داروتو
تصویر  قوزبند مدل ۷۰۰۵ پین مد سایز مدیوم
تصویر  قوزبند مدل ۷۰۰۵ پین مد سایز مدیوم

قوزبند مدل ۷۰۰۵ پین مد سایز مدیوم

Pin Med Clavicle Brace Code 7005 Medium

دسته بندی : قوز بند
ویژگی ها

سایز مدیوم

جنس نئوپرن

جلوگیری از افتادگی شانه

از بین برنده قوز کمر

استفاده راحت و آسان

قابل شستشو با دست

ثابت نگه داشتن ستون فقرات در حین راه رفتن، ایستادن و نشستن

در حال تامین

قوزبند نقش بسیار مهمی برای افراد دارای مشکلات عضلانی به خصوص شانه و ستون فقرات است. شاید کار شما طوری باشد که باید به طور دائم خم و راست شوید و متوجه تغییر در شرایط فیزیکی بدن و نوع نشستن و ایستادن خود نباشید و همواره پشت خود را موقع کار و یا نشستن خم کنید، این کار به مرور زمان می‌تواند بر روی عضلات بدن شما تأثیر گذاشته و باعث خم شدن کمر و ایجاد کمر درد شود. قوزبند مدل ۷۰۰۵ پین مد از خمیدگی پشت یا افتادگی شانه‌ها جلوگیری می‌نماید. به علاوه با استفاده از این قوزبند حجم تنفس افزایش یافته و نگهداری تنه در وضعیت صحیح و حالت مناسب قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های منحصر به فرد قوزبند پین مد قابلیت تنظیم آن جهت کاربردهای مورد نظر است. این محصول بسیار راحت بوده و سگک آن آزاری به پوست مصرف کننده وارد نمی‌کند. لازم به ذکر است شما می‌توانید از این محصول ضد حساسیت و قابل شستشو در زیر لباس نیز استفاده نمایید.

ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از افتادگی شانه

-از بین برنده قوز کمر

-استفاده راحت و آسان

-قابل تنظیم جهت اعمال نیروی مطلوب

-ثابت نگه داشتن ستون فقرات در حین راه رفتن، ایستادن و نشستن

نحوه مصرف: بندها را توسط تسمه کشیده و ببندید. سپس انتهای هر بند را با یک دست بگیرید و تا جایی که بریس تنگ شده باشد و شانه‌ها حالت صحیح داشته باشند، آن‌ها را بکشید.

هشدار مصرف: استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. در صورتی که قوزبند توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده شود، نباید به وسیله فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد. با تشخیص و تجویز پزشک استفاده شود.

سایزها: سایز اسمال= ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر، سایز مدیوم= ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر، سایز لارج= ۹۰ تا ۱۰۵ سانتی متر، سایز ایکس لارج= ۱۰۵ تا ۱۲۰ سانتی متر

عنوان مشخصه
برند پین مد - Pin Med
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده جهان طب گستر مبنا
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول قوز بند
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز M
جنس نئوپرن
قابل استفاده برای شانه و کتف
موارد مصرف جلوگیری از افتادگی شانه
روش مصرف بندها را توسط تسمه کشیده و ببندید. سپس انتهای هر بند را با یک دست بگیرید و تا جایی که بریس تنگ شده باشد و شانه‌ها حالت صحیح داشته باشند، آن‌ها را بکشید.
هشدار مصرف استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. در صورتی که قوزبند توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده شود، نباید به وسیله فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد. با تشخیص و تجویز پزشک استفاده شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری جهت تمیز کردن محصول، آن را با آب سرد و صابون شسته و روی سطح صاف پهن کنید. از چلاندن محصول و قرار دادن آن در ماشین لباسشوئی خودداری کنید. محصول را در هوای آزاد و در درجه دمای نرمال نگهداری کنید. از قرار دادن محصول در برابر حرارت خودداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید