داروتو
تصویر  قطره آهن پدیابست ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره آهن پدیابست ۳۰ میلی لیتر

قطره آهن پدیابست ۳۰ میلی لیتر

Pedia Best Iron Drop 30ml

دسته بندی : مکمل کم‌خونی کودک
ویژگی ها

دارای طعم موز

موثر در تامین آهن مورد نیاز روزانه خردسالان و نوزادان

بهبود اشتها و افزایش انرژی

رفع کم خونی

در حال تامین

آهن برای تشکیل هموگلوبین حیاتی بوده و فرآیند انتقال اکسیژن را آسان می‌کند. آهن برای عضلات و متابولیسم سایر بافت‌ها ضروری است. کودکان دچار سوء تغذیه و یا کودکانی که غذاهایی با  کمترین منبع آهن را مصرف می‌کنند و نیز دختران نوجوان در معرض کمبود آهن هستند. از منابع مهم آهن می‌توان به گوشت گوساله، بوقلمون و سایر گوشت‌های قرمز، اسفناج و لوبیاها اشاره کرد. کم خونی ناشی از فقر آهن اثرات جانبی بسیار بدی بر سلامت کودکان می‌گذارد و یکی از ضروری ترین عنصرهای بدن است که در رشد کودکان، سلامت عمومی، بهبود عملکرد مغز و تقویت سیستم ایمنی بسیار مهم است. قطره آهن پدیابست آهن مورد نیاز کودکان را تامین نموده و از کمبود آن جلوگیری می‌کند. این مکمل به دلیل داشتن طعم موزی برای کودکان بسیار مطلوب است و با دارا بودن ویتامین C موجود در ترکیبات خود باعث جذب بهتر و بیشتر آهن می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن و کم خونی

-تامین آهن مورد نیاز بدن کودکان

-دارای طعم موز

-افزایش اشتها

- تولید انرژی

نحوه مصرف: اطفال ۶ ماه تا ۲ سال روزانه ۱ میلی لیتر مصرف کنند. توجه داشته باشید قبل از استفاده بطری را به خوبی تکان دهید. سرنگ را از دهانه، داخل بطری شیشه‌ای وارد کرده و بطری را به صورت برعکس نگهدارید. یک میلی لیتر از مایع را داخل سرنگ بکشید. سپس سرنگ را با احتیاط در دهان کودک قرار داده و خالی نمایید. بعد از استفاده سرنگ را با آب ولرم شستشو داده و سپس کاملا خشک کنید.

ترکیبات: آهن به صورت فومارات، ویتامین E، ویتامین C، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، گلوکز مایع، سدیم بنزوات، اسید سیتریک، سوربیتول، کستر اویل، میکروکریستالین سلولز، زانتان گام، سوکرالز، لسیتین، سدیم سیترات، اسانس موز و آب خالص

هشدار مصرف: جهت مصرف مقادیر بیشتر، حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این محصول جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. محصول حداکثر تا ۳۰ روز مصرف شود. قبل از مصرف قطره آهن در صورت وجود بیماری زمینه‌ای در فرزندتان و یا در صورت استفاده از سایر داروها، با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند پدیابست - Pedia Best
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده الحاوی
تحت لیسانس پرتغال
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۶ ماه تا ۲ سال
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن
ترکیبات آهن به صورت فومارات، ویتامین E، ویتامین C، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، گلوکز مایع، سدیم بنزوات، اسید سیتریک، سوربیتول، کستر اویل، میکروکریستالین سلولز، زانتان گام، سوکرالز، لسیتین، سدیم سیترات، اسانس موز و آب خالص
روش مصرف اطفال ۶ ماه تا ۲ سال روزانه ۱ میلی لیتر مصرف کنند. توجه داشته باشید قبل از استفاده بطری را به خوبی تکان دهید. سرنگ را از دهانه، داخل بطری شیشه‌ای وارد کرده و بطری را به صورت برعکس نگهدارید. یک میلی لیتر از مایع را داخل سرنگ بکشید. سپس سرنگ را با احتیاط در دهان کودک قرار داده و خالی نمایید. بعد از استفاده سرنگ را با آب ولرم شستشو داده و سپس کاملا خشک کنید.
هشدار مصرف جهت مصرف مقادیر بیشتر، حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این محصول جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. محصول حداکثر تا ۳۰ روز مصرف شود. قبل از مصرف قطره آهن در صورت وجود بیماری زمینه‌ای در فرزندتان و یا در صورت استفاده از سایر داروها، با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک (در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد)، دور از گرما و نور نگهداری کرده و از یخ زدگی آن جلوگیری نمایید. بعد از باز شدن آن را در یخچال نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید