داروتو
تصویر  ماسک سه لایه وارداتی ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه وارداتی ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه وارداتی ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه وارداتی ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه وارداتی ۵۰ عددی

ماسک سه لایه وارداتی ۵۰ عددی

Three Layer Face Mask 50pcs

دسته بندی : ماسک و شیلد
ویژگی ها

ساخت چین

دارای فیکسر بینی

قابلیت بالای تصفیه هوا

نصب کش در پشت گوش

سه لایه با کیفیت بسیار بالا

ضد حساسیت و طراحی مناسب

در حال تامین

امروزه با شیوع بیماری‌های ویروسی مانند کرونا و آنفولانزا رعایت بهداشت و مراقبت‌های فردی پیش از پیش اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده. ماسک که یک عامل اصلی جهت حفظ سلامت است از بروز ویروس و ذرات ریز بیماری‌ زا جلوگیری می‌کند. تمامی افراد جامعه اعم از کارمند، کارگر و به خصوص کسانی که در محیط‌های بهداشتی درمانی کار می‌کنند مرتبا در خطر ابتلا به ویروس هستند. در نتیجه استفاده از ماسک‌ها که با انواع لایه‌‌ها در برابر باکتری‌ها عایق هستند امری ضروری محسوب می‌شود. به همین دلیل ماسک سه لایه خارجی یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از ورود ویروس‌ها مانند ویروس کرونا است. لایه داخلی این ماسک از پارچه بدون بافت و لطیف اسپان باند است که روی صورت و جلوی دهان و بینی قرار می‌گیرد. لایه داخلی یا همان لایه وسطی این ماسک از پارچه بدون بافت ملت بون است که فیلتر ماسک است که این قسمت اصلی ترین عایق در برابر انتقال باکتری‌ها و عوامل آلاینده محیطی به حساب می‌آید.

ویژگی‌های خاص:

-تمام پرس

-دارای فیکسر بینی

-رنگ بندی متنوع

-سهولت در تنفس

-دارای کش ضد حساسیت

-یک لایه میانی از جنس ملت بلون

نحوه مصرف: ابتدا دستان خود را بشویید، سپس کش‌های ماسک را پشت گوش انداخته و فیکسر بینی را روی صورت خود تنظیم کنید. بعد از استفاده آن را در سطل زباله بیندازید.

هشدار مصرف: ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.

عنوان مشخصه
کشور سازنده چین
نوع محصول ماسک
تعداد 50
سایز 175*95 میلی متر
موارد مصرف ماسک تنفسی
روش مصرف ابتدا دستان خود را بشویید، سپس کش‌های ماسک را پشت گوش انداخته و فیکسر بینی را روی صورت خود تنظیم کنید. بعد از استفاده آن را در سطل زباله بیندازید.
هشدار مصرف ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید