داروتو
تصویر  ماسک N95 فیلتر دار پنج لایه تک عددی
تصویر  ماسک N95 فیلتر دار پنج لایه تک عددی
تصویر  ماسک N95 فیلتر دار پنج لایه تک عددی

ماسک N95 فیلتر دار پنج لایه تک عددی

Five Layer N95 Face Mask 1pcs

دسته بندی : ماسک و شیلد
ویژگی ها

پنج لایه

دارای فیلتر

مقاوم در برابر رشد و نمو باکتری

دارای فیکسر بینی برای استفاده آسان

جذب آلودگی‌ها و عبور هوای مناسب

در حال تامین

بهتر است بدانید که فاکتورهای زیادی بر میزان اثر بخشی ماسک اثر می‌گذارند که یکی از آن‌ها تعداد لایه‌های ماسک است. ماسک N95 فیلتر دار پنج لایه برای مهار مواد مضر به سیستم تنفسی از طریق دهان و بینی استفاده می‌شود. این ماسک دارای گیره برای استفاده آسان است و روی صورت شما به صورت کامل قرار گیرد. شکل سه بعدی ماسک متناسب با ارگونومی صورت شما طراحی شده است تا از یک تناسب مطمئن و افزایش قابلیت تنفس ماسک، بهبود نفوذ پذیری هوا و راحت تر پوشیدن و تنفس استفاده کند.

ویژگی‌های خاص:

-تمام پرس

-دارای فیکسر بینی

-رنگ بندی متنوع

-سهولت در تنفس

-دارای کش ضد حساسیت

-نفوذ ناپذیری بالا

نحوه مصرف: ابتدا دستان خود را بشویید، سپس کش‌های ماسک را پشت گوش انداخته و فیکسر بینی را روی صورت خود تنظیم کنید. بعد از استفاده آن را در سطل زباله بیندازید.

هشدار مصرف: ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.

عنوان مشخصه
کشور سازنده ایران
نوع محصول ماسک
تعداد 1
موارد مصرف ماسک تنفسی
روش مصرف ابتدا دستان خود را بشویید، سپس کش‌های ماسک را پشت گوش انداخته و فیکسر بینی را روی صورت خود تنظیم کنید. بعد از استفاده آن را در سطل زباله بیندازید.
هشدار مصرف ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید