داروتو
تصویر  قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید ۶۰ عددی
تصویر  قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید ۶۰ عددی

قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید ۶۰ عددی

Health Aid L Arginin 1000mg 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

تقویت قوای جنسی

افزایش خون‌رسانی به عضلات

کمک به عضله سازی

افزایش بازده در تمرینات سخت بدنسازان

در حال تامین

ال آرژنین یک نوع اسید آمینه است که در بسیاری از مواد غذایی یافت می‌شود. آرژنین منبعی غنی از پروتئین بوده و به افزایش سطح پروتئین در بدن کمک می‌کند. ال آرژنین علاوه بر اینکه در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است، موجب بهبود زخم‌ها، بهبود عملکرد کلیه و تعادل هورمون‌ها نیز می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف ال آرژنین از طریق خوراکی یا تزریق داخل وریدی تا ۸ هفته باعث افزایش جریان خون در افراد مبتلا به بیماری شریانی محیطی می‌شود. همچنین آرژنین باعث خنثی شدن رادیکال‌های آزاد شده و با این عمل از روند تخریب پوست و اندام‌ها می‌کاهد و از طرفی دیگر باعث تقویت سیستم ایمنی و افزایش استقامت بدنی نیز می‌گردد. آرژنین در هنگام سرماخوردگی و یا در زمان‌هایی که تحت استرس هستید کمک زیادی به شما خواهد کرد. قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید یک مکمل تغذیه‌ای است که به عضله سازی، تقویت قوای جنسی و ارتقا سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و مناسب افراد بالای ۱۶ سال بوده و اصلی‌ ترین کاری که انجام می‌دهد، کمک به عضله‌ سازی است.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به عضله سازی و افزایش کارایی بدن در ورزشکاران

-بهبود جریان خون در عروق

-تقویت سیستم ایمنی

-تقویت قوای جنسی

-تحریک هورمون رشد و دفع مواد زائد

-افزایش قدرت باروری و تسهیل نعوظ در مردان

نحوه مصرف: افراد بالای ۱۶ سال روزانه ۱ تا ۲ عدد قرص ترجیحا با معده خالی مصرف نمایند و در صورت نیاز می‌توان مصرف را تا ۳ عدد قرص در روز افزایش داد.

ترکیبات: ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم

هشدار مصرف: مقدار توصیه شده را بدون مشورت پزشک یا داروساز افزایش ندهید. در صورت مصرف دارو و یا مکمل‌های دیگر قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف قرص ال آرژنین هلث اید خودداری شود. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند هلث اید - Health Aid
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده او پی دی فارما
تحت لیسانس انگلستان
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف خونرسانی سریع تر به عضلات، عضله سازی، تقویت قوای جنسی
ترکیبات ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم
روش مصرف افراد بالای ۱۶ سال روزانه ۱ تا ۲ عدد قرص ترجیحا با معده خالی مصرف نمایند و در صورت نیاز می‌توان مصرف را تا ۳ عدد قرص در روز افزایش داد.
هشدار مصرف مقدار توصیه شده را بدون مشورت پزشک یا داروساز افزایش ندهید. در صورت مصرف دارو و یا مکمل‌های دیگر قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف قرص ال آرژنین هلث اید خودداری شود. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در دمای پایین‌تر از ۲۵ درجه سانتی گراد، در محیط خشک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید