داروتو
تصویر  قوزک بند آتل‌دار نئوپرن کد ۱۰۰۸ اپو سایز ایکس لارج
تصویر  قوزک بند آتل‌دار نئوپرن کد ۱۰۰۸ اپو سایز ایکس لارج

قوزک بند آتل‌دار نئوپرن کد ۱۰۰۸ اپو سایز ایکس لارج

Oppo Neoprene Splint Ankle Brace Code 1008 XL

دسته بندی : قوزک بند طبی
ویژگی ها

سایز ایکس لارج

مناسب استفاده هر دو پای راست و چپ

باز بودن پاشنه و قسمت جلویی

آتل قابل جدا شدن در موارد عدم نیاز به فشار اضافی

کاهش دردهای ناشی از خشکلی مفصل

عملکرد پیچشی مشابه با تاندون پا

وارد کردن فشار مطلوب بر مچ‌های ضعیف

کاهش درد ناشی از کشیدگی یا گرفتگی عضلات

در حال تامین

قوزک پا با توجه به قرارگیری در معرض انواع آسیب‌ها نیاز است تا تحت حفاظت شدید قرار گرفته و هر چه سریع تر درمان شود. پیچ ‌خوردگی یکی از این آسیب‌ها به شمار رفته که می‌تواند پیچ ‌خوردگی به سمت داخل و یا عموما به سمت خارج پا رخ دهد که بسیار درناک بوده و باعث نگرانی خواهد شد. قوزک بند آتل‌دار نئوپرن کد ۱۰۰۸ اپو سایز ایکس لارج از جمله راهکارهایی است که برای درمان استفاده شده و می‌تواند حرکت مفصل پا را کنترل کرده و در مواقع لزوم ثابت نگه دارد. از ویژگی‌های مثبت این قوزک بند پاشنه باز بودن آن و درنتیجه فیت شدن پا در آن بوده و می‌تواند از فشاراضافی برروی تاندون آشیل جلوگیری کند. برروی این قوزک بند یک عدد آتل چسبی وجود دارد که می‌توانید در مواقع عدم نیاز به فشار مازاد، آن را جدا کنید. به علاوه قسمت جلویی باز بوده و حرکات انگشت پا را محدود نخواهد کرد و فنر‌های انعطاف پذیر تعبیه شده در ۲ طرف باعث تقویت مچ پا شده و ساختار نئوپرنی آن مچ پا را گرم نگه می‌دارد.

ویژگی‌های خاص:

-قابل استفاده پس از عمل جراحی مچ پا

-بسیار سبک

-قابل استفاده در کفش

-مناسب برای استفاده هر دو پای راست و چپ

-دارای پارچه نئوپرن و ضد حساسیت

نحوه مصرف: در ابتدا با شل کردن بند‌ها پا را در داخل قوزک بند و پاشنه را در قسمت قفل پاشنه قرار دهید. دو بند بالایی را محکم ببندید. بند سفید رنگ را از وسط، زیر پا قرار دهید به طوری که از ۲ طرف به یک اندازه مساوی باشد و چسب به زیر قوزک بند بچسبد. یک طرف بند را به صورت مورب به روی پا و دور مچ پا تا حدودی محکم بپیچانید تا کمی فشار وارد شود و سپس طرف بعدی بند را نیز به همین صورت ببندید.

ترکیبات: ۷۰% نئوپرن، ۱۵% نایلون، ۱۵% پنبه

هشدار مصرف: استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. این قوزک بند به منظور تقویت مچ پاها تهیه شده، لطفا برای مصارف دیگر از آن استفاده نکنید. در صورت بروز هر نوع حساسیت، قوزک بند را در آورده و با پزشک مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند اپو - Oppo
کشور سازنده تایوان - چین تایپه
کشور صاحب برند آمریکا
نوع محصول قوزک بند
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز XL
قابل استفاده برای مچ پا
موارد مصرف بی ثباتی مچ پا، پیچ خوردگی مکرر مچ پا، التهاب تاندون آشیل
ترکیبات ۷۰% نئوپرن، ۱۵% نایلون، ۱۵% پنبه
روش مصرف در ابتدا با شل کردن بند‌ها پا را در داخل قوزک بند و پاشنه را در قسمت قفل پاشنه قرار دهید. دو بند بالایی را محکم ببندید. بند سفید رنگ را از وسط، زیر پا قرار دهید به طوری که از ۲ طرف به یک اندازه مساوی باشد و چسب به زیر قوزک بند بچسبد. یک طرف بند را به صورت مورب به روی پا و دور مچ پا تا حدودی محکم بپیچانید تا کمی فشار وارد شود و سپس طرف بعدی بند را نیز به همین صورت ببندید.
هشدار مصرف استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. این قوزک بند به منظور تقویت مچ پاها تهیه شده، لطفا برای مصارف دیگر از آن استفاده نکنید. در صورت بروز هر نوع حساسیت، قوزک بند را در آورده و با پزشک مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری جهت تمیز کردن محصول، آن را با آب سرد و صابون شسته و روی سطح صاف پهن کنید. از چلاندن محصول و قرار دادن آن در ماشین لباسشوئی خودداری کنید. محصول را در هوای آزاد و در درجه دمای نرمال نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید