داروتو
تصویر  قطره چکان ۱ میلی لیتر
تصویر  قطره چکان ۱ میلی لیتر

قطره چکان ۱ میلی لیتر

Dropper glass 1ml

ویژگی ها

دارای درپوش محافظ بخش شیشه‌ای

دارای درجه بندی حک شده بروی بدنه تا ۱ میلی لیتر

استفاده از شیشه براق و درجه یک در تولید آن

ضد آب

در حال تامین

قطره ‌چکان وسیله‌ای برای اندازه گیری دقیق مایعات در حجم بسیار کم است. قطره چکان‌ها از یک لوله باریک شیشه‌ای یا پلاستیکی مدرج شده بر اساس حجم مایعات (میلی لیتر) و یک حباب پلاستیکی یا سیلیکونی قابل ارتجاع در طرف دیگر تشکیل شده‌اند. یک سر لوله مدرج برای ورود و خروج مایع به قطره چکان دارای یک سوراخ ریز است. از قطره چکان معمولا برای خوراندن دارو یا مکمل‌های شربتی به کودکان کوچک و نوزادان استفاده می‌شود. 

‌ویژگی‌های خاص: 

-دارای درپوش محافظ بخش شیشه‌ای

-دارای درجه بندی حک شده بروی بدنه تا ۱ میلی لیتر

-استفاده از شیشه براق و درجه یک در تولید آن

-ضد آب

نحوه مصرف: برای استفاده از قطره چکان، کافی‌ است قطره ‌چکان را از سمت حباب سیلیکونی بگیرید. قطره چکان را از سمت منفذ انتهای قطره چکان در داروی مورد نظر مثل شربت، قطره آهن و … فرو ببرید. با فشردن حباب پلاستیکی، هوای داخل حباب را خارج کنید و پس از رها کردن حباب به سبب خلاء ایجاد شده در قطره چکان، دارو یا مایع مورد نظر از طریق فشار هوای بیرونی به داخل قطره چکان وارد می‌شود. می‌توانید با فشردن حباب قطره چکان، حجم مورد نیاز از دارو را اندازه کرده و سپس دارو را به راحتی در دهان کودک بچکانید.

عنوان مشخصه
برند متفرقه
کشور سازنده ایران
نوع محصول قطره چکان
روش مصرف برای استفاده از قطره چکان، کافی‌ است قطره ‌چکان را از سمت حباب سیلیکونی بگیرید. قطره چکان را از سمت منفذ انتهای قطره چکان در داروی مورد نظر مثل شربت، قطره آهن و … فرو ببرید. با فشردن حباب پلاستیکی، هوای داخل حباب را خارج کنید و پس از رها کردن حباب به سبب خلاء ایجاد شده در قطره چکان، دارو یا مایع مورد نظر از طریق فشار هوای بیرونی به داخل قطره چکان وارد می‌شود. می‌توانید با فشردن حباب قطره چکان، حجم مورد نیاز از دارو را اندازه کرده و سپس دارو را به راحتی در دهان کودک بچکانید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید