داروتو
تصویر  قطره خوراکی اسطوخودوس الیس ۱۵ میلی لیتر
تصویر  قطره خوراکی اسطوخودوس الیس ۱۵ میلی لیتر
تصویر  قطره خوراکی اسطوخودوس الیس ۱۵ میلی لیتر

قطره خوراکی اسطوخودوس الیس ۱۵ میلی لیتر

Elis Lavender Oral Drop 15ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

ضد اضطراب و خواب آور

کمک به افزایش طول مدت خواب

درمان موارد خفیف اضطراب

درمان و رفع بی خوابی

کمک به درمان زود انزالی ناشی از استرس

در حال تامین

اسانس اسطوخودوس با مهار دگرانولاسیون ماست سل‌ها، از واکنش‌های آلرژیکی جلوگیری کرده (همانند آنتی هیستامین‌ها) و اثرات ضد حساسیتی دارد. قطره خوراکی اسطوخودوس الیس تهیه شده از اسانس طبیعی بوده که از آن می‌توانید برای کاهش استرس و اضطراب و بی خوابی و همچنین برای کاهش زودانزالی ناشی از استرس بالا استفاده کنید.

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد اضطراب و خواب آور

-کمک به درمان زود انزالی ناشی از استرس

-کمک به افزایش طول مدت خواب

-درمان موارد خفیف اضطراب

-درمان و رفع بی خوابی

نحوه مصرف: حداکثر روزانه سه مرتبه و هر بار ۱۵ تا ۲۰ قطره در یک استکان آب یا نوشیدنی حل کرده و میل شود. برای درمان انزال زودرس به مدت ۱۴ روز ، هر روز هنگام غروب ۲۰ قطره در یک لیوان آب یا نوشیدنی حل کرده و میل شود.

ترکیبات: لینالول، لینالیل استات، بتا اوسمین، ترپینن

هشدار مصرف: قطره اسطوخودوس الیس نباید بیش از ۲ قطره به ازای هر کیلوگرم وزن بدن مصرف شود. مصرف این فرآورده ممکن است بر توانایی رانندگی و کار با ماشین آلات اثر بگذارد لذا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفته اند نباید رانندگی کنند و یا با ماشین آلات کار کنند. در صورت حساسیت به مواد موثره، هر یک از مواد جانبی و یا گیاه لاوندر از مصرف فرآورده خودداری نمایید. مصرف در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی‌شود. مصرف در کودکان زیر ۱۲ سال بررسی نشده و توصیه نمی‌شود. پس از مصرف در شیشه را محکم ببندید.

عنوان مشخصه
برند الیس - Elis
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایده داروی پارس
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۱۲ سال
موارد مصرف درمان اختلالات خواب
ترکیبات لینالول، لینالیل استات، بتا اوسمین، ترپینن
روش مصرف حداکثر روزانه سه مرتبه و هر بار ۱۵ تا ۲۰ قطره در یک استکان آب یا نوشیدنی حل کرده و میل شود. برای درمان انزال زودرس به مدت ۱۴ روز ، هر روز هنگام غروب ۲۰ قطره در یک لیوان آب یا نوشیدنی حل کرده و میل شود.
هشدار مصرف قطره اسطوخودوس الیس نباید بیش از ۲ قطره به ازای هر کیلوگرم وزن بدن مصرف شود. مصرف این فرآورده ممکن است بر توانایی رانندگی و کار با ماشین آلات اثر بگذارد لذا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفته اند نباید رانندگی کنند و یا با ماشین آلات کار کنند. در صورت حساسیت به مواد موثره، هر یک از مواد جانبی و یا گیاه لاوندر از مصرف فرآورده خودداری نمایید. مصرف در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی‌شود. مصرف در کودکان زیر ۱۲ سال بررسی نشده و توصیه نمی‌شود. پس از مصرف در شیشه را محکم ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری پس از مصرف در بطری را کاملا بسته و در جای خشک و خنک نگهداری نمایید. دور از دسترس کودکان و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید