داروتو
تصویر  لوسیون مو بستنی بیسکویتی بدون آبکشی بیول ۲۵۰ میلی لیتر

لوسیون مو بستنی بیسکویتی بدون آبکشی بیول ۲۵۰ میلی لیتر

Biol Hair Lotion Ice Cream Biscuit 250ml

دسته بندی : ماسک کراتینه
ویژگی ها

مناسب انواع مو

 بدون آبکشی

ترمیم کننده مو

استحکام بخش مو

آبرسان فوق العاده قوی

حاوی پروتئین هیدرولیز شده و کلاژن غنی شده با کراتین هیدرولیز شده

حاوی روغن هسته انگور، آرگان، زیتون، عصاره جوانه گندم و آلوئه ورا

104,300 تومان

داشتن موهایی سالم و شاداب حق هر انسانی است، این سلامت می‌تواند با تغذیه ناصحیح و غیر اصولی، کمبود وقت ورزش در برنامه زندگی اکثر ما، تاثیر منفی انواع شوینده‌ها و حتی درجه نامناسب آب حمام در کنار تنوع‌های آرایشی از جمله رنگ کردن، دکلره، صاف و یا فر کردن موها و … به خطر بیافتد. لوسیون مو بستنی بیسکویتی بدون آبکشی بیول با بهره گیری از عصاره‌ها و روغن‌های حیات بخش در خالص ‌ترین حالت آن‌ها، به اکسیری برای احیا و مراقبت از تارهای مو پس از استحمام بدل گشته است. شی باتر مغذی و آبرسان پوست و مو به بوده و آلوئه ‌ورا سرشار از نیاسین و احیا کننده سلولی مو است. با بهره گیری از قدرت ویتامینه این دو عصاره و عناصر معدنی روی، مس و پتاسیم، تقویت و تغذیه مو را در پی خواهد داشت. روغن هسته انگور، زیتون و آرگان نیز برای احیا تارهای مو بسیار مناسب هستند. در کنار ترکیب فوق، پکیجی ایده‌آل برای تقویت و آبرسانی موی رنگ شده و آسیب دیده هستند.

‌ویژگی‌های خاص:

-استحکام بخش مو

-آبرسان فوق العاده قوی

-حاوی عصاره جوانه گندم و آلوئه ورا

-حاوی روغن هسته انگور، آرگان و زیتون

-حاوی پروتئین هیدرولیز شده و کلاژن غنی شده با کراتین هیدرولیز شده

نحوه مصرف: پس از شستشو و خشک نمودن تارهای مو، لوسیون مو بستنی بیسکویتی بیول را بر روی تارهای مو استفاده کنید و با دست و یا شانه ساقه‌های مو را ماساژ دهید و فرم دلخواه را روی مو ایجاد نمایید. پس از استفاده از لوسیون نیازی به آبکشی موهای سر وجود ندارد. لازم به ذکر است این محصول دارای قدرت نگهدارندگی بر روی مو نیست.

ترکیبات: روغن هسته انگور، روغن آراگان، روغن زیتون، عصاره جوانه گندم، عصاره آلوئه ورا، شی باتر، کراتین هیدرولیز شده، پروتئین هیدرولیز شده، کلاژن هیدرولیز شده، ستئاریل الکل، دکسپانتول، ویتامین E، نگهدارنده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاله نور
به سفارش شکوفا منش
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن هسته انگور، آرگان، زیتون، عصاره جوانه گندم و آلوئه ورا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف تقویت کننده مو
ترکیبات روغن هسته انگور، روغن آراگان، روغن زیتون، عصاره جوانه گندم، عصاره آلوئه ورا، شی باتر، کراتین هیدرولیز شده، پروتئین هیدرولیز شده، کلاژن هیدرولیز شده، ستئاریل الکل، دکسپانتول، ویتامین E، نگهدارنده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه
روش مصرف پس از شستشو و خشک نمودن تارهای مو، لوسیون مو بستنی بیسکویتی بیول را بر روی تارهای مو استفاده کنید و با دست و یا شانه ساقه‌های مو را ماساژ دهید و فرم دلخواه را روی مو ایجاد نمایید. پس از استفاده از لوسیون نیازی به آبکشی موهای سر وجود ندارد. لازم به ذکر است این محصول دارای قدرت نگهدارندگی بر روی مو نیست.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید