داروتو
تصویر  قرص د رگلیس ایران داروک ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص د رگلیس ایران داروک ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص د رگلیس ایران داروک ۱۰۰ عددی

قرص د رگلیس ایران داروک ۱۰۰ عددی

Iran Darouk D Reglis 100Tabs

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

کاملا گیاهی

آنتی اسید

پیشگیری از زخم معده ناشی از مصرف داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی NSAIDs

التیام دهنده زخم معده و اثنی عشر

50,000 تومان

اثرات درمانی شیرین بیان مربوط به فلاونوئیدهای موجود در آن است. فلاونوئیدها باعث افزایش سطح پروستاگلاندین‌ها در مخاط قسمت فوقانی دستگاه گوارش می‌شوند. پروستاگلاندین‌ها از یک طرف موجب کاهش ترشح اسید از سلول‌های پاریتال (جداری) می‌شوند و از طرف دیگر با افزایش ترشح موکوس و بیکربنات یک سد محافظت کننده (Protective) را در مخاط دستگاه گوارش ایجاد می‌کنند. قرص د رگلیس ایران داروک، حاوی گیاه شیرین بیان است که برای درمان و پیشگیری زخم معده و اثنی عشر، ورم معده و گاسترین کاربرد دارد. مهم‌ ترین برتری این قرص که باعث کاربرد وسیع آن می‌شود، علاوه بر اثر گذاری بالا در رفع زخم معده، گیاهی بودن و عدم افزایش فشار خون است.

ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی

-گاستریت

-حاوی عصاره ریشه شیرین بیان

-پیشگیری از زخم معده ناشی از مصرف داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی NSAIDs

-التیام دهنده زخم معده و اثنی عشر

-آنتی اسید

نحوه مصرف: در درمان زخم معده روزی ٣ بار ، هر بار ٢ قرص قبل از غذا. در درمان زخم اثنی ‌عشر می‌توان این مقدار را تا روزی تا  ۶ بار، هر بار ۲ قرص افزایش داد.

ترکیبات: حاوی ۳۸۰ میلی‌گرم عصاره خشک استاندارد شده ریشه شیرین بیان دارای گليسيريزين و گلیسریزیک اسید

هشدار مصرف: مصرف این دارو برای افراد حساس به اجزای فرآورده ممنوع است. در صورت مبتلا بودن به بیماری‌های خاص یا مصرف داروهای خاص بهتر است مصرف دارو همراه با تجویز پزشک صورت گیرد. در صورت بروز هر گونه حساسیت و آلرژی مصرف دارو را متوقف و سریعا به پزشک مراجعه نمایید. در دوران بارداری و شیردهی و در بیماران دیابتی (به دلیل داشتن ساکارز)، التهاب کیسه صفر، اختلالات شدید کلیوی، پرکاری غدد فوق کلیوی، هپاتیت مزمن، سیروز کبدی، بیماری‌های کلستاتیک کبد، بیماران قلبی عروقی، فشار خون بالا و کودکان زیر ۶ سال منع مصرف دارد.

تداخل دارویی: مصرف همزمان این دارو با کورتیکواستروئیدها و داروهای هورمونی (با اثرات استروژنی و آنتی استروژنی) باید با احتیاط صورت گیرد. مصرف همزمان این دارو با فوروزماید، داروهای تیازیدی و داروهای ضد آریتمی توصیه نمی شود. همچنین از مصرف همزمان این دارو با داروهایی نظیر داروهای کاهنده فشار خون، سیس پلاتین، داروهای متابولیزه شونده توسط سیستم CYP450، دیگوکسین، داروهای مدر، اتاکرینیک اسید، میدازولام، پاکلی تاکسل و وارفارین پرهیز نمایید.

عنوان مشخصه
برند ایران داروک - Iran Darouk
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران داروک
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره ریشه شیرین بیان
موارد مصرف التیام زخم معده و اثنی عشر
تداخل دارویی مصرف همزمان این دارو با کورتیکواستروئیدها و داروهای هورمونی (با اثرات استروژنی و آنتی استروژنی) باید با احتیاط صورت گیرد. مصرف همزمان این دارو با فوروزماید، داروهای تیازیدی و داروهای ضد آریتمی توصیه نمی شود. همچنین از مصرف همزمان این دارو با داروهایی نظیر داروهای کاهنده فشار خون، سیس پلاتین، داروهای متابولیزه شونده توسط سیستم CYP450، دیگوکسین، داروهای مدر، اتاکرینیک اسید، میدازولام، پاکلی تاکسل و وارفارین پرهیز نمایید.
ترکیبات حاوی ۳۸۰ میلی‌گرم عصاره خشک استاندارد شده ریشه شیرین بیان دارای گليسيريزين و گلیسریزیک اسید
روش مصرف در درمان زخم معده روزی ٣ بار ، هر بار ٢ قرص قبل از غذا. در درمان زخم اثنی ‌عشر می‌توان این مقدار را تا روزی تا  ۶ بار، هر بار ۲ قرص افزایش داد.
هشدار مصرف قرص گیاهی آنتوم صرفا یک مکمل غذایی بوده و نباید به منظور تشخیص، پیشگیری یا درمان مصرف شود. به دلیل اینکه احتمال وجود فتودرماتیت در این محصول وجود دارد، توصیه می‌شود پس از مصرف آن در معرض نور مستقیم خورشید نباشید. به علت به کار رفتن ساکارز در فرمولاسیون این محصول بهتر است بیماران مبتلا به دیابت با نظر پزشک اقدام به مصرف دارو نمایند. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دارو درون جعبه دور از نور، در جای خشک و در دمای ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید