داروتو
پاس باند مدل کوتاه تا آرنج چاق و تنومند سی
پاس باند مدل کوتاه تا آرنج چاق و تنومند سی

محافظ باند گچی و پانسمان مدل C کوتاه تا آرنج چاق و تنومند پاس باند

Pas Band Cast & Bandage Protector Model C

ویژگی ها

دارای طول ۶۰ سانتی متری

اندازه دور عضو ۳۵ سانتی متر

اندازه حفره ورودی ۴.۳ سانتی متر

جلوگیری از ورود آب و گچ

قابل استفاده به دفعات 

270,000 تومان

محافظ باند گچی و پانسمان مدل C کوتاه تا آرنج چاق و تنومند پاس باند، برای افرادی که دست آن‌ها دچار آسیب و شکستگی شده است و می‌بایست مدت زمانی در گچ و یا پانسمان قرار بگیرد بسیار مناسب است. این پاس باند محافظ مناسبی برای گچ دست است و مانع نفوذ آب به داخل آن خواهد شد. در نتیجه افراد می‌توانند با استفاده از این محافظ پاس باند به راحتی استحمام کنند. به علاوه از این محافظ می‌توان چندین بار استفاده نمود. طول این مدل پاس باند ۶۰ سانتی متر در نظر گرفته شده است. اندازه دور عضو آن نیز ۳۵ سانتی متر و اندازه حفره ورودی آن ۴.۳ سانتی متر طراحی شده است.

ویژگی‌های خاص:

-ممانعت از نفوذ آب به داخل گچ و یا پانسمان دست

-چند بار مصرف

-دارای طول ۶۰ سانتی متری

-اندازه دور عضو ۳۵ سانتی متر

-اندازه حفره ورودی ۴.۳ سانتی متر

نحوه مصرف: ابتدا می‌بایست لبه‌های تیز باند گچی را با استفاده از سوهان صاف کنید تا موجب پارگی محافظ پاس باند نشود. حلقه محافظ را با دست دیگر گرفته و به درون دست هدایت کنید. آن را تا انتهای باند گچی و یا پانسمان دست خود بالا ببرید به گونه‌ای که آن را به طور کامل بپوشاند. سپس لبه‌های حلقه را به سمت پایین بکشید تا آب به درون آن راه پیدا نکند. برای خارج کردن محافظ از حلقه پلاستیکی آن کمک بگیرید. قبل از خارج کردن محافظ دیافراگم آن را به طور کامل خشک کنید تا موجب خیس شدن گچ و پانسمان دست نشود. اگر در صورت خارج کردن محافظ از قسمت پوشش پلاستیکی آن را بکشید احتمال جدا شدن آن از حلقه وجود دارد.

هشدار مصرف: پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد. این محصول به منظور محافظت از قسمت‌های مختلف دست و پا در موارد شکستگی، سوختگی، جراحی، حساسیت‌های پوستی و … است. چنانچه از وان حمام استفاده می‌کنید روی حلقه پلاستیکی فشار نیاورید زیرا ممکن است آب به داخل نفوذ کند. چنانچه کودکان از این کالا استفاده می‌کنند، مراقبت والدین ضروری است. به منظور رعایت نکات بهداشتی، استفاده شخصی شود.

عنوان مشخصه
برند پاس باند - Pas Band
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تجهیز طب فن آوران
نوع محصول محافظ باند گچی و پانسمان
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
جنس پلاستیک
قابل استفاده برای دست
موارد مصرف جلوگیری از خیس شدن گچ یا پانسمان
روش مصرف ابتدا می‌بایست لبه‌های تیز باند گچی را با استفاده از سوهان صاف کنید تا موجب پارگی محافظ پاس باند نشود. حلقه محافظ را با دست دیگر گرفته و به درون دست هدایت کنید. آن را تا انتهای باند گچی و یا پانسمان دست خود بالا ببرید به گونه‌ای که آن را به طور کامل بپوشاند. سپس لبه‌های حلقه را به سمت پایین بکشید تا آب به درون آن راه پیدا نکند. برای خارج کردن محافظ از حلقه پلاستیکی آن کمک بگیرید. قبل از خارج کردن محافظ دیافراگم آن را به طور کامل خشک کنید تا موجب خیس شدن گچ و پانسمان دست نشود. اگر در صورت خارج کردن محافظ از قسمت پوشش پلاستیکی آن را بکشید احتمال جدا شدن آن از حلقه وجود دارد.
هشدار مصرف پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد. این محصول به منظور محافظت از قسمت‌های مختلف دست و پا در موارد شکستگی، سوختگی، جراحی، حساسیت‌های پوستی و … است. چنانچه از وان حمام استفاده می‌کنید روی حلقه پلاستیکی فشار نیاورید زیرا ممکن است آب به داخل نفوذ کند. چنانچه کودکان از این کالا استفاده می‌کنند، مراقبت والدین ضروری است. به منظور رعایت نکات بهداشتی، استفاده شخصی شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید