داروتو
تصویر  قرص گلوکورکس – بی باریج اسانس ۳۰ عددی
تصویر  قرص گلوکورکس – بی باریج اسانس ۳۰ عددی

قرص گلوکورکس – بی باریج اسانس ۳۰ عددی

Barij Essence Glucorex - B 30Tabs

دسته بندی : قلب و عروق
ویژگی ها

افزایش HDL

کاهش تری گلیسیرید و LDL

درمان کمکی در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲

کاهش قند خون ناشتا و قند خون بعد از صرف غذا

53,000 تومان

دیابت شیرین (Diabetes mellitus)، به گروهی از اختلالات متابولیک گفته می‌شود که با افزایش قند خون بعلت نقص در ترشح یا عملکرد انسولین مشخص می‌شود. شیوع دیابت نوع ۲ در ایران حدود ۹/۸ درصد است که سالانه ۱ درصد اضافه می‌شود و سن ابتلا در ایران ۱۵ سال پائین ‌تر از میانگین جهانی است. گیاهان دارویی متعددی دارای اثر کاهش دهنده قند خون هستند و اثر بخشی آن‌ها در کارآزمایی‌های بالینی به اثبات رسیده است. قرص گلوکورکس- بی باریج اسانس باعث بهبود کنترل گلایسمیک و کاهش مقاومت به انسولین در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ خفیف می‌شود. این قرص کاهش قند خون ناشتا و قند خون بعد از صرف غذا را ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش HDL

-کاهش تری گلیسیرید و LDL

-درمان کمکی در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲

-کاهش قند خون ناشتا و قند خون بعد از صرف غذا

نحوه مصرف: مقدار مصرف معمول این فرآورده یک قرص ۳ بار در روز است. کلیه داروها با تجویز پزشک باید مصرف شوند.

ترکیبات: عصاره خشک بذر شنبلیله

هشدار مصرف: در صورت حساسیت به شنبلیله با نخود از مصرف فرآورده جلوگیری کنید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.

تداخل دارویی: مصرف همزمان گلوکورکس – بی باریج اسانس با داروهای کاهش‌ دهنده قند خون موجب افزایش اثر این داروها می‌‌شود که در صورت پایش دقیق قند خون تداخل اثر بالقوه مفیدی محسوب می‌‌شود. مصرف همزمان این فرآورده با فرآورده‌‌های حاوی آهن موجب مهار جذب آهن می‌‌شود لذا مصرف مکمل‌‌های آهن باید ۲ ساعت از زمان مصرف گلوکورکس – بی فاصله داشته باشد. از آنجا که شنبلیله دارای کومارین است از نظر تئوریک این نگرانی وجود دارد که مصرف همزمان شنبلیله با وارفارین موجب افزایش خطر خونریزی شود، اما بروز این حالت غیر محتمل است. در یک مطالعه با کنترل پلاسبو، شنبلیله تأثیری بر تجمع پلاکتی، فعالیت فیبرینولیتیک یا فیبرینوژن نداشته است.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف درمان کمکی دیابت نوع ۲
تداخل دارویی مصرف همزمان گلوکورکس – بی باریج اسانس با داروهای کاهش‌ دهنده قند خون موجب افزایش اثر این داروها می‌‌شود که در صورت پایش دقیق قند خون تداخل اثر بالقوه مفیدی محسوب می‌‌شود. مصرف همزمان این فرآورده با فرآورده‌‌های حاوی آهن موجب مهار جذب آهن می‌‌شود لذا مصرف مکمل‌‌های آهن باید ۲ ساعت از زمان مصرف گلوکورکس – بی فاصله داشته باشد. از آنجا که شنبلیله دارای کومارین است از نظر تئوریک این نگرانی وجود دارد که مصرف همزمان شنبلیله با وارفارین موجب افزایش خطر خونریزی شود، اما بروز این حالت غیر محتمل است. در یک مطالعه با کنترل پلاسبو، شنبلیله تأثیری بر تجمع پلاکتی، فعالیت فیبرینولیتیک یا فیبرینوژن نداشته است.
ترکیبات عصاره خشک بذر شنبلیله
روش مصرف مقدار مصرف معمول این فرآورده یک قرص ۳ بار در روز است. کلیه داروها با تجویز پزشک باید مصرف شوند.
هشدار مصرف در صورت حساسیت به شنبلیله با نخود از مصرف فرآورده جلوگیری کنید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‎‌باشد.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید