داروتو
محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب آردن بیوتی
محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب آردن بیوتی

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب آردن بیوتی ۱۲۰ میلی لیتر

Ardene Beauty Eye & Lip Make Up Remover 120ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های معمولی و حساس

فاقد اسانس

پاک کننده آرایش‌های ضد آب و ماندگار

بدون ایجاد خشکی و حساسیت پوستی

برطرف کننده آثار خشکی و جلوگیری از چروک

مرطوب کننده و نرم کننده پوست اطراف چشم و لب

در حال تامین

محلول پاک کننده دوفاز آرایش چشم و لب آردن می‌تواند آرایش‌های سنگین و ضد آب را به راحتی پاک کند. پاک کننده آرایش چشم و لب آردن بیوتی باعث نرمی و حفظ رطوبت پوست حساس دور چشم و لب می‌شود و همچنین از ایجاد چین و چروک‌های ناشی از خشکی جلوگیری می‌کند. ترکیبات این محصول تسکین دهنده و التیام بخش است و آثار خستگی یک روز طولانی را از بین می‌برد. همانطور که می‌دانید از اصلی ‌ترین و پایه ‌ترین اقدامات برای داشتن پوستی شفاف و درخشان، باز نمودن راه تنفس سلول‌های پوست است. یکی از حساس ‌ترین قسمت‌های صورت چشم‌ها هستند. برای پاک کردن آرایش چشم، به علت پوست حساس اطراف آن، باید از پاک کننده‌هایی است که علاوه بر قدرت پاک کنندگی مطلوب به پوست حساس چشم آسیب نزند استفاده کنیم. برند آردن با توجه به این حساسیت، اقدام به تولید محلول پاک کننده آرایشی دو فاز نمود. این محصول بدون ایجاد خشکی، حساسیت و کشیدگی پوست، آرایش چشم و لب را پاک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مرطوب کننده و نرم کننده پوست اطراف چشم و لب

-پاک کننده آرایش‌های ضد آب و ماندگار

-بدون ایجاد خشکی و حساسیت پوستی

-برطرف کننده آثار خشکی

-ممانعت از ایجاد چروک

نحوه مصرف: قبل از مصرف بطری پاک کننده آرایش آردن را به خوبی تکان دهید. مقدار کافی از محلول را به کمک پد پنبه‌ای بر روی موضع مورد نظر بزنید تا مواد آرایشی به خوبی پاک شود. سپس پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، ایزوهگزادکان، سیکلوپنتاسیلوکسان، سیکلوهگزا سیلوکسان، دی کاپریلیل کربنات، بوتیلن گلیکول، سدیم کلراید، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، توکوفریل استا، پانتنول، بیزابولول، سدیم هیالورونات، روغن جوانه گندم، دی سدیم ا د تا، امیدازولیدینیل اوره، سدیم متیل پارابن، گلوکونات مس، متیل پارابن، اتیل پارابن،روپیلن پارابن

هشدار مصرف: از استعمال بر روی زخم‌های باز و سطوح مخاطی بپرهیزید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید. محلول دو فاز آردن تنها جهت مصارف خارجی است.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
فاقد اسانس
قابل استفاده برای چشم و لب
مناسب برای پوست‌های حساس و معمولی
موارد مصرف پاک‌ کننده آرایش
ترکیبات آب دیونیزه، ایزوهگزادکان، سیکلوپنتاسیلوکسان، سیکلوهگزا سیلوکسان، دی کاپریلیل کربنات، بوتیلن گلیکول، سدیم کلراید، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، توکوفریل استا، پانتنول، بیزابولول، سدیم هیالورونات، روغن جوانه گندم، دی سدیم ا د تا، امیدازولیدینیل اوره، سدیم متیل پارابن، گلوکونات مس، متیل پارابن، اتیل پارابن،روپیلن پارابن
روش مصرف مقدار کافی از فرآورده را به کمک پد و پنبه روی پوست صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب ولرم بشورید.
هشدار مصرف از استعمال بر روی زخم‌های باز و سطوح مخاطی بپرهیزید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید. محلول دو فاز آردن تنها جهت مصارف خارجی است.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید