داروتو
تصویر  قرص اکتی ناتال لیبرتی ۳۰ عددی
تصویر  قرص اکتی ناتال لیبرتی ۳۰ عددی

قرص اکتی ناتال لیبرتی ۳۰ عددی

Liberty Acti Natal 30Tabs

ویژگی ها

کمک به رشد و تکامل جنین

حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی

حاوی مواد مغذی لازم برای دوران آمادگی پیش از بارداری

فاقد گلوتن، مخمر، نگهدارنده‌های الکلی، نمک، لاکتوز، گندم و شیر

فرمولاسیون متناسب با نیاز‌های تغذیه‌ای مادر و جنین در تمام دوران بارداری و شیردهی

در حال تامین

قرص اکتی ناتال لیبرتی یکی از بهترین مولتی ویتامین‌های دوران بارداری و شیردهی می‌باشد. اکتی ناتال تمامی نیازهای تغذیه‌ای بانوان باردار و شیرده را تامین می‌کند. این محصول ترکیباتی متناسب با احتیاجات تغذیه‌ای مادر و جنین در تمام دوران بارداری دارد. در مقایسه با افراد دیگر، خانم‌های باردار و شیرده به قرص‌های مولتی ویتامین بیشتری نیاز دارند تا سلامتی بدن خود را حفظ کنند و جنین و نوزادی سالم داشته باشند. مولتی ویتامین اکتی ناتال با ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در خود، نیازهای تغذیه‌ای مادر و جنین را برطرف می‌کند. برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این محصول، عبارتند از: ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، نیاسینامید، ویتامین B6، ویتامین B12، اسید فولیک، بیوتین، پانتوتنیک اسید، ویتامین K1، ید، آهن، منیزیم، مس، منگنز، کروم، سلنیوم، روی، زینک، کلسیم

ویژگی‌های خاص:

-کمک به تامین نیازهای تغذیه‌ای مادران در دوران بارداری و شیردهی

-کمک به رشد و تکامل جنین

-حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی

-حاوی مواد مغذی لازم برای دوران آمادگی پیش از بارداری

نحوه مصرف: روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، نیاسینامید، ویتامین B6، ویتامین B12، اسید فولیک، بیوتین، پانتوتنیک اسید، ویتامین K1، ید، آهن، منیزیم، مس، منگنز، کروم، سلنیوم، روی، زینک، کلسیم

هشدار مصرف: مصرف این مکمل در افراد مبتلا به سیروز کبدی، خانم‌های باردار و شیرده و افراد تحت مراقبت پزشکی باید با احتیاط صورت گیرد. اگر از آنتی بیوتیک‌ها، بیسفوسفانات‌ها، املاح کلسیم، داروهای دوپامینرژیک، مایکوفنولات، پنی سیلامین، لووتیروکسین و وارفارین استفاده می‌نمایید، دچار ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه موجود در این محصول هستید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض جانبی: مشابه مکمل‌های تغذیه‌ای دیگر، این محصول هم می‌تواند در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند درد شکمی، حساس شدن معده، بی حالی، سوء هاضمه، اسهال، تهوع، استفراغ، التهاب معده، سردرد و تحریک پذیری گردد. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی: از مصرف همزمان مکمل اکتی آیرون با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند: سیپروفلوکساسین و تتراسایکلین‌ها مانند: ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، بیس فسفانات‌ها (اتیدرونات، آلندرونیت)، داروهای ضد پارکینسون (مانند: لوودوپا) و داروهای تیروئیدی (مانند: لووتیروکسین) به دلیل تداخل با آهن و کاهش اثر این داروها، آنتی بیوتیک‌ها (مانند: کلرامفنیکل) به دلیل تداخل و کاهش اثر ویتامین B12، داروهای ضد صرع (مانند: فنی توئین) و باربیتورات‌ها (مانند: فنوباربیتال) به دلیل تداخل با فولیک اسید و کاهش اثر این داروها خودداری گردد. در صورت مصرف هر گونه دارویی، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. 

عنوان مشخصه
برند ابیان دارو - Abian Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان دارو
تحت لیسانس سوئیس
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
فاقد گلوتن، مخمر، نگهدارنده‌های الکلی، نمک، لاکتوز، گندم و شیر
موارد مصرف کمک به بهبود توانایی باروری در خانم‌ها، کمک به پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن، تقویت توان فیزیکی و رفع خستگی، افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام
تداخل دارویی از مصرف همزمان مکمل اکتی آیرون با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند: سیپروفلوکساسین و تتراسایکلین‌ها مانند: ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، بیس فسفانات‌ها (اتیدرونات، آلندرونیت)، داروهای ضد پارکینسون (مانند: لوودوپا) و داروهای تیروئیدی (مانند: لووتیروکسین) به دلیل تداخل با آهن و کاهش اثر این داروها، آنتی بیوتیک‌ها (مانند: کلرامفنیکل) به دلیل تداخل و کاهش اثر ویتامین B12، داروهای ضد صرع (مانند: فنی توئین) و باربیتورات‌ها (مانند: فنوباربیتال) به دلیل تداخل با فولیک اسید و کاهش اثر این داروها خودداری گردد. در صورت مصرف هر گونه دارویی، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. 
عوارض جانبی مشابه مکمل‌های تغذیه‌ای دیگر، این محصول هم می‌تواند در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند درد شکمی، حساس شدن معده، بی حالی، سوء هاضمه، اسهال، تهوع، استفراغ، التهاب معده، سردرد و تحریک پذیری گردد. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.
ترکیبات ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، نیاسینامید، ویتامین B6، ویتامین B12، اسید فولیک، بیوتین، پانتوتنیک اسید، ویتامین K1، ید، آهن، منیزیم، مس، منگنز، کروم، سلنیوم، روی، زینک، کلسیم
روش مصرف روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.
هشدار مصرف مصرف این مکمل در افراد مبتلا به سیروز کبدی، خانم‌های باردار و شیرده و افراد تحت مراقبت پزشکی باید با احتیاط صورت گیرد. اگر از آنتی بیوتیک‌ها، بیسفوسفانات‌ها، املاح کلسیم، داروهای دوپامینرژیک، مایکوفنولات، پنی سیلامین، لووتیروکسین و وارفارین استفاده می‌نمایید، دچار ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه موجود در این محصول هستید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید