داروتو
تصویر  قرص روکش ‎دار نوراگل گل دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص روکش ‎دار نوراگل گل دارو ۳۰ عددی

قرص روکش ‎دار نوراگل گل دارو ۳۰ عددی

Goldaru Neurogol 30Tabs

دسته بندی : مغز و اعصاب
ویژگی ها

کاملا گیاهی

برطرف نمودن علائم اضطراب

دارای اثر آرام بخشی پایا و بادوام

رفع اختلالات خواب با منشا عصبی

126,000 تومان

اولین نشانه‌ای که با افزایش استرس و اضطراب در زندگی ظاهر می‌شود، خستگی زودرس و اختلالات خواب است. گیاه سنبل الطیب و بادرنجبویه از دیرباز تاکنون در طب سنتی و نوین خواص درمانی فراوانی داشته‌اند. این گیاهان در داروهایی با فرمولاسیون جدید نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. قرص روکش ‎دار نوراگل گل دارو، یک قرص خواب آور و آرامبخش گیاهی بوده که برای کاهش اضطراب و استرس و داشتن خوابی راحت بسیار مؤثر است. عصاره سنبل الطیب و بادرنجبویه دو آرام بخش گیاهی قوی به کار رفته در این قرص هستند.

‌ویژگی‌های خاص: 

-کاملا گیاهی

-رفع بی خوابی عصبی

-کاهش استرس و اضطراب

-کمک به بهبود اختلالات خواب

-رفع بی نظمی ضربان قلب ناشی از استرس

نحوه مصرف: روزی ۲ بار هر بار ۱ تا ۲ قرص همراه با غذا یا با مایعات میل شود.

ترکیبات: عصاره سنبل الطیب، بادرنجبویه

هشدار مصرف: بی ‎خطر بودن این دارو در دوران بارداری و شیردهی هنوز به اثبات نرسیده است. بنابراین مصرف آن در این موارد توصیه نمی‎شود. چنانچه افراد نسبت به فرآورده‎های آرام بخش حاوی سنبل ‎الطیب حساسیت دارند از مصرف این دارو باید خودداری‎ کنند. بیماران با مشکلات کبدی از مصرف این دارو اجتناب ‎کنند. در کودکان زیر ۶ سال نباید مصرف شود. این قرص را نباید در حالت خوابیده میل کرد. لطفا قرص‎های روکش‎دار را بدون جویدن و با مقدار کافی مایعات (یک لیوان آب) میل نمایید. چنانچه دچار عوارض جانبی خاصی شدید، بایستی پزشک خود را مطلع نمایید. تا ۲ ساعت پس از مصرف این دارو از رانندگی کردن و کار با ماشین آلات خودداری شود. چنانچه داروی دیگری استفاده می‎نمایید پزشک و یا داروساز خود را مطلع نمایید.

تداخل دارویی: همزمان با بنزودیازپین‎ها و باربیتورانت‎ها نباید مصرف شود زیرا سبب افزایش اثر این داروها می‎شود. همزمان با آنتی ‎کواگولانت‎ها نظیر هپارین، لوپرامید و الکل نباید استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند گل دارو - Goldaru
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل دارو
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی سنبل الطیب (والرین)
موارد مصرف درمان اختلالات خواب
تداخل دارویی همزمان با بنزودیازپین‎ها و باربیتورانت‎ها نباید مصرف شود زیرا سبب افزایش اثر این داروها می‎شود. همزمان با آنتی ‎کواگولانت‎ها نظیر هپارین، لوپرامید و الکل نباید استفاده شود.
ترکیبات عصاره سنبل الطیب، بادرنجبویه
روش مصرف روزی ۲ بار هر بار ۱ تا ۲ قرص همراه با غذا یا با مایعات میل شود.
هشدار مصرف بی ‎خطر بودن این دارو در دوران بارداری و شیردهی هنوز به اثبات نرسیده است. بنابراین مصرف آن در این موارد توصیه نمی‎شود. چنانچه افراد نسبت به فرآورده‎های آرام بخش حاوی سنبل ‎الطیب حساسیت دارند از مصرف این دارو باید خودداری‎ کنند. بیماران با مشکلات کبدی از مصرف این دارو اجتناب ‎کنند. در کودکان زیر ۶ سال نباید مصرف شود. این قرص را نباید در حالت خوابیده میل کرد. لطفا قرص‎های روکش‎دار را بدون جویدن و با مقدار کافی مایعات (یک لیوان آب) میل نمایید. چنانچه دچار عوارض جانبی خاصی شدید، بایستی پزشک خود را مطلع نمایید. تا ۲ ساعت پس از مصرف این دارو از رانندگی کردن و کار با ماشین آلات خودداری شود. چنانچه داروی دیگری استفاده می‎نمایید پزشک و یا داروساز خود را مطلع نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید