داروتو
تصویر  مسواک انگشتی و ماساژ دهنده لثه کودک تک عددی
تصویر  مسواک انگشتی و ماساژ دهنده لثه کودک تک عددی
تصویر  مسواک انگشتی و ماساژ دهنده لثه کودک تک عددی
تصویر  مسواک انگشتی و ماساژ دهنده لثه کودک تک عددی

مسواک انگشتی و ماساژ دهنده لثه کودک تک عددی

Oral Massager & Toothbrush Baby 1pcs

ویژگی ها

مناسب نوزادان ۳ماه و بالا تر

قابل حمل

قابل شستشو

از جنس سیلیکون

قابلیت استریل در آب جوش و نمک

در حال تامین

هیچ وقت برای شروع مسواک زدن دهان نوزاد زود نیست. حتی قبل از رشد اولین دندان، باکتری‌ها در دهان نوزاد رشد می‌کنند. باکتری‌ها از کجا می‌آیند؟ قندهای موجود در مکمل‌ها و شیر مادر، مقصرهای اصلی این مشکل هستند. زمانی که قندها بر روی لثه‌های نوزاد قرار می‌گیرند، می‌توانند باعث تجمع باکتری‌ها شوند. در حالی که همه‌ی افراد مقداری باکتری در دهان خود دارند، هدف شما باید پیشگیری از تجمع وسیع باکتری‌ها باشد چراکه این امر می‌تواند در آینده منجر به مشکلات سلامت دندان شود. مسواک انگشتی و ماساژ دهنده لثه کودک‌ وسیله‌ای ساده و مؤثر برای کمک به رعایت بهداشت دهان و دندان کودکان و ماساژ لثه کودک هنگام رویش دندان‌هاست که از زمان تولد تا سن سه سالگی‌ قابل استفاده است. این محصول دارای سطوح چندگانه‌ای است که باعث رشد بدون درد دندان‌های جدید و افزایش استحکام لثه‌ها می‌شوند و برای نوزادان ۳ماه و بالا تر قابل استفاده می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-باکیفیت

-قابل حمل

-قابل شستشو

-از جنس سیلیکون

-قابلیت استریل در آب جوش و نمک

نحوه مصرف: قبل و بعد از هر بار استفاده آن را تمیز و استریل نمایید (حتی برای دفعه‌ی اول) برای این منظور مقدار کمی مایع ظرفشویی در آب حل کرده و توسط آن مسواک را به خوبی شستشو داده و آن را خشک نمایید. سپس با استفاده از انگشت خودتان و قرار دادن آن در داخل مسواک و مرطوب نمودن آن به نرمی لبه دندان، دندان، داخل دهان و لثه‌ها را تمیز و ماساژ دهید. تا دو سالگی استفاده از خمیر دندان ممنوع می‌باشد پس از آن می‌توان مسواک را با مقدار بسیار کمی خمیر دندان آغشته و سپس استفاده نمود. قبل از سر زدن دندان‌ها لثه‌ها دردناک و ملتهب می‌شوند و باعث بی قراری نوزاد می‌گردند. در این حالت با استفاده از سطوح بالا و کناری، لثه‌ها را به آرامی با حرکات چرخشی ماساژ دهید.

هشدار مصرف: مسواک و ماساژ دهنده‌ی دهانی اسباب بازی نیست و آن را در اختیار کودکان قرار ندهید. مسواک را پس از شستشو و استریل کردن کاملا خشک کرده و در محفظه‌ی بهداشتی مخصوص آن قرار دهید. در صورت مشاهده‌ی هرگونه ترک، خراشیدگی، سایش، تغییر رنگ، پارگی، کنده شدن و یا جرم گرفتن پرزها از مسواک و ماساژ دهنده‌ی دهانی جدید استفاده کنید. از استفاده‌ی طولانی مدت مسواک و ماساژ دهنده‌ی دهانی (بیش از ۳ماه) خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند متفرقه
کشور سازنده ایران
نوع محصول مسواک
تعداد 1
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان، کودکان
جنس سیلیکون
قابل استفاده برای دندان
موارد مصرف بهداشت دندان‌ها از بدو تولد و ماساژ دهنده لثه کودک
روش مصرف قبل و بعد از هر بار استفاده آن را تمیز و استریل نمایید (حتی برای دفعه‌ی اول) برای این منظور مقدار کمی مایع ظرفشویی در آب حل کرده و توسط آن مسواک را به خوبی شستشو داده و آن را خشک نمایید. سپس با استفاده از انگشت خودتان و قرار دادن آن در داخل مسواک و مرطوب نمودن آن به نرمی لبه دندان، دندان، داخل دهان و لثه‌ها را تمیز و ماساژ دهید. تا دو سالگی استفاده از خمیر دندان ممنوع می‌باشد پس از آن می‌توان مسواک را با مقدار بسیار کمی خمیر دندان آغشته و سپس استفاده نمود. قبل از سر زدن دندان‌ها لثه‌ها دردناک و ملتهب می‌شوند و باعث بی قراری نوزاد می‌گردند. در این حالت با استفاده از سطوح بالا و کناری، لثه‌ها را به آرامی با حرکات چرخشی ماساژ دهید.
هشدار مصرف مسواک و ماساژ دهنده‌ی دهانی اسباب بازی نیست و آن را در اختیار کودکان قرار ندهید. مسواک را پس از شستشو و استریل کردن کاملا خشک کرده و در محفظه‌ی بهداشتی مخصوص آن قرار دهید. در صورت مشاهده‌ی هرگونه ترک، خراشیدگی، سایش، تغییر رنگ، پارگی، کنده شدن و یا جرم گرفتن پرزها از مسواک و ماساژ دهنده‌ی دهانی جدید استفاده کنید. از استفاده‌ی طولانی مدت مسواک و ماساژ دهنده‌ی دهانی (بیش از ۳ماه) خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و به دور از آلودگی نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید