داروتو
تصویر  قطره آهن فروکیدز یوروویتال ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره آهن فروکیدز یوروویتال ۳۰ میلی لیتر

قطره آهن فروکیدز یوروویتال ۳۰ میلی لیتر

EuRho Vital FerroKids Drops 30ml

دسته بندی : مکمل کم‌خونی کودک
ویژگی ها

بهبود رشد ذهنی

جذب سریع تر و بیشتر آهن

عوارض گوارشی کمتر

عدم سیاه شدن دندان‌ها

بدون بو و طعم فلزی آهن

پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن در نوزادان و کودکان

76,300 تومان

در بدن انسان حدود ۳ تا ۴ گرم آهن وجود دارد. نیاز بدن به آهن در دوران شیرخوارگی، کودکی، هنگام رشد و بارداری افزایش می‌یابد و متخصصین تغذیه در این دوران مصرف مکمل‌های آهن را در کنار منابع غذایی اصلی توصیه می‌کنند. عنصر آهن در گلبول‎‌های قرمز خون وظیفه نقل و انتقال اکسیژن به بافت‌ها و سلول‌های بدن را بر عهده دارند. در صورتی که بدن دچار کمبود آهن باشد، اکسیژن رسانی به مغز و بافت و عضلات بدن با اختلال مواجه می‌شود. قطره آهن فروکیدز یوروویتال به دلیل دارا بودن ویتامین C سبب می‌شود که آهن بهتر و بیشتر جذب بدن کودکان شود. بعضی از والدین به دلیل ترس از رنگ گرفتن و یا خرابی دندان‌ها، قطره آهن تجویز شده را به درستی به کودک خود نمی‌دهند. درحالیکه مقابله با کمبود آهن فواید بی شماری از جمله پیشگیری از کاهش IQ و هوش و تمرکز بچه‌ها دارد، حتی در مورد پیشگیری از کوتاهی قد کودکان نیز می‌توان وجود این عنصر حیاتی را موثر دانست.

ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از سوء تغذیه

-بهبود رشد ذهنی

-طعم مطلوب

-تقویت رشد جسمی و ذهنی نوزادان و کودکان

-دارای جذب بیشتر آهن به علت وجود ویتامین C

نحوه مصرف: قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید، سپس کودکان زیر ۲ سال روزانه ۱۵ قطره ( ۰.۵ میلی لیتر) و یا مطابق تجویز پزشک مصرف شود. جهت کاهش تاثیر آهن بر سیاه شدن دندان‌ها، توصیه می‌شود قطره آهن را بر روی بخش پشتی زبان ریخته شود و یا پس از مصرف، مقداری مایعات به ویژه آب به نوزاد داده شود.

ترکیبات: آب، فروکتوز، آهن (II) سولفات، اسید آسکوربیک (ویتامین C)، تنظیم کننده اسیدیته تری سدیم سیترات، اسانس انگور فرنگی، عوامل نگهدارنده (سوربات پتاسیم، بنزوات سدیم)، امولسیفایر پلی سوربات ۸۰، شیرین کننده (سیکلامات سدیم، آسه سولفام K، ساخارین)

هشدار مصرف: بیش از میزان توصیه شده دستور پزشک یا داروساز مصرف نشود. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.

عوارض جانبی: احتمال ایجاد واکنش‌های حساسیتی در مصرف آن وجود دارد.

عنوان مشخصه
برند یوروویتال - Eurho Vital
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده هگمتان داروی غرب
تحت لیسانس آلمان
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
عوارض جانبی احتمال ایجاد واکنش‌های حساسیتی در مصرف آن وجود دارد.
ترکیبات آب، فروکتوز، آهن (II) سولفات، اسید آسکوربیک (ویتامین C)، تنظیم کننده اسیدیته تری سدیم سیترات، اسانس انگور فرنگی، عوامل نگهدارنده (سوربات پتاسیم، بنزوات سدیم)، امولسیفایر پلی سوربات ۸۰، شیرین کننده (سیکلامات سدیم، آسه سولفام K، ساخارین)
روش مصرف قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید، سپس کودکان زیر ۲ سال روزانه ۱۵ قطره ( ۰.۵ میلی لیتر) و یا مطابق تجویز پزشک مصرف شود. جهت کاهش تاثیر آهن بر سیاه شدن دندان‌ها، توصیه می‌شود قطره آهن را بر روی بخش پشتی زبان ریخته شود و یا پس از مصرف، مقداری مایعات به ویژه آب به نوزاد داده شود.
هشدار مصرف بیش از میزان توصیه شده دستور پزشک یا داروساز مصرف نشود. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال، دور از نور و در جای خنک و نگهداری شود. پس از باز نمودن در بطری، حتما داخل یخچال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید