داروتو
تصویر  قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم یوروویتال ۶۰ عددی
تصویر  قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم یوروویتال ۶۰ عددی

قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم یوروویتال ۶۰ عددی

EuRho Vital L Arginin 1000mg 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

تقویت سیستم ایمنی

تقویت قوای جنسی

بهبود جریان خون در عروق

تحریک هورمون رشد و افزایش قد

عضله سازی و افزایش کارایی بدن در ورزشکاران

در حال تامین

ال آرژنین برای کاهش و تحمل علائم بیماری آنژین و بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به آن مؤثر باشد. مصرف خوراکی روزانه دست ‌کم ۵ میلی ‌گرم آرژنین یا دوزهای بالاتر آن به بهبود اختلال نعوظ در مردان کمک کرده و مصرف غذاهای دریایی حاوی آن نیز موجب اثر بخشی بهتر آن می‌شود. همچنین شواهدی وجود دارد که مصرف آن می‌تواند باعث کاهش فشار خون در افراد دارای فشار خون بالا و نیز زنان مبتلا به پره‌اکلامپسی شود. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف ال آرژنین از طریق خوراکی یا تزریق داخل وریدی تا ۸ هفته باعث افزایش جریان خون در افراد مبتلا به بیماری شریانی محیطی می‌شود. همچنین آرژنین باعث خنثی شدن رادیکال‌های آزاد شده و با این عمل از روند تخریب پوست و اندام‌ها می‌کاهد و از طرفی دیگر باعث تقویت سیستم ایمنی و افزایش استقامت بدنی نیز می‌گردد. آرژنین در هنگام سرماخوردگی و یا در زمان‌هایی که تحت استرس هستید کمک زیادی به شما خواهد کرد. قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم یوروویتال در تقسیم سلولی، عملکرد ایمنی، ترشح مواد پیام رسان و در چربی سوزی نقش موثری دارد. این قرص موجب تقویت سیستم ایمنی شده و به تنظیم فشارخون نیز کمک می‌نماید. همچنین بسیاری از افراد ال آرژنین را به تحریک‌ کننده هورمون رشد می‌شناسند.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به عضله سازی و افزایش کارایی بدن در ورزشکاران

-بهبود جریان خون در عروق

-تقویت سیستم ایمنی

-تقویت قوای جنسی

-شل کردن رگ‌ها

-تحریک هورمون رشد و دفع مواد زائد

-افزایش قدرت باروری و تسهیل نعوظ در مردان

نحوه مصرف: مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند در غیر این صورت بزرگسالان روزانه یک عدد قرص همراه با آب، ترجیحا همراه با وعده غذایی میل کنند.

ترکیبات: ال آرژنین هیدروکلراید، میکروکریستالین سلولز، سدیم کربوکسی متیل سلولز، نمک‌های اسیدهای چرب

هشدار مصرف: بیماران مبتلا به سکته قلبی و افرادی که داروهای رقیق کننده خون، داروهای حاوی نیترات یا نسخه‌هایی با هدف درمان نقص در عملکرد نعوظ مصرف می‌کنند باید قبل از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایند. زنان باردار و شیرده بدون مشورت پزشک اقدام به مصرف ال آرژنین ننمایند. قرص ال آرژنین صرفا یک مکمل بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نیست. از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری نمایید. این فرآورده برای کودکان و نوجوانان مناسب نیست.

عنوان مشخصه
برند یوروویتال - Eurho Vital
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پرارین پارس
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف خونرسانی سریع تر به عضلات، عضله سازی، تقویت قوای جنسی
ترکیبات ال آرژنین هیدروکلراید، میکروکریستالین سلولز، سدیم کربوکسی متیل سلولز، نمک‌های اسیدهای چرب
روش مصرف مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند در غیر این صورت بزرگسالان روزانه یک عدد قرص همراه با آب، ترجیحا همراه با وعده غذایی میل کنند.
هشدار مصرف بیماران مبتلا به سکته قلبی و افرادی که داروهای رقیق کننده خون، داروهای حاوی نیترات یا نسخه‌هایی با هدف درمان نقص در عملکرد نعوظ مصرف می‌کنند باید قبل از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایند. زنان باردار و شیرده بدون مشورت پزشک اقدام به مصرف ال آرژنین ننمایند. قرص ال آرژنین صرفا یک مکمل بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نیست. از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری نمایید. این فرآورده برای کودکان و نوجوانان مناسب نیست.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای پایین‌تر از ۲۵ درجه سانتی گراد، در محیط خشک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید