داروتو
پاس باند مدل پا تا زانو چاق و تنومند  اف
پاس باند مدل پا تا زانو چاق و تنومند  اف

محافظ باند گچی و پانسمان مدل F پا تا زانو چاق و تنومند پاس باند

Pas Band Cast & Bandage Protector Model F

دسته بندی : تجهیزات پزشکی
ویژگی ها

قابلیت استفاده به دفعات 

ممانعت از ورود آب و مایعات به داخل گچ 

حداکثر اندازه دور عضو ۴۸ سانتی متر

طول محافظ ۶۰ سانتی متر

حفره ورودی ۶ سانتی متر

در حال تامین

محافظ باند گچی و پانسمان مدل F پا تا زانو چاق و تنومند پاس باند، برای افرادی که پای آن‌ها دچار سوختگی و شکستگی شده است و لازم است مدت زمانی در گچ و یا پانسمان قرار بگیرد بسیار مناسب است. این پاس باند محافظ مناسبی برای گچ پا است و مانع نفوذ آب به داخل آن خواهد شد. در نتیجه افراد می‌توانند با استفاده از این محافظ با آسودگی خاطر استحمام کنند. همچنین این محافظ را می‌توان چندین بار مورد استفاده قرار داد. در این محافظ از جنسی ضد آب استفاده شده است تا در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم باشد و گچ و پانسمان را خیس نکند.

ویژگی‌های خاص:

-ممانعت از نفوذ آب به داخل گچ و یا پانسمان پا

-چند بار مصرف

-حداکثر اندازه دور عضو ۴۸ سانتی متر

-طول محافظ ۶۰ سانتی متر

-حفره ورودی ۶ سانتی متر

نحوه مصرف: لبه‌های ناهموار و تیز باند گچی را با سوهان صاف کنید. حلقه پلاستیکی را با یک دست نگه داشته و به آرامی تا انتهای باند گچی بکشید، به طوری که باند کاملاً پوشانده شود. حلقه پلاستیکی را به سمت باند گچی پایین بکشید تا آب بندی شود. دیافراگم را قبل از خارج شدن حتما خشک کنید تا باند گچی را خیس نکند. چنانچه برای خارج کردن به جای حلقه از سمت پوشش پلاستیکی کشیده شود، امکان جدا شدن از حلقه وجود دارد.

هشدار مصرف: پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد. این محصول به منظور محافظت از قسمت‌های مختلف دست و پا در موارد شکستگی، سوختگی، جراحی، حساسیت‌های پوستی و … است. چنانچه از وان حمام استفاده می‌کنید روی حلقه پلاستیکی فشار نیاورید زیرا ممکن است آب به داخل نفوذ کند. چنانچه کودکان از این کالا استفاده می‌کنند، مراقبت والدین ضروری است. به منظور رعایت نکات بهداشتی، استفاده شخصی شود.

عنوان مشخصه
برند پاس باند - Pas Band
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تجهیز طب فن آوران
نوع محصول محافظ باند گچی و پانسمان
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
جنس پلاستیک
قابل استفاده برای پا
موارد مصرف ممانعت از ورود آب به داخل گچ یا پانسمان
روش مصرف لبه‌های ناهموار و تیز باند گچی را با سوهان صاف کنید. حلقه پلاستیکی را با یک دست نگه داشته و به آرامی تا انتهای باند گچی بکشید، به طوری که باند کاملاً پوشانده شود. حلقه پلاستیکی را به سمت باند گچی پایین بکشید تا آب بندی شود. دیافراگم را قبل از خارج شدن حتما خشک کنید تا باند گچی را خیس نکند. چنانچه برای خارج کردن به جای حلقه از سمت پوشش پلاستیکی کشیده شود، امکان جدا شدن از حلقه وجود دارد.
هشدار مصرف پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد. این محصول به منظور محافظت از قسمت‌های مختلف دست و پا در موارد شکستگی، سوختگی، جراحی، حساسیت‌های پوستی و … است. چنانچه از وان حمام استفاده می‌کنید روی حلقه پلاستیکی فشار نیاورید زیرا ممکن است آب به داخل نفوذ کند. چنانچه کودکان از این کالا استفاده می‌کنند، مراقبت والدین ضروری است. به منظور رعایت نکات بهداشتی، استفاده شخصی شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید