داروتو
تصویر  قرص تقویت کننده مو، ناخن و پوست المان سیمرغ دارو عطار ۳۰ عددی
تصویر  قرص تقویت کننده مو، ناخن و پوست المان سیمرغ دارو عطار ۳۰ عددی

قرص تقویت کننده مو، ناخن و پوست المان سیمرغ دارو عطار ۳۰ عددی

Simorgh Darou Attar Elman Beauty & Shine Hair & Nails 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به سلامت سیستم ایمنی

تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن

کمک به سلامت پوست، مو و ناخن

کمک به رفع کم خونی ناشی از فقر آهن

کاهش آکنه در پوست‌های چرب و خشک

در حال تامین

موی انسان همواره در معرض خطرات مختلفی قرار دارد که یکی از مهم ‌ترین این خطرات، موخوره است. در اثر وقوع موخوره، نظم سلول‌های کولیتول در موی سر به هم می‌ریزد و این موضوع می‌تواند به شکافته شدن ریشه مو و شکسته شدن و خرد شدن ساقه مو منجر ‌گردد. دلیل اصلی ایجاد موخوره، آسیب دیدن سلول‌های کوتیکول است. عوامل مختلفی در ایجاد این آسیب دخیل هستند که مهم‌ ترین آن‌ها عبارتند از؛ استفاده از شامپوهای نامرغوب و خشن، رنگ مو، گرمای بیش از حد ناشی از سشوار و یا اتوی مو، باد، نور آفتاب، مواد فر و مواد اکسیدان. به غیر از مو، پوست و ناخن هم جزو مهم ‌ترین جلوه‌های ظاهری انسان به ویژه در خانم‌ها محسوب می‌شوند و هر عاملی که سلامت آن‌ها را تهدید کند، موجب کاهش زیبایی ظاهری فرد می‌گردد. قرص تقویت کننده مو، ناخن و پوست المان سیمرغ دارو عطار یک مکمل غذایی و ویتامینی بوده که شامل تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این قرص برای حفظ سلامت مو در کسانی که موخوره یا شکنندگی و خشکی مو دارند، حفظ لطافت و نرمی پوست در افراد مبتلا به جوش، آکنه یا خشکی پوست، حفظ مقاومت ناخن در افرادی که مبتلا به پوسته پوسته شدن ناخن و تغییر رنگ ناخن و یا لکه‌های سفید رنگ روی ناخن هستند به کار می‌رود.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاهش ریزش مو

-افزایش انرژی بدن

-رفع خشکی و شکنندگی مو

-تأمین ویتامین‌های مورد نیاز بدن

-رفع سفیدی و شکنندگی ناخن‌ها

-افزایش استحکام و شادابی پوست

-کاهش آکنه در پوست‌های چرب و خشک

نحوه مصرف: افراد بالای ۱۲ سال روزانه یک عدد قرص المان استفاده نمایند یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

ترکیبات: ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، ویتامین B12، فولیک اسید، بیوتین، پانتوتنیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم، زینک، سلنیوم، کولین، اینوزیتول، پارا آمینو بنزوئیک اسید، ال متیونین، ال سیستئین

هشدار مصرف: در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.

عنوان مشخصه
برند سیمرغ دارو عطار - Simorgh Darou Attar
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سیمرغ دارو عطار
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۱۲ سال
موارد مصرف تقویت رشد ناخن، تقویت کننده پوست و مو
ترکیبات ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، ویتامین B12، فولیک اسید، بیوتین، پانتوتنیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم، زینک، سلنیوم، کولین، اینوزیتول، پارا آمینو بنزوئیک اسید، ال متیونین، ال سیستئین
روش مصرف افراد بالای ۱۲ سال روزانه یک عدد قرص المان استفاده نمایند یا طبق دستور پزشک مصرف شود.
هشدار مصرف در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید