داروتو
تصویر  قرص لاکتاول اروند فارمد ۶۰ عددی
تصویر  قرص لاکتاول اروند فارمد ۶۰ عددی

قرص لاکتاول اروند فارمد ۶۰ عددی

Arvand Pharmed Nano LactaWell 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

افزایش میزان تولید و ترشح شیر

تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن

کمک به ترشح شیر غنی از مواد لازم برای نوزاد

تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم در دوران شیردهی

در حال تامین

بهترین تغذیه برای نوزادان، استفاده از شیر مادر است. مادران باید در این دوران از تغذیه مناسب و مکمل‌های غذایی استفاده کنند تا ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدن‌شان از آن طریق تامین شود. با توجه به اینکه مادران در ابتدا شیر کافی ندارند و یا شیر آنها به میزان لازم ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز را ندارد، بهتر است مکمل‌های غذایی را مصرف کنند. این قرص ترکیبی از ویتامین‌ها و املاح معدنی است که ترشح شیر مادر و تولید آن را افزایش م‌ دهد و باعث می‌شود شیری که نوزاد مصرف می‌کند غنی از مواد لازم و ضروری باشد. علاوه بر این کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن مادر را در دوران شیردهی و پس از متولد شدن نوزاد برطرف می‌کند. با توجه به اینکه حاوی ویتامین‌های مختلف می باشد سیستم بدن را نیز تقویت می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-فاقد مواد مضر

-بهبود عملکرد بدن

-کمک به افزایش کیفیت شیر مادران

-تقویت مادران شیرده و نوزادان شیرخواره

-کمک به ترشح شیر غنی از مواد لازم برای نوزاد

-ایجاد مقاومت در برابر ضعیف شدن مادران شیرده

نحوه مصرف: به منظور نتیجه بهتر روزانه ۲ قرص (صبح و عصر) به همراه یک لیوان آب توسط مادر مصرف شود.

ترکیبات: ویتامین C، ویتامین D3، روی، فولیک اسید، سلنیوم، زینک، نیاسین، بیوتین، منیزیم، لدین، آهن، کوپر، کلسیم، منگنز، کروم، ویتامین K، دانه شنبلیله، دانه رازیانه، پانتوتنیک اسید، عصاره دانه شیر خار، ویتامین A، ویتامین‌‌های گروه B، ویتامین E

هشدار مصرف: برای بانوان باردار، افراد دارای سابقه فیبروئید رحمی یا اندومتریوز، افراد مبتلا به سرطان سینه، رحم و یا تخمدان، افراد دارای حساسیت به Milk Thistle، مبتلایان به ناراحتی‌های کلیوی و یا سنگ کلیه، افراد دارای سطح بالای ویتامین A و یا D در خون، مبتلایان به هیپرکلسیوری یا‌هایپر کلسمی، افراد دارای حساسیت به هر یک از ترکیبات موجود در محصول، منع مصرف دارد. در صورتی فراموشی یک وعده، به محض اینکه یادتان افتاد حتما نسبت به مصرف آن اقدام کنید ولی اگر فاصله اینکه یادتان افتاد با مصرف دوز بعدی نزدیک باشد، مصرف را دو برابر نکنید. مصرف این محصول باید توسط مادر مصرف شود و از دادن آن به کودک پرهیز شود.

عنوان مشخصه
برند اروند فارمد - Arvand Pharmed
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده زیست اروند فارمد
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش دهنده شیر مادر، مکمل دوران شیردهی
ترکیبات  ویتامین C، ویتامین D3، روی، فولیک اسید، سلنیوم، زینک، نیاسین، بیوتین، منیزیم، لدین، آهن، کوپر، کلسیم، منگنز، کروم، ویتامین K، دانه شنبلیله، دانه رازیانه، پانتوتنیک اسید، عصاره دانه شیر خار، ویتامین A، ویتامین‌‌های گروه B، ویتامین E
روش مصرف به منظور نتیجه بهتر روزانه ۲ قرص (صبح و عصر) به همراه یک لیوان آب توسط مادر مصرف شود.
هشدار مصرف برای بانوان باردار، افراد دارای سابقه فیبروئید رحمی یا اندومتریوز، افراد مبتلا به سرطان سینه، رحم و یا تخمدان، افراد دارای حساسیت به Milk Thistle، مبتلایان به ناراحتی‌های کلیوی و یا سنگ کلیه، افراد دارای سطح بالای ویتامین A و یا D در خون، مبتلایان به هیپرکلسیوری یا‌هایپر کلسمی، افراد دارای حساسیت به هر یک از ترکیبات موجود در محصول، منع مصرف دارد. در صورتی فراموشی یک وعده، به محض اینکه یادتان افتاد حتما نسبت به مصرف آن اقدام کنید ولی اگر فاصله اینکه یادتان افتاد با مصرف دوز بعدی نزدیک باشد، مصرف را دو برابر نکنید. مصرف این محصول باید توسط مادر مصرف شود و از دادن آن به کودک پرهیز شود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک، خنک و دور از نور و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید