهش میل به شیرینی جات

-افزایش متابولیسم چربی‌ها در بدن

-بالا بردن بازده فعالیت روزانه

-کاهش دهنده چربی و فشار خون

نحوه مصرف: روزی ۳ بار هر بار یک عدد قرص روکش‎ دار اسلیم کوئیک نیم ساعت قبل از صرف غذا با کمی آب میل شود. با توجه به میزان وزن بدن می‎توان مقدار مصرف دارو را به روزی ۳ بار هر بار دو عدد قرص افزایش داد. 

ترکیبات: عصاره خشک برگ چای سبز، پودر بذر شبت (شوید)، پودر بذر کرفس، اندام هوائی کرفس، عصاره خشک اندام هوائی شوید

هشدار مصرف: مصرف دارو به مدت۳ ماه تا حصول وزن مطلوب توصیه می‎شود. بعد از مدت ۳ ماه اگر هنوز وزن ایده‌آل حاصل نشده باشد مصرف دارو زیر نظر پزشک توصیه می‎شود. کسانی که نسبت به داروهای گیاهی حساسیت دارند و یا از داروهای کاهش دهنده فشار خون استفاده می‌نمایند باید این دارو را با احتیاط و زیر نظر پزشک معالج مصرف نمایند. مصرف این دارو در دوران بارداری توصیه نشده و استفاده از آن در زمان شیردهی زیر نظر پزشک معالج انجام شود.

عوارض جانبی: به ندرت در افرادی که دارای معده حساس می‌باشند، مصرف این دارو ممکن است موجب اختلالات ملایم گوارشی گردد که پس از مدتی از بین می‌رود.

عنوان مشخصه
برند گل دارو - Goldaru
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل دارو
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف چربی سوز، کاهش اشتها، کنترل قند خون
عوارض جانبی به ندرت در افرادی که دارای معده حساس می‌باشند، مصرف این دارو ممکن است موجب اختلالات ملایم گوارشی گردد که پس از مدتی از بین می‌رود.
ترکیبات عصاره خشک برگ چای سبز، پودر بذر شبت (شوید)، پودر بذر کرفس، اندام هوائی کرفس، عصاره خشک اندام هوائی شوید
روش مصرف روزی ۳ بار هر بار یک عدد قرص روکش ‎دار اسلیم کوئیک نیم ساعت قبل از صرف غذا با کمی آب میل شود. با توجه به میزان وزن بدن می‎توان مقدار مصرف دارو را به روزی ۳ بار هر بار دو عدد قرص افزایش داد. 
هشدار مصرف مصرف دارو به مدت۳ ماه تا حصول وزن مطلوب توصیه می‎شود. بعد از مدت ۳ ماه اگر هنوز وزن ایده‌آل حاصل نشده باشد مصرف دارو زیر نظر پزشک توصیه می‎شود. کسانی که نسبت به داروهای گیاهی حساسیت دارند و یا از داروهای کاهش دهنده فشار خون استفاده می‌نمایند باید این دارو را با احتیاط و زیر نظر پزشک معالج مصرف نمایند. مصرف این دارو در دوران بارداری توصیه نشده و استفاده از آن در زمان شیردهی زیر نظر پزشک معالج انجام شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید