داروتو
تصویر  قرص جوشان مولتی ویتامین های هلث ۲۰ عددی

قرص جوشان مولتی ویتامین های هلث ۲۰ عددی

Hi Health Multi Vitamin Effervesent 20Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

فاقد شکر با طعم پرتقال

بهبود عملکرد طبیعی سیستم عصبی و عضلات

تامین ویتامین‌های مورد نیاز روزانه افراد

تقویت کننده سیستم ایمنی

در حال تامین

قرص جوشان مولتی ویتامین های هلث ۲۰ عددی، یک مکمل ایده‌آل برای تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن و تقویت سیستم ایمنی می‌باشد. این قرص حاوی موادی همچون ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین K1، ویتامین B12، ویتامین B6 و فولیک اسید می‌باشد. هر چند بهترین راه تامین مواد موردنیاز بدن همچون ویتامین ها و مواد معدنی، منابع تغذیه‌ای طبیعی هستند اما مکمل‌های تغذیه‌ای نیز در تامین این مواد و املاح نقش پر رنگی دارند. یکی از مزیت‌های مکمل‌های مولتی ویتامین، این است که می‌توان به طور همزمان برای تامین چند ماده از آن استفاده کرد. این مکمل حاوی کلیه ویتامین‌ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب مورد نیاز بدن می‌باشد. قرص جوشان مولتی ویتامین موجب تقویت سیستم ایمنی، دستگاه عصبی و قدرت بینایی می‌شود. این مکمل به صورت جوشان بوده و به راحتی در آب حل می‌شود و مناسب افرادی است که از مولتی ویتامین‌ها استفاده می‌کنند اما با بلع قرص‌ها و کپسول‌ها مشکل دارند. این فرآورده فاقد شکر بوده و در افراد مبتلا به دیابت قابل مصرف است.

‌ویژگی‌های خاص: 

-بهبود عملکرد طبیعی سیستم عصبی و عضلات

-تامین ویتامین‌های مورد نیاز روزانه افراد

-افزایش انرژی و تنظیم سوخت و ساز

-قابل مصرف برای افراد دیابتی

-تقویت کننده سیستم ایمنی

-حفظ سلامتی پوست و مو

نحوه مصرف: روزانه یک عدد قرص جوشان را در یک لیوان آب حل کرده و ترجیحا بعد از غذا میل کنید.

ترکیبات: سیتریک اسید، سدیم بی کربنات، ساکرولز، PVP K۳۰، PEG۶۰۰۰، رنگ زرد، عصاره پرتقال، ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین K1، انواع ویتامین‌های گروه  B، فولیک اسید، آسکوربیک اسید

هشدار مصرف: قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در زمان بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست. بهتر است افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، کلیوی و کبدی پیش از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنند.

عوارض جانبی: در صورت مصرف تحت نظر پزشک عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.

عنوان مشخصه
برند های هلث - Hi health
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دارو سلامت فارمد
نوع محصول قرص جوشان
تعداد 20
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن، تقویت کننده سیستم ایمنی
عوارض جانبی در صورت مصرف تحت نظر پزشک عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.
ترکیبات سیتریک اسید، سدیم بی کربنات، ساکرولز، PVP K۳۰، PEG۶۰۰۰، رنگ زرد، عصاره پرتقال، ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین K1، انواع ویتامین‌های گروه  B، فولیک اسید، آسکوربیک اسید
روش مصرف روزانه یک عدد قرص جوشان را در یک لیوان آب حل کرده و ترجیحا بعد از غذا میل کنید.
هشدار مصرف قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در زمان بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست. بهتر است افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، کلیوی و کبدی پیش از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنند.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از نور و رطوبت درون تیوپ و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید