داروتو
تصویر  قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن ۵۰ عددی
تصویر  قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن ۵۰ عددی

قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن ۵۰ عددی

Vitsky Nutrition Daily Fresh 50Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

ارتقاء سلامت عمومی

تسریع رشد ناخن و مو

افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن

کمک به افزایش سلامت عمومی بدن

تامین کننده املاح مورد نیاز بدن با بالاترین جذب

در حال تامین

تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن با مصرف قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن به عنوان یک مولتی ویتامین خطر ابتلا به سرطان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. ویتامین A باعث افزایش استحکام غشای معده و روده می‌شود. کمبود این ویتامین با کاهش دیواره این بخش‌های بدن شده و ممکن است منجر به بیماری سرطان شود.‌ ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان از سرطان‌های روده، معده و صفرا جلوگیری می‌کند. کمبود ویتامین E و کمبود کلسیم نیز ممکن است باعث تکثیر سلول‌های سرطانی شود.‌ با مصرف مکمل‌های مولتی ویتامین می‌توان خطر ابتلا به سرطان را کاهش داد. این فرآورده حاوی ۲۳ ویتامین، جینسینگ کره‌ای و مینرال بوده و محصولی مناسب جهت کمک به سلامت عمومی بدن و تامین ویتامین‌های مورد نیاز آن است. قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن ساخت ایران و تحت لیسانس کشور انگلیس است.

‌ویژگی‌های خاص: 

-جلوگیری از ریزش مو

-تقویت حافظه و یادگیری

-افزایش ‌دهنده ایمنی بدن

-بهبود کارکرد سیستم قلبی

-افزایش ‌دهنده انرژی در بدن

-کمک به سلامت عمومی بدن

نحوه مصرف: بزرگسالان روزانه یک عدد قرص همراه غذا و آب میل کنند.

ترکیبات: ویتامین A، انواع ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، اسید پانتوتنیک، کلسیم، آهن، هیدروکسید منیزیم، سولفات مس، زینک، فولات، پودر دانه کتان، جینسینگ، روتین، کولین بیتارات، اینوزیتول، ویتامین K2

هشدار مصرف: در صورت ابتلا به بیماری‌های کلیوی و قلبی–عروقی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید و یا در صورت نیاز با پزشک مشورت کنید. مصرف تصادفی بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن، سبب مسمومیت در کودکان زیر ۶ سال می‌شود. در صورت داشتن حساسیت به هر یک از ترکیبات این فرآورده، از مصرف آن خودداری نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست.

تداخل دارویی: از مصرف همزمان آن با آنتی اسیدها، بیس فسفونات‌ها مانند لوودوپا، داروهایی مانند لووتیروکسین، آنتی بیوتیک‌ها شامل سیپروفلوکساسین، تتراسایکلین‌ها پرهیز کنید. 

عنوان مشخصه
برند ویتسکای نوتریشن - Vitsky Nutrition
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نوژن فارمد کاسپین
تحت لیسانس انگلستان
نوع محصول قرص
تعداد 50
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن
تداخل دارویی از مصرف همزمان آن با آنتی اسیدها، بیس فسفونات‌ها مانند لوودوپا، داروهایی مانند لووتیروکسین، آنتی بیوتیک‌ها شامل سیپروفلوکساسین، تتراسایکلین‌ها پرهیز کنید. 
ترکیبات ویتامین A، انواع ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، اسید پانتوتنیک، کلسیم، آهن، هیدروکسید منیزیم، سولفات مس، زینک، فولات، پودر دانه کتان، جینسینگ، روتین، کولین بیتارات، اینوزیتول، ویتامین K2
روش مصرف بزرگسالان روزانه یک عدد قرص همراه غذا و آب میل کنند.
هشدار مصرف در صورت ابتلا به بیماری‌های کلیوی و قلبی–عروقی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید و یا در صورت نیاز با پزشک مشورت کنید. مصرف تصادفی بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن، سبب مسمومیت در کودکان زیر ۶ سال می‌شود. در صورت داشتن حساسیت به هر یک از ترکیبات این فرآورده، از مصرف آن خودداری نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید