داروتو
تصویر  قرص زیر زبانی واناتونین ملاتونین ۵ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی
تصویر  قرص زیر زبانی واناتونین ملاتونین ۵ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی

قرص زیر زبانی واناتونین ملاتونین ۵ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی

Norm Life Melatonin Vanatonin 5mg 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

تسریع روند القا خواب

بهبود اختلالات خواب

جهت افزایش طول مدت خواب

جهت کمک به تنظیم ساعات خواب در اثر مسافرت‌های هوایی

کمک به درمان بی خوابی در افراد مسن و افراد دارای کارهای شیفتی

در حال تامین

هورمون ملاتونین مانند آرام بخش قوی عمل می‌کند و مسکن قوی به حساب می‌آید. ملاتونین علاوه بر بهبود چرخه خواب، موجب تقویت سیسیتم ایمنی بدن می‌شود و مقاومت بدن را در برابر تنش‌های عصبی بالا می‌برد. این هورمون کسالت و مشکلات عصبی در دوران یائسگی را بهبود می‌بخشد و از افسردگی جلوگیری می‌کند. تاثیر ملاتونین در کاهش وزن نیز مشهود است. قرص زیر زبانی واناتونین ملاتونین ۵ میلی گرم نورم لایف داروی مناسبی برای درمان و تنظیم خواب است. معمولا با بالا رفتن سن ترشح هورمون ملاتونین در بدن پایین می‌آید. به همین دلیل سالمندان بیشتر از دیگران به بیماری اختلال خواب دچار می‌شوند، به همین منظور لازم است که از قرص خواب گیاهی ملاتونین استفاده کنند. کارکرد هورمون ملاتونین بدین صورت است که با تاریک شدن هوا و کم شدن نور آفتاب ترشح این هورمون در بدن افزایش پیدا می‌کند. اما گاهی این هورمون به اندازه کافی ترشح نمی‌شود و در نتیجه خواب در شب برای بسیاری از افراد به یک معضل بزرگ تبدل می‌شود. حتی کسانی که مجبور به مسافرت‌های طولانی مدت هستند هم می‌توانند از قرص تنظیم خواب استفاده کنند.

‌ویژگی‌های خاص: 

-بهبود کیفیت و مدت زمان خواب

-رفع خستگی و کلافگی روزانه

-قابل استفاده در مسافرت‌ها

-تسریع روند القا خواب

-بهبود اختلالات خواب

-تنظیم ریتم خواب

نحوه مصرف: روزانه ۱ الی ۲ قرص مصرف شود که برای تاثیر بهتر باید زیر زبان حل شود. بهترین زمان مصرف ۲ الی ۳ ساعت قبل از خواب است.

ترکیبات: ۵ میلی‌گرم ملاتونین، میکروکریستالین، سلولز استئارات

هشدار مصرف: قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مصرف قرص خواب ملاتونین در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. پیش از مصرف این فرآورده در صورت وجود بیماری هورمونی، دیابت، بیماری‌های کبدی و کلیوی، فلج مغزی، بیماری صرع، میگرن، افسردگی و بیماری فشار خون با پزشک یا داروساز مشورت شود. تا ۵ ساعت بعد از مصرف از رانندگی و یا کار با ماشین آلات سنگین خودداری شود. خانم‌های باردار، شیرده و کودکان بهتر است با مشورت پزشک از ملاتونین استفاده کنند.

عوارض جانبی: مکمل ملاتونین از جمله مکمل‌های کم عارضه و کم خطر است که برای افرادی که مشکل خواب دارند می‌تواند بسیار مفید باشد. عوارض جانبی ملاتونین در دوزهای بالا و برای استفاده طولانی مدت هنوز نیاز به مطالعات بیشتری دارد اما با خیال آسوده می‌توان در دوز پایین و در مواقعی که لازم است از این مکمل استفاده کرد.

تداخل دارویی: مصرف همزمان مکمل‌های حاوی ملاتونین با داروهای زیر پیشنهاد نمی‌شود: داروهای ضد انعقاد خون، داروهای فشار خون، داروهای ضد افسردگی، داروهای دیابت، داروهای ضد بارداری، داروهای خواب‌آور. به طور کلی اگر از داروی خاصی به طور مرتب استفاده می‌کنید بهتر است پیش از شروع خوردن مکمل ملاتونین پزشک را در جریان قرار دهید.

عنوان مشخصه
برند نورم لایف - Norm Life
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده وانا دارو گستر
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف درمان اختلالات خواب
تداخل دارویی مصرف همزمان مکمل‌های حاوی ملاتونین با داروهای زیر پیشنهاد نمی‌شود: داروهای ضد انعقاد خون، داروهای فشار خون، داروهای ضد افسردگی، داروهای دیابت، داروهای ضد بارداری، داروهای خواب‌آور. به طور کلی اگر از داروی خاصی به طور مرتب استفاده می‌کنید بهتر است پیش از شروع خوردن مکمل ملاتونین پزشک را در جریان قرار دهید.
عوارض جانبی مکمل ملاتونین از جمله مکمل‌های کم عارضه و کم خطر است که برای افرادی که مشکل خواب دارند می‌تواند بسیار مفید باشد. عوارض جانبی ملاتونین در دوزهای بالا و برای استفاده طولانی مدت هنوز نیاز به مطالعات بیشتری دارد اما با خیال آسوده می‌توان در دوز پایین و در مواقعی که لازم است از این مکمل استفاده کرد. خانم‌های باردار، شیرده و کودکان بهتر است با مشورت پزشک از ملاتونین استفاده کنند.
ترکیبات ۵ میلی‌گرم ملاتونین، میکروکریستالین، سلولز استئارات
روش مصرف روزانه ۱ الی ۲ قرص مصرف شود که برای تاثیر بهتر باید زیر زبان حل شود. بهترین زمان مصرف ۲ الی ۳ ساعت قبل از خواب است.
هشدار مصرف قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مصرف قرص خواب ملاتونین در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. پیش از مصرف این فرآورده در صورت وجود بیماری هورمونی، دیابت، بیماری‌های کبدی و کلیوی، فلج مغزی، بیماری صرع، میگرن، افسردگی و بیماری فشار خون با پزشک یا داروساز مشورت شود. تا ۵ ساعت بعد از مصرف از رانندگی و یا کار با ماشین آلات سنگین خودداری شود. خانم‌های باردار، شیرده و کودکان بهتر است با مشورت پزشک از ملاتونین استفاده کنند.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید