داروتو
تصویر  ماسک مو موهای رنگ شده انار دیترون 400 میلی لیتر
تصویر  ماسک مو موهای رنگ شده انار دیترون 400 میلی لیتر

ماسک مو موهای رنگ شده انار دیترون 400 میلی لیتر

Ditron Pomegranate Color Hair Mask 400 ml

دسته بندی : نرم‌کننده موی وز
ویژگی ها

دارای خاصیت نرم‌کنندگی

ترمیم‌کننده و درخشان‌کننده ساقه مو

 دارای شوینده مناسب با موهای رنگ‌شده

تثبیت و حفظ رنگ موها

درمان موخوره و آسیب های وارد شده به مو

در حال تامین

مو‌ها به مرور زمان دچار مشکلاتی از قبیل شکنندکی، نازکی ساقه‌ها، موخوره و ... می‌شوند و به همین دلیل نیاز به مواد حفاظتی از جمله ماسک مو موهای رنگ شده انار دیترون برای حفاظت از آنها به شدت احساس میشود. به علاوه موهایی که رنگ می‌شوند به دلیل ترکیبات شیمیایی امکان دارد در معرض آسیبات بیشتری باشند. ماسک موی موهای رنگ شده انار، دارای خاصیت نرم‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی موها، با دارا بودن ترکیبات تانن و پونیکالاژین باعث درخشندگی و جلوگیری از کدر شدن رنگ موها و تثبیت رنگ مو خواهد شد . ماسک موی موهای رنگ شده دیترون برای ثابت نگه داشتن رنگ موها از پلیمر‌های سیلیکونی و کواترنیزه بهره می‌برد که استفاده از آن سبب درخشندگی و نرمی و لطافت موهای شما خواهد شد. شوینده هایی که در این ماسک مو استفاده شده برای ثابت ماندن رنگ مو مفید بوده و فیلتر‌های نور آفتاب موجود در ماسک موی انار دیترون از رنگ مو محافظت خواهد کرد. جهت حفاظت از موهای آسیب دیده و ترمیم تارموها بهتر است از ماسک موی انار دیترون کمک بگیرید.  

ویژگی‌های خاص:

-محافظت از موهای رنگ‌شده

-محافظت و ترمیم موهای دارای موخوره

-حفظ درخشندگی و لطافت مو

-جلوگیری از کدر‌شدن ساقه موها

-ثابت نگه داشتن رنگ موها

-ایجاد نرمی و لطافت درساقه مو

روش مصرف: پس از شستشوی موها در آخر مقدار مناسبی از ماسک مو را به روی ساقه موها زده و به مدت 4 دقیقه به همه‌ی قسمت‌های ساقه مو بزنید و سپس آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسرین، ستیل الکل، پارافین مایع، آلکیل آمیدو پروپیل بتائین، سترمونیوم کلراید، سدیم PCA، سیکلو پنتاسیلوکسان، آلفا توکوفرول استات(ویتامین E)، عصاره انار، EDTA، متیل کلراید ایزوتیازولین و متیل ایزوتیازولین، لاکتیک اسید، رنگ CI۱۴۷۲۰ ،CI۱۹۱۴۰

هشدار مصرف: از برخورد محصول با چشم و جای زخم جلوگیری کنید . در صورت ناسازگار بودن با موها و یا بروز حساسیت مصرف را قطع نمایید.

عنوان مشخصه
برند دیترون - Ditron
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امین پاک سایه
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول ماسک مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره انار، ویتامین E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسرین، ستیل الکل، پارافین مایع، آلکیل آمیدو پروپیل بتائین، سترمونیوم کلراید، سدیم PCA، سیکلو پنتاسیلوکسان، آلفا توکوفرول استات(ویتامین E)، عصاره انار، EDTA، متیل کلراید ایزوتیازولین و متیل ایزوتیازولین، لاکتیک اسید، رنگ CI۱۴۷۲۰ ،CI۱۹۱۴۰
روش مصرف پس از شستشوی موها در آخر مقدار مناسبی از ماسک مو را به روی ساقه موها زده و به مدت 4 دقیقه به همه‌ی قسمت‌های ساقه مو بزنید و سپس آبکشی نمایید.
هشدار مصرف فقط برای مصارف خارجی استفاده گردد.از برخورد محصول با چشم و جای زخم جلوگیری کنید . در صورت ناسازگار بودن با موها و یا بروز حساسیت مصرف را قطع نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور مستقیم خورشید و در دمای 20 تا 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود
شماره مجوز ۵۶/۱۸۰۳۱
کد بهداشتی ۱۴۵۳

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید