داروتو
تصویر  قرص اکتی من لیبرتی ۳۰ عددی
تصویر  قرص اکتی من لیبرتی ۳۰ عددی

قرص اکتی من لیبرتی ۳۰ عددی

Liberty Acti Man 30Tabs

دسته بندی : تقویت سیستم ایمنی
ویژگی ها

افزایش توده عضلانی بدن

حفظ سلامت قلبی و عروقی

افزایش انرژی و دوری از خستگی

تقویت قوای جنسی و سیستم ایمنی

تامین ویتامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز آقایان

در حال تامین

انسان‌ها برای افزایش میل جنسی و قدرت باروری از مواد غذایی بهره می‌برند، امروزه علاوه بر مواد غذایی می‌توان از قرص اکتی من لیبرتی جهت این موضوع استفاده کرد. ویتامین C موجود در این محصول که با نام آسکوربیک اسید شناخته می‌شود، نقش مهمی در بهبود عملکرد اسپرم دارد. اکتی من یک مکمل شامل ۳۱ ماده موثره که به طور تخصصی برای نیازهای آقایان طراحی شده است. بتاکاروتن، لیکوپن، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D۳ از جمله ویتامین‌ها و مواد ضروری موجود در محصول است که باعث سلامت عمومی بدن آقایان، افزایش انرژی بدن، افزایش توده عضلانی، تقویت قوای جنسی، حفظ سلامت سیستم ایمنی و سیستم قلبی-عروقی بدن در آقایان می‌گردد.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش توده عضلانی بدن

-کمک به سلامت عمومی بدن

-افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام

-افزایش عملکرد مغز و کاهش ریسک ابتلا به آلزایمر

-تامین ویتامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز آقایان

-افزایش انرژی و کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

نحوه مصرف: روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.

ترکیبات: کراس کارملوز، آویسل، منیزیم استئارات، سیلیکون دی اکسید، ال کارنیتین، ال آرژنین، تائورین، لیکوپن، جینسینگ، کوکیوتن، ویتامین E، منیزیم

هشدار مصرف: اگر دچار نارسایی کلیوی و مبتلا به سیروز کبدی یا تحت مراقبت پزشکی هستید، از آنتی بیوتیک‌ها، وارفارین و پنی سیلامین استفاده می‌نمایید، دچار ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه موجود در این مولتی ویتامین هستید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

عوارض جانبی: مشابه سایر مکمل‌های تغذیه‌ای می‌تواند در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند سردرد، سرگیجه و یا اسهال شود. همچنین مصرف این مکمل در افراد دیابتی، مبتلا به بیماری کرون، سیروز کبدی باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی: قرص اکتی من با داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین و ضد التهاب‌‌های غیر استروئیدی (NSAID) مانند دیکلوفناک تداخل دارد و به صورت همزمان مصرف نشود.

عنوان مشخصه
برند ابیان دارو - Abian Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان دارو
تحت لیسانس سوئیس
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف آقایان
موارد مصرف تقویت قوای جنسی و سیستم ایمنی، تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز آقایان، افزایش انرژی و دوری از خستگی، حفظ سلامت قلبی و عروقی، افزایش توده عضلانی بدن، افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام، افزایش عملکرد مغز و کاهش ریسک ابتلا به آلزایمر
تداخل دارویی قرص اکتی من با داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین و ضد التهاب‌‌های غیر استروئیدی (NSAID) مانند دیکلوفناک تداخل دارد و به صورت همزمان مصرف نشود.
عوارض جانبی مشابه سایر مکمل‌های تغذیه‌ای می‌تواند در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند سردرد، سرگیجه و یا اسهال شود. همچنین مصرف این مکمل در افراد دیابتی، مبتلا به بیماری کرون، سیروز کبدی باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.
ترکیبات کراس کارملوز، آویسل، منیزیم استئارات، سیلیکون دی اکسید، ال کارنیتین، ال آرژنین، تائورین، لیکوپن، جینسینگ، کوکیوتن، ویتامین E، منیزیم
روش مصرف روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.
هشدار مصرف اگر دچار نارسایی کلیوی و مبتلا به سیروز کبدی یا تحت مراقبت پزشکی هستید، از آنتی بیوتیک‌ها، وارفارین و پنی سیلامین استفاده می‌نمایید، دچار ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه موجود در این مولتی ویتامین هستید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 100

1 رای کاربر

کیفیت
100 / 100
قیمت
100 / 100
بسته بندی
100 / 100
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 100
رایحه مطلوب
100 / 100


09227024002 | 09/09/1402 05:36 ق.ظ

تاريخ انقضا

سلام تاريخ انقضاي محصول چقدره؟

آیا این نظر مفید بود؟ 0 0

امتیاز این کاربر
100 / 100
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید