داروتو
تصویر  قرص لیورکر هلث اید ۳۰ عددی
تصویر  قرص لیورکر هلث اید ۳۰ عددی

قرص لیورکر هلث اید ۳۰ عددی

Health Aid Livercare 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

ترکیبات کاملا گیاهی

درمان آسیب‌های ناشی از سمیت کبد

تهیه شده از بهترین گیاهان سودمند در بهبود سلامت و عملکرد کبد

مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت، پرفشاری خون، سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز

در حال تامین

دلایل مختلفی می‌توانند باعث خستگی و بی‌حالی بدن شده و اثرات منفی در عملکرد کبد شما داشته باشند. این حالت‌ها، حس سالم نبودن و گاهاً بی‌قراری ایجاد می‌کنند. فشارهای احساسی و روانی، انتخاب‌های ناسالم زیاد در سبک زندگی و برخی از داروها و بیماری‌ها نیز می‌توانند منجر به کاهش سلامت کبد شما شوند. به علاوه، کمبود برخی از مواد مغذی نیز از دلایل احتمالی عملکرد ضعیف کبد است. قرص لیورکر هلث اید ترکیبی است کاملا گیاهی که برای کمک به حفظ سلامت کبد و بهبود عملکرد آن فرموله شده است. نیمی از اجزای این ترکیب دارای خواص سم زدایی هستند و از این نظر به عملکرد سم زدایی کبد کمک می‌کنند. و نیم دیگر دارای خواص کاهنده تجمع چربی‌ها می‌باشند و می‌توانند در بهبود و رفع کبد چرب مفید واقع شوند. این قرص از نوع آهسته رهش است تا به جذب بیشتر و بهتر ترکیبات با کمترین عوارض گوارشی کمک نماید. تائورین موجود در این فرآورده اسید آمینه ضروریست و از اجزاء اصلی در صفرا به شمارمی رود که به هضم چربی کمک می کند. این اسید آمینه به واسطه تشکیل اسیدهای صفراوی و تصفیه کبدی نقش مهمی در کبد ایفا کرده، همچنین از ساخت چربی در اطراف کبد جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-تهیه شده از بهترین گیاهان سودمند در بهبود سلامت و عملکرد کبد

-مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت، پرفشاری خون، سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز

-حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد در زنان و مردان

-فاقد هرگونه نگه دارنده، رنگ مصنوعی و طعم دهنده

-ممانعت از تجمع و رسوب چربی‌ها در کبد

-درمان آسیب‌های ناشی از سمیت کبد

نحوه مصرف: بزرگسالان و کودکان بالاتر از ۱۶ سال روزانه ۲ تا ۴ قرص میل نمایند.

ترکیبات: پودر دانه خار مریم، عوامل انباشته شده: (میکروکریستالین سلولز، دی- کلسیم فسفات)، ریشه قاصدک، پودر ریشه زرشک، پودر زردچوبه، پودر کنگر فرنگی، کولین هیدروژنه سیترات، اینوزیتول، تائورین، متیونین، عوامل اتصال دهنده: (آکاسیا)، عوامل لعاب دهنده: (پولی وینیل پیرولیدون)، عوامل ضد انعقاد: (استئاریک اسید گیاهی، منیزیم استئارات گیاهی)

هشدار مصرف: زنان با شرایط حساس به هورمون مانند ابتلا به سرطان تخمدان، سرطان رحم و پستان، اندومتریوز و فیبروئیدهای رحمی، بهتر است از مصرف این محصول خودداری کنند. افرادی که به گیاهان خانواده آستراسه یا کمپوزیته مانند کنگر فرنگی، بومادران، بابونه، گل آفتابگردان، کاسنی و…حساسیت دارند، احتمالا به این فرآورده نیز حساسیت نشان می‌دهند. افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند اختلالات خونریزی، انسداد و سنگ صفرا، بیماری‌های کبدی و… قبل از مصرف حتما با پزشک متخصص مشورت کنند. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی: به طور کلی در صورت مصرف سایر داروها به صورت مزمن و همزمان با قرص لیورکر هلث اید، بهتر است جهت کاهش تداخلات احتمالی با پزشک یا داروساز مشورت شود. از جمله داروهای ضد انعقاد خون، ضد فشار خون، داروهای دیابت، داروهای ضد قارچ، لیتیم، کورتون‌ها، دیگوکسین و داروهای با اثر کاهنده فشار خون ( روغن ماهی، ال آرژنین، Q۱۰ و…). قرص لیورکر هلث اید با گیاهان زیر تداخل دارد: گیاهان با اثر ضد انعقاد خون (مریم گلی، سیر جنسینگ و…)، گیاهان با اثر کاهنده قند خون (شنبلیله، پنجه شیطان، سیر، پسیلیوم و…)، گیاهان با اثر خواب آور (علف چای، سنبل الطیب، کاوا و…)، پروبیوتیک‌ها احتمالاً با زرشک تداخل دارد بنابراین با دو ساعت فاصله مصرف شود. زردچوبه نیز با آهن احتمال تداخل دارد بنابراین بهتر است این قرص با ۲ ساعت فاصله از مکمل‌های آهن مصرف شود. مصرف قرص لیورکر به دلیل داشتن عصاره خار مریم، می‌تواند قند خون را کاهش دهد که نتیجه آزمایش خون را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این موضوع ممکن است نشان دهنده حساسیت به خار مریم نیز باشد. زرشک نیز ممکن است سطح بیلی روبین را در خون به طور مقطعی بالا ببرد.

عنوان مشخصه
برند هلث اید - Health Aid
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بنر فارما کپس
شرکت وارد کننده نیک اختر آسیا
تحت لیسانس انگلستان
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف بهبود سلامت کبد
تداخل دارویی به طور کلی در صورت مصرف سایر داروها به صورت مزمن و همزمان با قرص لیورکر هلث اید، بهتر است جهت کاهش تداخلات احتمالی با پزشک یا داروساز مشورت شود. از جمله داروهای ضد انعقاد خون، ضد فشار خون، داروهای دیابت، داروهای ضد قارچ، لیتیم، کورتون‌ها، دیگوکسین و داروهای با اثر کاهنده فشار خون ( روغن ماهی، ال آرژنین، Q۱۰ و…). قرص لیورکر هلث اید با گیاهان زیر تداخل دارد: گیاهان با اثر ضد انعقاد خون (مریم گلی، سیر جنسینگ و…)، گیاهان با اثر کاهنده قند خون (شنبلیله، پنجه شیطان، سیر، پسیلیوم و…)، گیاهان با اثر خواب آور (علف چای، سنبل الطیب، کاوا و…)، پروبیوتیک‌ها احتمالاً با زرشک تداخل دارد بنابراین با دو ساعت فاصله مصرف شود. زردچوبه نیز با آهن احتمال تداخل دارد بنابراین بهتر است این قرص با ۲ ساعت فاصله از مکمل‌های آهن مصرف شود. مصرف قرص لیورکر به دلیل داشتن عصاره خار مریم، می‌تواند قند خون را کاهش دهد که نتیجه آزمایش خون را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این موضوع ممکن است نشان دهنده حساسیت به خار مریم نیز باشد. زرشک نیز ممکن است سطح بیلی روبین را در خون به طور مقطعی بالا ببرد.
ترکیبات پودر دانه خار مریم، عوامل انباشته شده: (میکروکریستالین سلولز، دی- کلسیم فسفات)، ریشه قاصدک، پودر ریشه زرشک، پودر زردچوبه، پودر کنگر فرنگی، کولین هیدروژنه سیترات، اینوزیتول، تائورین، متیونین، عوامل اتصال دهنده: (آکاسیا)، عوامل لعاب دهنده: (پولی وینیل پیرولیدون)، عوامل ضد انعقاد: (استئاریک اسید گیاهی، منیزیم استئارات گیاهی)
روش مصرف بزرگسالان و کودکان بالاتر از ۱۶ سال روزانه ۲ تا ۴ قرص میل نمایند.
هشدار مصرف زنان با شرایط حساس به هورمون مانند ابتلا به سرطان تخمدان، سرطان رحم و پستان، اندومتریوز و فیبروئیدهای رحمی، بهتر است از مصرف این محصول خودداری کنند. افرادی که به گیاهان خانواده آستراسه یا کمپوزیته مانند کنگر فرنگی، بومادران، بابونه، گل آفتابگردان، کاسنی و…حساسیت دارند، احتمالا به این فرآورده نیز حساسیت نشان می‌دهند. افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند اختلالات خونریزی، انسداد و سنگ صفرا، بیماری‌های کبدی و… قبل از مصرف حتما با پزشک متخصص مشورت کنند. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید