داروتو
تصویر  قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس ۳۰ عددی
تصویر  قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس ۳۰ عددی
تصویر  قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس ۳۰ عددی
تصویر  قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس ۳۰ عددی
تصویر  قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس ۳۰ عددی

قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس ۳۰ عددی

Advancis Multivitamins & Multiminerals 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

تقویت سیستم ایمنی بدن

مقابله با خستگی

حاوی عصاره جینسینگ

تامین کننده انرژی و شادابی

تنظیم و تعدیل دفعات و کیفیت اجابت مزاج

مقابله با استرس‌های جسمی و فکری به ویژه برای افراد فعال و پر تحرک

در حال تامین

مولتی ویتامین‌ها رایج ‌ترین مکمل‌های مورد استفاده در جهان هستند. محبوبیت قرص‌های مولتی ویتامین در چند دهه اخیر به سرعت در حال افزایش است. برخی معتقد هستند که مولتی ویتامین می‌تواند به بهبود سلامت کمک کند، عادت‌های بد غذایی را جبران کند یا حتی خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش دهد. قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس بسیار در تقویت سیستم ایمنی، و مقابله با خستگی‌های جسمی و فکری، تنظیم و تعدیل دفعات و کیفیت اجابت مزاج کمک می‌کند. بسیاری از افراد مخصوصا آن دسته از افرادی که در روز به واسطه شغل خود از فعالیت و تحرک بالایی برخوردار هستند بیش از دیگران که تحرک کمی دارند دچار کاهش انرژی و احساس خستگی و ناتوانی جسمی می‌شوند. عدم مصرف مکمل‌های تقویتی از جمله قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس باعث ایجاد ضعف در بدن شده و ناتوانی را در انجام فعالیت‌های روزانه به همراه دارد.

‌ویژگی‌های خاص: 

-مقابله با خستگی

-حفظ سلامت پوست و مو

-تامین کننده انرژی و شادابی

-تقویت کننده سیستم ایمنی

-تنظیم و تعدیل دفعات و کیفیت اجابت مزاج

-مقابله با استرس‌های جسمی و فکری به ویژه برای افراد فعال و پر تحرک

نحوه مصرف: روزانه یک قرص بعد از صبحانه مصرف شود (از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده پرهیز شود.)

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین C، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین E، ویتامین B5، منیزیم کربنات، تری کلسیم فسفات، گالاکتو الیگوساکاریدز، ال اسکوربیک اسید، فوروکتواولیگوساکاریدز، دی کلسیم فسفات، لاکتوز، عصاره جینسنگ، نشاسته گندم، نگهدارنده، کراس لینکت سدیم، کربوکسی متیل سلولز، میکرو کریستالین سلولز، فومارات آهن، زینک اکساید، ویتامین PP، نیاسین، بیوتین، منگنز، منگنز سولفات، سدیم سلنیت، لودین، پتاسیم لودید

هشدار مصرف: این مکمل جهت پیشگیری، تشخیص یا درمان بیماری‌ها کاربرد ندارد. از مصرف فرآورده بعد از تاریخ انقضای آن پرهیز نمایید. از مصرف این فرآورده در موارد فشار خون بالا، بی نظمی‌های ضربان قلب، ترشح بیش از حد هورمون‌های زنانه، بی‌خوابی و سابقه خونریزی بینی خودداری شود. در بیماران مبتلا به دیابت به دلیل احتمال خطر افت قند خون با احتیاط مصرف شود. افراد زیر ۱۶ سال از مصرف این محصول خودداری کنند. استفاده از این محصول در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در صورت وجود سابقه حساسیت شدید یا آلرژی به هر یک از اجزای سازنده این محصول یا در صورت تداخل شناخته شده داروها یا غذای مصرفی با هر یک از اجزای سازنده این محصول، از مصرف آن خودداری شود. توصیه می‌شود برای پیشگیری از تحریک معده و یا ایجاد تهوع بلافاصله پس از صبحانه مصرف شود. این فرآورده نباید به عنوان جایگزین یک رژیم غذایی مناسب و متعادل در نظر گرفته شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پزشک یا مشاور سلامت خود مشورت نمایید.

عوارض جانبی: در بعضی مواقع، ترکیبات مولتی ویتامین با مواد معدنی و ریز مغذی‌ها ممکن است باعث تهوع خفیف و ناراحتی معده شوند. برای پیشگیری از این مشکل توصیه می‌شود این مکمل را همراه با وعده غذایی مصرف کنید.

تداخل دارویی: از مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد خوراکی یا ضد پلاکت، بازدارنده‌‎های مونوآمین اکسیداز، محرک‌ها و ضد افسردگی‌ها بدون توصیه پزشک خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند ادونسیس - Advancis
کشور سازنده پرتغال
شرکت سازنده فارمودایتیکا
شرکت وارد کننده کیمیا سلامت ایرانیان
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۱۶ سال
حاوی عصاره جینسینگ
موارد مصرف تقویت کننده سیستم ایمنی
تداخل دارویی از مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد خوراکی یا ضد پلاکت، بازدارنده‌‎های مونوآمین اکسیداز، محرک‌ها و ضد افسردگی‌ها بدون توصیه پزشک خودداری شود.
عوارض جانبی در بعضی مواقع، ترکیبات مولتی ویتامین با مواد معدنی و ریز مغذی‌ها ممکن است باعث تهوع خفیف و ناراحتی معده شوند. برای پیشگیری از این مشکل توصیه می‌شود این مکمل را همراه با وعده غذایی مصرف کنید.
ترکیبات ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین C، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین E، ویتامین B5، منیزیم کربنات، تری کلسیم فسفات، گالاکتو الیگوساکاریدز، ال اسکوربیک اسید، فوروکتواولیگوساکاریدز، دی کلسیم فسفات، لاکتوز، عصاره جینسنگ، نشاسته گندم، نگهدارنده، کراس لینکت سدیم، کربوکسی متیل سلولز، میکرو کریستالین سلولز، فومارات آهن، زینک اکساید، ویتامین PP، نیاسین، بیوتین، منگنز، منگنز سولفات، سدیم سلنیت، لودین، پتاسیم لودید
روش مصرف روزانه یک قرص بعد از صبحانه مصرف شود (از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده پرهیز شود.)
هشدار مصرف این مکمل جهت پیشگیری، تشخیص یا درمان بیماری‌ها کاربرد ندارد. از مصرف فرآورده بعد از تاریخ انقضای آن پرهیز نمایید. از مصرف این فرآورده در موارد فشار خون بالا، بی نظمی‌های ضربان قلب، ترشح بیش از حد هورمون‌های زنانه، بی‌خوابی و سابقه خونریزی بینی خودداری شود. در بیماران مبتلا به دیابت به دلیل احتمال خطر افت قند خون با احتیاط مصرف شود. افراد زیر ۱۶ سال از مصرف این محصول خودداری کنند. استفاده از این محصول در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در صورت وجود سابقه حساسیت شدید یا آلرژی به هر یک از اجزای سازنده این محصول یا در صورت تداخل شناخته شده داروها یا غذای مصرفی با هر یک از اجزای سازنده این محصول، از مصرف آن خودداری شود. توصیه می‌شود برای پیشگیری از تحریک معده و یا ایجاد تهوع بلافاصله پس از صبحانه مصرف شود. این فرآورده نباید به عنوان جایگزین یک رژیم غذایی مناسب و متعادل در نظر گرفته شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پزشک یا مشاور سلامت خود مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دید و دسترس اطفال و در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید