داروتو
تصویر  محلول تقویت کننده و نرم کننده مو جیمی ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  محلول تقویت کننده و نرم کننده مو جیمی ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  محلول تقویت کننده و نرم کننده مو جیمی ۲۵۰ میلی لیتر

محلول تقویت کننده و نرم کننده مو جیمی ۲۵۰ میلی لیتر

Jimy Hair Milk Spray 250ml

ویژگی ها

مناسب انواع مو

ترمیم کننده

نرم کننده 

حجم دهنده

مرطوب کننده

حفظ حالت مو

افزایش استقامت مو

درخشان کننده مغذی

در حال تامین

داشتن موهای درخشان و سالم، یکی از فاکتورهای مهم زیبایی است. خوشبختانه در سال‌های اخیر، محصولات آرایشی و بهداشتی مناسبی برای کمک به محافظت و حفظ زیبایی مو، وارد بازار شده‌اند. محلول تقویت کننده و نرم کننده مو جیمی با خاصیت ترمیم کنندگی که داشته آسیب‌های مو را از بین برده و باعث سلامتی و زیبایی موهایتان می‌گردد و رطوبت و نرمی مورد نیاز مو را تامین و باعث بهبود خشکی آن می‌شود. این اسپری حالت پذیری موها را افزایش داده و باعث تسهیل بخشیدن شانه پذیری موهایتان می‌گردد، همچنین حجم موها را بیشتر کرده و گره آن‌ها را باز می‌کند، سبب درخشش و شفافیت موهایتان گردیده و از آن‌ها محافظت می‌کند. 

‌ویژگی‌های خاص:

-رفع مو خوره

-محافظ گرمایی

-محافظ اشعه UV

-بهبود شانه پذیری

-باز کننده گره‌های مو

-خنثی کننده اکتریسیته ساکن

-صاف و ابریشمی نمودن مو

-محافظت از عوامل مضر و آلودگی‌های محیطی

نحوه مصرف: قبل از مصرف تکان داده، به طور مستقیم بر روی موهای خشک یا مرطوب اسپری نموده و سپس شانه کنید. پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد.

ترکیبات: آب دیونیزه، ستریمونیوم کلراید، سئاریل الکل، آمودایمتیکون، تری دست-۱۲ و ستریمونیوم کلراید، مخلوط C14-22 الکل و C12-20 الکیل گلیکوزید، گلیسیرین، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده، بهنترمونیوم کلراید، روغن کرچک، پروتئین گندم هیدرولیز شده، روغن جوجوبا، مخلوط دیازولیدینیل اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربات، پانتنول، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اسید سیتریک، توکوفریل استات، روغن آرگان، کراتین هیدرولیزه شده و اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس محصول با ریشه‌ی مو اجتناب شود.

عنوان مشخصه
برند جیمی - Jimy
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاله نور
تحت لیسانس آلمان
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف تقویت کننده و نرم کننده
ترکیبات آب دیونیزه، ستریمونیوم کلراید، سئاریل الکل، آمودایمتیکون، تری دست-۱۲ و ستریمونیوم کلراید، مخلوط C14-22 الکل و C12-20 الکیل گلیکوزید، گلیسیرین، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده، بهنترمونیوم کلراید، روغن کرچک، پروتئین گندم هیدرولیز شده، روغن جوجوبا، مخلوط دیازولیدینیل اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربات، پانتنول، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اسید سیتریک، توکوفریل استات، روغن آرگان، کراتین هیدرولیزه شده و اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف قبل از مصرف تکان داده، به طور مستقیم بر روی موهای خشک یا مرطوب اسپری نموده و سپس شانه کنید. پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد.
هشدار مصرف فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس محصول با ریشه‌ی مو اجتناب شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید