داروتو
تصویر  قرص ویتاگنوس پورسینا ۳۰ عددی
تصویر  قرص ویتاگنوس پورسینا ۳۰ عددی

قرص ویتاگنوس پورسینا ۳۰ عددی

Pursina Vitagnus 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

اثربخشی زیاد بر روی تنظیم هورمون‌های زنانه

رفع اختلالات پیش از قاعدگی (PMS)

رفع اختلالات قاعدگی و درد پستان

تنظیم کننده اختلالات هورمونی

رفع عوارض یائسگی

در حال تامین

گیاه ویتکس یا پنج انگشت به علت اثرات قابل توجه در تنظیم هورمون‌های زنانه به نام گیاه زنان شهرت یافته است. این گیاه یکی از بهترین داروها برای درمان اختلالات دوران قاعدگی و یائسگی بانوان می‌باشد. این گیاه با افزایش ترشح پروژسترون به استروژن باعث بهبود عملکرد تخمدان می‌گردد، و اختلالات پریود را کاهش می‌دهد. همچنین از رشد فیبروم در جدار رحم جلوگیری می‌کند. قرص ویتاگنوس پورسینا دارویی صد در صد گیاهی حاوی مواد موثر میوه گیاه ویتکس است و برخلاف داروهای شیمیایی، برای نشان دادن اثرات خود احتیاج به زمان دارد و اثرات آن عموما پس از یک ماه مصرف ظاهر می‌گردد. این دارو می‌تواند در دختران جوان (از شروع قاعدگی) تا زنان مسن و در موارد مختلف اختلالات هورمونی مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی

-برطرف کننده تنبلی تخمدان

-برطرف کننده مشکلات قاعدگی

-از بین برنده مشکلات ناشی از یائسگی بانوان

-برطرف کننده مشکلات پیش از قاعدگی

-موثر در تنظیم هورمون‌ها و برطرف کننده مشکلات هورمونی

-از بین برنده و یا کاهنده کیست‌های فیبروئیدی

نحوه مصرف: قرص ویتاگنوس پورسینا را دو مرتبه در روز (صبح و شب) قبل از غذا به همراه کمی آب میل نمایید. در صورت نیاز دوز مصرفی را می توان تا ۲ برابر افزایش داد. توجه داشته باشید این داروی گیاهی را باید در زمان عادت ماهیانه نیز مصرف کرد. شروع مصرف قرص ویتاگنوس نیاز به زمان معینی ندارد.

ترکیبات: حاوی عصاره تام میوه گیاه زنان (گیاه ویتکس)، بر اساس ماده موثره اکوبین هر عدد قرص روکشدار ویتاگنوس به مقدار ۲.۱ تا ۳.۳ میلی گرم استاندارد شده است.

هشدار مصرف: در خانم‌های باردار و شیرده منع مصرف دارد. در صورت فراموشی مصرف یک نوبت، مقدار مصرف در نوبت بعد را دو برابر نکنید. در بیماران مبتلا به تومورهای هیپوفیز و سرطان سینه و در افرادی که قرص‌های ضدبارداری مصرف می‌کنند، منع مصرف دارد. دارو را به موقع و در فواصل زمانی مشخص مصرف نمایید. دارو را پس از انقضاء مدت مصرف آن، استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند پورسینا - Pursina
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پورسینا
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تنظیم قاعدگی، کاهش دردهای قاعدگی
ترکیبات حاوی عصاره تام میوه گیاه زنان (گیاه ویتکس)، بر اساس ماده موثره اکوبین هر عدد قرص روکشدار ویتاگنوس به مقدار ۲.۱ تا ۳.۳ میلی گرم استاندارد شده است.
روش مصرف قرص ویتاگنوس پورسینا را دو مرتبه در روز (صبح و شب) قبل از غذا به همراه کمی آب میل نمایید. در صورت نیاز دوز مصرفی را می توان تا ۲ برابر افزایش داد. توجه داشته باشید این داروی گیاهی را باید در زمان عادت ماهیانه نیز مصرف کرد. شروع مصرف قرص ویتاگنوس نیاز به زمان معینی ندارد.
هشدار مصرف در خانم‌های باردار و شیرده منع مصرف دارد. در صورت فراموشی مصرف یک نوبت، مقدار مصرف در نوبت بعد را دو برابر نکنید. در بیماران مبتلا به تومورهای هیپوفیز و سرطان سینه و در افرادی که قرص‌های ضدبارداری مصرف می‌کنند، منع مصرف دارد. دارو را به موقع و در فواصل زمانی مشخص مصرف نمایید. دارو را پس از انقضاء مدت مصرف آن، استفاده نکنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی‌ گراد و به دور از رطوبت نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید